Wypowiedzi
-
Pozerkałem trochę.... wg mnie brakuje tam pomysłu na rozwój społeczności, można się wpisać, zarejestrować... i na tym się chyba kończy, fora dyskusyjne jakich wszędzie pełno, jeśli chodzi o fora typowo inżynierskie, specjalistyczne, to takie już dawno istnieją;) Życzę pomysłodawcy więcej inwencji, w ciężkich czasach kiedy podobno web 2.0 chyli się ku upadkowi.
http://www.magazyninternet.pl/artykul/4674,1,jak_upada... -
Dawid M.:
Witam,
jestem studentem czwartego roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Politechniki Krakowskiej, o specjalności : Aparatura i Instalacje Przemysłowe.
Jak kształtują się możliwości pracy po tym kierunku, zwłaszcza w Małopolsce? Czy w związku z kryzysem finansowym, jest popyt na takich inżynierów?
Pozdrawiam
Dawid M.
Pamiętaj cały czas, że przede wszystkim jesteś inżynierem mechanikiem, specjalność to tylko taki dodatek, więc w całej branży mechanicznej dasz sobie rade. -
Witam Was serdecznie, kilka dni temu kompletnie zostałem zafascynowany DRM;) Znalazłem już dużo wskazówek oraz stron w internecie opisujących jak zrobić sobie w domowych warunkach odbiornik DRM. W niedługiej przyszłości mam zamiar to zrealizować. Mam nadzieję, że grupa ta będzie się prężnie rozwijać. Może by tak ustanowić oficjalne logo grupy, chwilowo może oficjalny logotyp DRM, a za kilka dni pomyśle nad czymś ciekawszym;)
Pozdrawiam
Marek
-
Nie chciałbym Cie zniechęcać, podobnie jak Ty również niedługo będę absolwentem nieco odmiennego kierunku/specjalności i też wydawało mi się ze to super pomysł rozsyłać swoje CV do firm z mojej branży. Wysłałem swoją ofertę do kilkudziesięciu firm, nie dostałem odpowiedzi od ŻADNEJ, były to zróżnicowane firmy - małe duże, o nacisku na różne zagadnienia w branży. Myślę, że zadowoliło by mnie nawet jakby któraś z firm odpisała mi: 'nie szukamy takiego pracownika jak pan', a tu kompletne zero, totalne olewnictwo, pomimo tego nie poddaję się i robię swoje!! :)
-
Bardziej może miałem na myśli upartość w dążeniu do celu;) Co do repliki, to racja, takiego 'swojego dziecka' nie chciałbym sprzedawać;) jeśli by była za moje pieniążki, jeśli byłyby to pieniądze inwestora nie miałbym wyjścia jak tylko oddać mu to co zrobiłem;) dzięki za maila;)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy HVACR
-
Andrzej B.:
Panie Marku kiedyś miałem podobny sposób myslenia jak Pan, na dzień dzisiejszy buduje to co mi się podoba a prace zaczynam od kupna dawcy a potem to juz wszystko idzie z górki.
Czy chce Pan przez to powiedzieć, że ten podobny sposób myślenia doprowadził Pana do tego, że zdobył Pan pewną majętność i może Pan sobie dowolnie przeznaczać środki na swoje pomysły, jeśli tak, to podbudowuje mnie to na duchu;)
Jeśli Pan może, proszę o przesłanie mi wiadomości na skrzynkę w jakich cenach sprowadza Pan te laminaty do Porsche 356. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy HVACR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jedźmy razem samochodem
-
Bezkompromisowość, pasja, tradycja, styl, nowoczesność, wyzwanie, siła w prostocie, majstersztyk, po prostu Porsche.
Porsche. There is no substitute. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jedźmy razem samochodem
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ENGINEERS
-
Co Wy na to? Myślę, że niektórzy śmigają do Krakowa;) Na początek ja się zaoferuję;)
Kierowca: Skarżysko-Kamienna -> Kielce -> Jędrzejów -> Kraków - niedziela, 5.10.08r
Wyjazd około godz. 15, mogę ewentualnie 'zgarnąć' po trasie;) (E7) Mam 1-2 miejsc w zależności od tego ile macie bagażu ;) Mała zrzutka na paliwko;)
Do zobaczenia;)
Więcej na ten temat także na GoldenLine'owej grupie: http://www.goldenline.pl/forum/jedzmy-razem-samochodem... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jedźmy razem samochodem
-
ala O.:
marku, w krakowie wszystko jest lepsze!:)
Zapraszam do kraka;) wiem trochę daleko...a może warto spróbować;) -
ala O.:
nikt nie zauwaza, ze kobieta musi pracowac 2 razy tyle, zeby zostac inzynierem (mezczyzni od zawsze maja kontakt ze pradem, maszynami, koncza technika, zawodowki, etc.).
malo tego, oprocz walki o wiedze caly czas musi walczyc o szacunek otaczajacych ja mezczyzn!
czy tak naprawde musi byc?
