Umiejętności
Applicant Tracking Systems, ATS
Szkolenie z obsługi klienta
Microsoft Office
Online Assessment
Rozwiązywanie problemów
Raportowanie i analizy
RPO
SHL
Taleo
Praca w zespole
pomoc techniczna
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Principal Recruitment Administration Specialist for Barclays Bank, HR
-Managing Helpdesk and CET team to achieve all required SLAs, ensure the team meets accuracy targets, drive efficiency improvements
-Acting as a deputy to TL and an escalation point where required
-Communicate and explain any process changes to the team
-Ownership of the Operation Manuals and other process documentation
-Conduct process reviews and make suggestions for improvements, have full knowledge (SME) of the operational process
-Actively participate in various operational calls.
-Ownership for Barclays IT requirements for the Krakow team – testing new software and system upgrades; new software deployment coordination, liaising with stakeholders
-Act as an interface between the internal teams and the client / third party suppliers to resolve outstanding queries
-Take part in interviews with external candidates if required
-Acting as a deputy to TL and an escalation point where required
-Communicate and explain any process changes to the team
-Ownership of the Operation Manuals and other process documentation
-Conduct process reviews and make suggestions for improvements, have full knowledge (SME) of the operational process
-Actively participate in various operational calls.
-Ownership for Barclays IT requirements for the Krakow team – testing new software and system upgrades; new software deployment coordination, liaising with stakeholders
-Act as an interface between the internal teams and the client / third party suppliers to resolve outstanding queries
-Take part in interviews with external candidates if required
Specialist Support
-managing the Barclays Helpdesk team, coordinating workload, preparing monthly shift pattern
-monitoring open calls, making sure SLAs are met
-monitoring the process; introducing process improvements
-training new staff and Helpdesk ad-hoc supporters
-acting as Subject Matter Expert in all Helpdesk related queries
-remaining in close contact with Coventry based CSMs to ensure effective running of the process
-monitoring open calls, making sure SLAs are met
-monitoring the process; introducing process improvements
-training new staff and Helpdesk ad-hoc supporters
-acting as Subject Matter Expert in all Helpdesk related queries
-remaining in close contact with Coventry based CSMs to ensure effective running of the process
Staffing Coordinator
- Interview scheduling (face to face, telephone or video conference) for internal and external candidates from all over the world
- booking flights, accommodation, pre-hire orientation for candidates, interview rooms, preparing necessary documents
- responding to ad-hoc queries by candidates or managers involved in the interview process
- working within agreed SLAs
- booking flights, accommodation, pre-hire orientation for candidates, interview rooms, preparing necessary documents
- responding to ad-hoc queries by candidates or managers involved in the interview process
- working within agreed SLAs
Szkolenia i kursy
Luty 2009
Szkolenie z zakresu technik stosowanych w nauczaniu Business English w The English Cocktail, Warszawa
2006 - 2008
Udział w konferencjach metodycznych organizowanych przez Oxford University Press, Kraków
Szkolenie z zakresu technik stosowanych w nauczaniu Business English w The English Cocktail, Warszawa
2006 - 2008
Udział w konferencjach metodycznych organizowanych przez Oxford University Press, Kraków
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Literatura, historia, informatyka, multimedia, kolarstwo górskie, turystyka
Inne
Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), Lotus Notes, Taleo, Microsoft PowerPoint.
Komunikatywność, elastyczność, dokładność, sumienność, kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w grupie, zdolność szybkiego nabywania nowych umiejętności. Najwyższy poziom Customer Service.
Komunikatywność, elastyczność, dokładność, sumienność, kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w grupie, zdolność szybkiego nabywania nowych umiejętności. Najwyższy poziom Customer Service.
Grupy
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions, jest firmą międzynarodową, która swoją pionierską działalność w zakresie Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (ang. RPO - Recruitment Process Outsourcing) rozpoczęła w 1996 r
Rekrutacja i selekcja
Dla tych którzy chcą się podzielić doświadczeniami z przeprowadzanych bądź odbywanych rozmów kwalifikacyjnych