Umiejętności
B2B
FMCG
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Excel
Microsoft Word
Negocjacje
Outlook
Handel
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Trade Marketing
System Windows
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Odpowiedzialny za egzekucje zadań sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych na rynku MT i TT na Mazowszu, Pomorzu, Podlasiu, Warmii i Mazurach.
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie działań podległego zespołu Przedstawicieli Handlowych. Współpraca z kluczowymi sieciami detalicznymi i Dystrybutorami.
Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie działań podległego zespołu Przedstawicieli Handlowych. Współpraca z kluczowymi sieciami detalicznymi i Dystrybutorami.
Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży
Współpraca z kluczowymi sieciami hurtowni
Negocjacje warunków handlowych
Ustalanie i realizacja celów sprzedażowych Działu Sprzedaży
Zarządzanie zespołem Doradców Handlowych
Organizowanie, szkolenie i rozwój zespołu sprzedaży
Zarządzanie budżetem Działu Sprzedaży
Rekomendacja strategii działań handlowych
Współtworzenie i wprowadzanie planów marketingowych
Monitorowanie rynku
Negocjacje warunków handlowych
Ustalanie i realizacja celów sprzedażowych Działu Sprzedaży
Zarządzanie zespołem Doradców Handlowych
Organizowanie, szkolenie i rozwój zespołu sprzedaży
Zarządzanie budżetem Działu Sprzedaży
Rekomendacja strategii działań handlowych
Współtworzenie i wprowadzanie planów marketingowych
Monitorowanie rynku
Regional Chain Manager / Regionalny Kierownik ds. Rozwoju Sieci Lokalnych
Współpraca z Polskimi Sieciami Lokalnymi z Mazowsza, Warmii i Mazur i Podlasia na poziomie centralnym.
Negocjowanie warunków handlowych.
Ustalanie i realizowanie celów sprzedażowych
Zarządzanie wypracowanym budżetem promocyjnym sieci
Planowanie współpracy z klientem (asortyment, promocje, ceny, ekspozycje)
Zarządzanie i rozwój kategorii produktów z klientem
Adaptacja i wprowadzanie centralnych planów marketingowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Rekomendowanie strategii działań handlowych
Analiza zyskowności klientów
Negocjowanie warunków handlowych.
Ustalanie i realizowanie celów sprzedażowych
Zarządzanie wypracowanym budżetem promocyjnym sieci
Planowanie współpracy z klientem (asortyment, promocje, ceny, ekspozycje)
Zarządzanie i rozwój kategorii produktów z klientem
Adaptacja i wprowadzanie centralnych planów marketingowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Rekomendowanie strategii działań handlowych
Analiza zyskowności klientów
Area Sales Manager
Odpowiedzialny za egzekucje zadań sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych na rynku Handlu Tradycyjnego w Warszawie i na Mazowszu
Odpowiedzialny za kategorie: spożywczą (min.: Knorr, Hellmanns, Amino, Lipton, Saga, Rama, Delma, Flora), chemiczną (min.: Domestos, Cif, Timotei, Dove, Rexona, Axe, Signal) i lody (Algida i Carte D`or)
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie działań podległego zespołu: 1 Przedstawiciela Hurtowego, 8 Przedstawicieli Handlowych i 9 Agentów
Rekrutacja, szkolenie oraz wprowadzanie standardów sprzedaży w podległym zespole, rozwój zawodowy pracowników
Zarządzanie wypracowanym budżetem promocyjnym
Planowanie, organizacja, realizacja i rozliczanie działań promocyjnych
Koordynacja i monitoring działań dystrybutorów w okręgu
Aktywacja Sales Force`u dystrybutorów w okręgu
Budowanie dobrych relacji ze wszystkimi klientami
Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
Administracja
Raportowanie do RSM
Odpowiedzialny za kategorie: spożywczą (min.: Knorr, Hellmanns, Amino, Lipton, Saga, Rama, Delma, Flora), chemiczną (min.: Domestos, Cif, Timotei, Dove, Rexona, Axe, Signal) i lody (Algida i Carte D`or)
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie działań podległego zespołu: 1 Przedstawiciela Hurtowego, 8 Przedstawicieli Handlowych i 9 Agentów
Rekrutacja, szkolenie oraz wprowadzanie standardów sprzedaży w podległym zespole, rozwój zawodowy pracowników
Zarządzanie wypracowanym budżetem promocyjnym
Planowanie, organizacja, realizacja i rozliczanie działań promocyjnych
Koordynacja i monitoring działań dystrybutorów w okręgu
Aktywacja Sales Force`u dystrybutorów w okręgu
Budowanie dobrych relacji ze wszystkimi klientami
Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
Administracja
Raportowanie do RSM
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
b2b BUSINESS IDEAS Pomysly na business
Wiele pomyslow ginie.
A na roznicach w sytuacji ekonomicznej roznych krajow mozna zbudowac wiele businessow dazacych do wyrownania tych roznic.
Na tym forum skladamy propozycje, ktore maja zachecic
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.