Marek Kęsik

Dyrektor Departamentu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie Negocjacje New Business Development Rekrutacja Bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Deutsche Bank Polska S.A
Dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii banku w zakresie dystrybucji
- rozwijanie metod i technik sprzedaży oraz nowych dróg dotarcia do Klienta
- odpowiedzialność za budżet sprzedaży produktów detalicznych poprzez
egzekwowanie planów sprzedażowych i przychodowych od podległych
Makroregionów (zarządzana sieć sprzedaży liczy >500 osób)
- zarządzanie współpracą z pośrednikami i brokerami finansowymi
- nadzorowanie bieżącej pracy podległych Makroregionów poprzez: dbałość o konsekwentne i systematyczne realizowanie wyznaczonych celów i zadań, bieżąca kontrolę zadań powierzonych podwładnym
- prowadzenie właściwej polityki kadrowej poprzez: uczestniczenie w procesie rekrutacji, zapewniające ciągłość zatrudnienia, stałe podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników, weryfikację ofert pracy konkurencji
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług, rozwijanie i wdrażanie nowych metod i technik sprzedaży, nowych dróg dotarcia do Klienta
- nadzorowanie akceptowanego przez Bank poziomu ryzka operacyjnego
- udział w projektach prowadzonych w Banku i wsparcie w organizacji pracy grup projektowych jak i wsparcie w testowaniu nowych rozwiązań wdrażanych przez Bank
- bezpośrednie raportowanie do Członka Zarządu
Deutsche Bank Polska S.A
Dyrektor Regionu
Kompleksowe zarządzanie podległym Regionem w obszarze Private Banking, klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw (do 50 mln EUR przychodów)
Bank BNP Paribas
Dyrektor Regionu (makroregion)
- zarządzanie podległymi subregionami w obszarach:
* SME (firmy o obrotach do 40 mln PLN),
* Mass Affluent oraz
* Mass Retail,
- nadzorowanie i wspieranie realizacji planów sprzedażowych
- tworzenie i realizacja strategii sprzedaży dla poszczególnych subregionów i produktów,
- podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych
- odpowiedzialność za strategie cenowe produktów,
- członek Retail Banking Management Committee
- bezpośrednie raportowanie do Członka Zarządu Banku
Bank BNP Paribas
Dyrektor Oddziału Wiodącego
Zarządzanie Oddziałem Wiodącym, oraz dziesięcioma podległymi Placówkami Bankowym na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego.
Główne zadania:
- Ustalam strategię rozwoju podległych jednostek .
- Zarządzam kadrą managerską podległych jednostek, delegując im odpowiednie uprawnienia.
- Rozdzielam zadania pomiędzy pracowników, zespoły; analizuję i oceniam ich realizację z punktu widzenia przyjętego budżetu.
- Uczestniczę w tworzeniu planów budżetowych.
- Inicjuję kontakty i pozyskuję nowych klientów dla banku.
- Zapewniam wzrost dotychczasowej bazy Klientów.
- Analizuję i optymalizuję koszty pod kątem realizacji budżetu i aktualnej polityki kosztowej banku
Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Główne zadania:
- Tworzenie strategii sprzedażowej i cenowej produktów bancassurance
- Zarządzanie Sprzedażą
- Gwarantowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników jakościowych i ilościowych sprzedaży na rynku
- Budowanie nowej marki
- Przygotowanie i planowanie nowych kampanii sprzedażowo-marketingowych
- Analiza konkurencji
- Określanie potencjału rynku
- Stworzenie strategii komunikacji i realizacja kampanii relacyjnych oraz sprzedażowych
- Projektowanie nowych materiałów marketingowych
- Tworzenie rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych zapewniających rozwój marketingu
Lukas Bank S.A.
Dyrektor Zespołu Oddziałów Bankowcyh
LUKAS Bank SA (Grupa Credit Agricole)
Główne zadania:
Kompleksowe zarządzanie oddziałami bankowymi. Animacja sprzedaży produktów dla klientów detalicznych oraz przedsiębiorstw w podległych placówkach. Ocena zdolności kredytowej, negocjowanie warunków umów, rekrutacje, coachingi oraz szkolenia. Otwieranie nowych oddziałów banku
Bank Millennium S.A.
starszy konsultant w dep. sprzedaży przedsiębiorstw

Szkolenia i kursy

Nazwa szkolenia: Zarządzanie projektami

Nazwa szkolenia: Pogłębiona analiza finansowa

Nazwa szkolenia: Zarządzanie czasem

Nazwa szkolenia: Efektywne zarządzanie sprzedażą

Nazwa szkolenia: Zarządzanie poprzez rezultaty

Nazwa szkolenia: Restrukturyzacja przedsiębiorstw

Nazwa szkolenia: NLP

Nazwa szkolenia: Negocjacje handlowe.

Nazwa szkolenia: Zarządzanie zmianą

Nazwa szkolenia: Psychologia perswazji

Edukacja

Logo
Psychologia Zachowań Konsumenckich, magisterskie
Uniwersytet SWPS

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

motoryzacja, żeglarstwo, narciarstwo

Inne

Prawo jazdy: A i B od 1997 r.

Obsługa komputera: MS Office, MS Project, Profile, TCBS, ICBS/BT, SPSS.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
BNP Paribas
BNP Paribas
Grupa gromadzi obecnych i byłych pracowników BNP Paribas w Polsce, którzy chcą pozostać ze sobą w kontakcie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Gazeta Bankowa
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
LUKAS Bank
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Nissan
Nissan
Dla wszystkich wielbicieli marki Nissan
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SWPS
SWPS
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej