Marek Dąbrowski
Dyrektor Biura Sprzedaży, Aegon Szczecin
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Biura Sprzedaży
Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych produktów
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaży
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaży
Dyrektor Oddziału
Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych produktów
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaży
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaży
Dyrektor Oddziału
Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych produktów
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaży
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaży
Dyrektor Oddziału
Zapewnienie realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych produktów i usług Banku
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaż
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Organizacja pracy Oddziale
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału
Rekrutacja i szkolenie współpracowników
Prowadzenie różnorodnych działań marketingowych wspomagających sprzedaż
Doradca Klienta MSP
• Utrzymanie dotychczasowych i pozyskiwanie klientów z sektora MSP
• Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
• Aktywna sprzedaż w zakresie produktów bankowych dla Klientów objętych przepisami o rachunkowości; doradztwo w zakresie produktów kredytowych, leasingu, faktoringu, gwarancji bankowych, a także depozytów
• Realizacja nałożonych planów sprzedażowych
• Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
• Aktywna sprzedaż w zakresie produktów bankowych dla Klientów objętych przepisami o rachunkowości; doradztwo w zakresie produktów kredytowych, leasingu, faktoringu, gwarancji bankowych, a także depozytów
• Realizacja nałożonych planów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
I MENEDŻERSKIE
• Akademia Wiedzy Menedżera Harvard Business Review Polska - w trakcie
• W ramach programu “Rozwój profesjonalnej kadry” szkolenia z
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Efektywna komunikacja w relacjach i zarządzaniu zespołem
- Efektywne zarządzanie zespołem
• Przywództwo coachingowe
• Zarządzanie wynikami i rozwój pracowników
• Rozmowa oceniająco - rozwojowa a rozmowa coachingowa
II DORADCA MSP i MIKRO
• Certyfikaty Achieve Global ukończenia szkoleń: “Umiejętności Sprzedaży Doradczej” oraz “Doskonalenia Umiejętności Trenerskich”.
• Ocena ryzyka w przedsiębiorstwach segmentów MŚP i MIKRO – poziom podstawowy.
• Bankowa analiza finansowa przedsiębiorstwa służąca ocenie ryzyka kredytowego. Ocena wniosków małych firm.
• Sprawozdawczość finansowa firmy źródłem wiedzy o kliencie – identyfikacja ryzyka kredytowego – poziom podstawowy.
• Techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna, szkolenia produktowi
• Inne szkolenia
• Akademia Wiedzy Menedżera Harvard Business Review Polska - w trakcie
• W ramach programu “Rozwój profesjonalnej kadry” szkolenia z
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Efektywna komunikacja w relacjach i zarządzaniu zespołem
- Efektywne zarządzanie zespołem
• Przywództwo coachingowe
• Zarządzanie wynikami i rozwój pracowników
• Rozmowa oceniająco - rozwojowa a rozmowa coachingowa
II DORADCA MSP i MIKRO
• Certyfikaty Achieve Global ukończenia szkoleń: “Umiejętności Sprzedaży Doradczej” oraz “Doskonalenia Umiejętności Trenerskich”.
• Ocena ryzyka w przedsiębiorstwach segmentów MŚP i MIKRO – poziom podstawowy.
• Bankowa analiza finansowa przedsiębiorstwa służąca ocenie ryzyka kredytowego. Ocena wniosków małych firm.
• Sprawozdawczość finansowa firmy źródłem wiedzy o kliencie – identyfikacja ryzyka kredytowego – poziom podstawowy.
• Techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna, szkolenia produktowi
• Inne szkolenia
Zainteresowania
Sztuki walki (brazylijskie jiu jitsu - purpurowy pas
Języki obce
Motoryzacja ( szybkie samochody )
Podróże
Języki obce
Motoryzacja ( szybkie samochody )
Podróże