U mnie na studiach dziewczynom z reguły pomagamy zrozumieć niektóre tematy z którymi zgłaszają nam problemy, a szacunek mają, zależy też wiele od podejścia czy robimy wyścig szczurów na studiach, czy tworzymy zgraną ekipę. U nas działa ten drugi system.
Lukasz S.:
nie nie musi byc; wszystko zalezy od Ciebie.
Jezeli potrzebujesz pracowac 2x tyle, dla osiagniecia tego samego efektu, niz inna osoba to nalezy sie zastanowic czy aby na pewno jestem w tym dobry/dobra oraz co nalezy zmienic aby wyeliminowac ten problem. Najprosciej znalesc latwe rozwiazanie = wymowke typu "nie zdalem egzaminu, bo sie prof. na mnie uwzial"...
Łukasz dokładnie masz racje. Kiedyś też wydawało mi się że to prof. się na mnie uwziął lecz z perspektywy czasu oceniam, że nie miałem racji, a moja wiedza była nie dokońca oszlifowana. Mogę to teraz powiedzieć gdy już ją doszlifowałem. Studia nie nauczą zawodu, nie dadzą też przepisu na wysokie zarobki, pozwalają nas nakierunkować i zapoznać się z zagadnieniami przyszłego zawodu. Wiedzę musimy zgłębiać sami. -
Korozja to temat rzeka, ktoś moze się orientować tylko jak walczyć z korozją przy budowie okrętów, inny może znać zagadnienie pasywacji aluminium, a dochodzą jeszcze różne powłoki, rożnorodność matriałów, (tak tworzywa sztuczne też korodują, nazywamy to starzeniem), uszlachetnianie, itd. itp. Uściślij proszę.Marek Kępa edytował(a) ten post dnia 26.08.08 o godzinie 13:00
-
Jacek Myrcha:
proponuje, abyś dokładnie rozpisał w czasie i $$$ cały projekt dla potencjalnego sponsora. bo widze, że masz pasję, ale być może pora na konkrety ;-).
Konkrety są! Plan realizacji jest już na papierze, zainteresowanych proszę o kontakt to prześlę. -
Jacku, cieszę się, że doceniasz moją pasje;), Ty wiesz doskonale co to Porsche i Filozofia Porsche, więc nie musimy sobie niczego tłumaczyć;) Projekt czasowo-kosztowy jest już w głowie, zostaje tylko przelać go na papier. Wkrótce to nastąpi.
Ciekawostka! Muszę się pochwalić, że zakupiłem ostatnio pewną książkę, bardzo ładnie wydaną.
Das Original: Porsche 356 - Alle Coupés, Cabrios, Roadster & Speedster, autor: Laurence Meredith - napisał już wiele publikacji na temat Porsche 356, zdjęcia: Rowan Isaac, wydawnictwo: HEEL 1999
link: http://www.heel-verlag.de/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?... -
To już zależy w głównej mierze od indywidualnych rozmów. Jest też opcja, że ewentualnie mogę zrobić coś w rodzaju produkcji jednostkowej na życzenie, za dopłatą do kosztu części i usług - ktoś odjedzie sobie wymarzoną repliką 356 - to zysk sponsora - (wiem, idę po bandzie) (oczywiście zbudowanie tego nie zajmie miesiąca lub dwóch, bo to proces złożony, ale 100% że powstanie), a ja zdobędę przy tym ważne dla mnie doświadczenie.
Koszt jest myślę dość konkurencyjny w porównaniu do gotowego egzemplarza, ale wiąże się z okresem oczekiwania.
Te laminaty co podawałeś na allegro już wyglądają bardziej konkurencyjnie niż od Corsay'a, tylko 1 tys pln mniej, ale zawsze to coś. Wydaje mi się, że są szanse na zaistnienie konkurencji na rynku tych laminatów.Marek Kępa edytował(a) ten post dnia 17.08.08 o godzinie 19:40