Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Negocjacje
New Business Development
Rekrutacja
Bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii banku w zakresie dystrybucji
- rozwijanie metod i technik sprzedaży oraz nowych dróg dotarcia do Klienta
- odpowiedzialność za budżet sprzedaży produktów detalicznych poprzez
egzekwowanie planów sprzedażowych i przychodowych od podległych
Makroregionów (zarządzana sieć sprzedaży liczy >500 osób)
- zarządzanie współpracą z pośrednikami i brokerami finansowymi
- nadzorowanie bieżącej pracy podległych Makroregionów poprzez: dbałość o konsekwentne i systematyczne realizowanie wyznaczonych celów i zadań, bieżąca kontrolę zadań powierzonych podwładnym
- prowadzenie właściwej polityki kadrowej poprzez: uczestniczenie w procesie rekrutacji, zapewniające ciągłość zatrudnienia, stałe podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników, weryfikację ofert pracy konkurencji
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług, rozwijanie i wdrażanie nowych metod i technik sprzedaży, nowych dróg dotarcia do Klienta
- nadzorowanie akceptowanego przez Bank poziomu ryzka operacyjnego
- udział w projektach prowadzonych w Banku i wsparcie w organizacji pracy grup projektowych jak i wsparcie w testowaniu nowych rozwiązań wdrażanych przez Bank
- bezpośrednie raportowanie do Członka Zarządu
- rozwijanie metod i technik sprzedaży oraz nowych dróg dotarcia do Klienta
- odpowiedzialność za budżet sprzedaży produktów detalicznych poprzez
egzekwowanie planów sprzedażowych i przychodowych od podległych
Makroregionów (zarządzana sieć sprzedaży liczy >500 osób)
- zarządzanie współpracą z pośrednikami i brokerami finansowymi
- nadzorowanie bieżącej pracy podległych Makroregionów poprzez: dbałość o konsekwentne i systematyczne realizowanie wyznaczonych celów i zadań, bieżąca kontrolę zadań powierzonych podwładnym
- prowadzenie właściwej polityki kadrowej poprzez: uczestniczenie w procesie rekrutacji, zapewniające ciągłość zatrudnienia, stałe podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników, weryfikację ofert pracy konkurencji
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług, rozwijanie i wdrażanie nowych metod i technik sprzedaży, nowych dróg dotarcia do Klienta
- nadzorowanie akceptowanego przez Bank poziomu ryzka operacyjnego
- udział w projektach prowadzonych w Banku i wsparcie w organizacji pracy grup projektowych jak i wsparcie w testowaniu nowych rozwiązań wdrażanych przez Bank
- bezpośrednie raportowanie do Członka Zarządu
Dyrektor Regionu (makroregion)
- zarządzanie podległymi subregionami w obszarach:
* SME (firmy o obrotach do 40 mln PLN),
* Mass Affluent oraz
* Mass Retail,
- nadzorowanie i wspieranie realizacji planów sprzedażowych
- tworzenie i realizacja strategii sprzedaży dla poszczególnych subregionów i produktów,
- podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych
- odpowiedzialność za strategie cenowe produktów,
- członek Retail Banking Management Committee
- bezpośrednie raportowanie do Członka Zarządu Banku
* SME (firmy o obrotach do 40 mln PLN),
* Mass Affluent oraz
* Mass Retail,
- nadzorowanie i wspieranie realizacji planów sprzedażowych
- tworzenie i realizacja strategii sprzedaży dla poszczególnych subregionów i produktów,
- podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych
- odpowiedzialność za strategie cenowe produktów,
- członek Retail Banking Management Committee
- bezpośrednie raportowanie do Członka Zarządu Banku
Dyrektor Oddziału Wiodącego
Zarządzanie Oddziałem Wiodącym, oraz dziesięcioma podległymi Placówkami Bankowym na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego.
Główne zadania:
- Ustalam strategię rozwoju podległych jednostek .
- Zarządzam kadrą managerską podległych jednostek, delegując im odpowiednie uprawnienia.
- Rozdzielam zadania pomiędzy pracowników, zespoły; analizuję i oceniam ich realizację z punktu widzenia przyjętego budżetu.
- Uczestniczę w tworzeniu planów budżetowych.
- Inicjuję kontakty i pozyskuję nowych klientów dla banku.
- Zapewniam wzrost dotychczasowej bazy Klientów.
