Języki
angielski
dobry
Projekty
Konsolidacja spółek Grupy Kapitałowej PGE.
Skonsolidowanie (połączenie w oparciu o art. 492- 495 KSH z zachowaniem art. 3 KP i 23' KP) ponad 30 spółek energetycznych w 5 wyspecjalizowanych koncernów: wydobycie węgla brunatnego i wytwarzanie energii elektrycznej, dystrybucja energii elektrycznej, obrót energią elektryczną, energia odnawialna i energetyka jądrowa. Negocjowanie i zawarcie umów społecznych bez rozszerzania podmiotowego i przedmiotowego ich zakresu.
Koncepcja dezinwestycji aktywów non-core w branży energetycznej.
Przygotowanie i realizacja koncepcji dezinwestycji. Sponsor wykonawczy programu składającego się z ponad 20 projektów pogrupowanych w 7 portfeli.
Reorganizacja i zbywanie podmiotów m.in. z branży hotelarskiej, wypoczynkowej, telekomunikacyjnej i medycznej.
Reorganizacja i zbywanie podmiotów m.in. z branży hotelarskiej, wypoczynkowej, telekomunikacyjnej i medycznej.
Fuzja marek adias i Reebok na rynku polskim - adidas-Reebok Group.
Pilotażowy projekt połączenia na rynku polskim biznesów dwóch światowych marek adidas nr 2 i Reebok nr 3. Utworzenie wspólnego łańcucha logistycznego, wspólne centrum backoffice, rozdzielony product marketing i chanelling, oraz sieć sprzedaży, etc.
Zbudowanie i rozwój pierwszej sieci franczyzowej w branży odzieżowej i obuwniczej.
Zbudowanie od podstaw sieci ok. 400 sklepów monobrand-owych opartych o współpracę franczyzową. Sklepy ulokowane w największych miastach Polski w najlepszych punktach handlowych na tych rynkach. Negocjacje z partnerami franczyzowymi, właścicielami lokali, przedstawicielami centrów handlowych i galerii. Remonty sklepów, wyposażanie w infrastrukturę, zatowarowanie, merchandising, etc. Kreowanie warunków współpracy, rozliczenia z partnerami, procesy product marketingu i logistyki.
Poza tym bieżące zarządzanie tą siecią pod kątem osiągnięcia optymalnych poziomów wskaźników KPI, kreowanie i realizacja planów marketingowych wspierających sprzedaż. Nadzór nad procesem intensyfikacji sprzedaży oraz dywersyfikacja oferty towarowej, adekwatnej do specyfiki rynku, konkurencji i grup docelowych klienta. Proces doskonalenia zasad motywowania i budowania zespołów sprzedażowych, etc, etc.
Poza tym bieżące zarządzanie tą siecią pod kątem osiągnięcia optymalnych poziomów wskaźników KPI, kreowanie i realizacja planów marketingowych wspierających sprzedaż. Nadzór nad procesem intensyfikacji sprzedaży oraz dywersyfikacja oferty towarowej, adekwatnej do specyfiki rynku, konkurencji i grup docelowych klienta. Proces doskonalenia zasad motywowania i budowania zespołów sprzedażowych, etc, etc.
Szkolenia i kursy
różnorodne z zakresu negocjacji, typologii procesów decyzyjnych, coachingu,budowania zespołu, zarządania projektami, planowania i rozliczania procesów produkcyjnych, fuzje podmiotów (M&A), SAP, Navision, itp.
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
literatura skandynawska, motocykle, sporty walki, wyprawy rowerowe, ca de bou.