- Analizuję i optymalizuję koszty pod kątem realizacji budżetu i aktualnej polityki kosztowej banku
Główne zadania:
- Ustalam strategię rozwoju podległych jednostek .
- Zarządzam kadrą managerską podległych jednostek, delegując im odpowiednie uprawnienia.
- Rozdzielam zadania pomiędzy pracowników, zespoły; analizuję i oceniam ich realizację z punktu widzenia przyjętego budżetu.
- Uczestniczę w tworzeniu planów budżetowych.
- Inicjuję kontakty i pozyskuję nowych klientów dla banku.
- Zapewniam wzrost dotychczasowej bazy Klientów.
- Analizuję i optymalizuję koszty pod kątem realizacji budżetu i aktualnej polityki kosztowej banku
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Główne zadania:
- Tworzenie strategii sprzedażowej i cenowej produktów bancassurance
- Zarządzanie Sprzedażą
- Gwarantowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników jakościowych i ilościowych sprzedaży na rynku
- Budowanie nowej marki
- Przygotowanie i planowanie nowych kampanii sprzedażowo-marketingowych
- Analiza konkurencji
- Określanie potencjału rynku
- Stworzenie strategii komunikacji i realizacja kampanii relacyjnych oraz sprzedażowych
- Projektowanie nowych materiałów marketingowych
- Tworzenie rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych zapewniających rozwój marketingu
- Tworzenie strategii sprzedażowej i cenowej produktów bancassurance
- Zarządzanie Sprzedażą
- Gwarantowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników jakościowych i ilościowych sprzedaży na rynku
- Budowanie nowej marki
- Przygotowanie i planowanie nowych kampanii sprzedażowo-marketingowych
- Analiza konkurencji
- Określanie potencjału rynku
- Stworzenie strategii komunikacji i realizacja kampanii relacyjnych oraz sprzedażowych
- Projektowanie nowych materiałów marketingowych
- Tworzenie rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych zapewniających rozwój marketingu
Dyrektor Zespołu Oddziałów Bankowcyh
LUKAS Bank SA (Grupa Credit Agricole)
Główne zadania:
Kompleksowe zarządzanie oddziałami bankowymi. Animacja sprzedaży produktów dla klientów detalicznych oraz przedsiębiorstw w podległych placówkach. Ocena zdolności kredytowej, negocjowanie warunków umów, rekrutacje, coachingi oraz szkolenia. Otwieranie nowych oddziałów banku
Kompleksowe zarządzanie oddziałami bankowymi. Animacja sprzedaży produktów dla klientów detalicznych oraz przedsiębiorstw w podległych placówkach. Ocena zdolności kredytowej, negocjowanie warunków umów, rekrutacje, coachingi oraz szkolenia. Otwieranie nowych oddziałów banku
Szkolenia i kursy
Nazwa szkolenia: Zarządzanie projektami
Nazwa szkolenia: Pogłębiona analiza finansowa
Nazwa szkolenia: Zarządzanie czasem
Nazwa szkolenia: Efektywne zarządzanie sprzedażą
Nazwa szkolenia: Zarządzanie poprzez rezultaty
Nazwa szkolenia: Restrukturyzacja przedsiębiorstw
Nazwa szkolenia: NLP
Nazwa szkolenia: Negocjacje handlowe.
Nazwa szkolenia: Zarządzanie zmianą
Nazwa szkolenia: Psychologia perswazji
Nazwa szkolenia: Pogłębiona analiza finansowa
Nazwa szkolenia: Zarządzanie czasem
Nazwa szkolenia: Efektywne zarządzanie sprzedażą
Nazwa szkolenia: Zarządzanie poprzez rezultaty
Nazwa szkolenia: Restrukturyzacja przedsiębiorstw
Nazwa szkolenia: NLP
Nazwa szkolenia: Negocjacje handlowe.
Nazwa szkolenia: Zarządzanie zmianą
Nazwa szkolenia: Psychologia perswazji
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
motoryzacja, żeglarstwo, narciarstwo
Inne
Prawo jazdy: A i B od 1997 r.
Obsługa komputera: MS Office, MS Project, Profile, TCBS, ICBS/BT, SPSS.
Obsługa komputera: MS Office, MS Project, Profile, TCBS, ICBS/BT, SPSS.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
BNP Paribas
Grupa gromadzi obecnych i byłych pracowników BNP Paribas w Polsce, którzy chcą pozostać ze sobą w kontakcie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.