Marek Chyrzyński

Prezes Zarządu; Cenega S.A.
CzęstochowaWarszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Cenega Poland Sp z o.o.
Prezes zarządu
Logo
Prezes Zarządu
Muve S.A
• Wykreowanie nowej marki e-commerce na rynku
• Stworzenie pierwszej polskiej i zarazem największej platformy sprzedaży gier skierowanej dla lokalnego klienta jak i ekspansja platformy na inne rynki
• określanie i formułowanie polityki przedsiębiorstwa
• planowanie, koordynowanie i nadzorowanie głównych funkcji firmy, przy wykorzystaniu w tym celu konsultacji podporządkowanych menedżerów,
• ocenianie działalności przedsiębiorstwa i osiąganych rezultatów oraz przedstawianie ich radzie nadzorczej
• reprezentowanie firmy w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami
Cenega Poland Sp z o.o.
Dyrektor Generalny
• Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków z zachowaniem etyki biznesowej Spółki.
• Dokładne i sumienne wykonywanie zaleceń Zarządu Spółki.
• Kreowanie polityki firmy
• Bieżące informowanie Zarządu o stanie prowadzonych spraw.
• Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań.
• Przestrzeganie uchwalonych w Spółce regulaminów wewnętrznych.
• Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy.
• Dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
• Zwiększenie udziały firmy w rynku do ok 20% przez co firma stała się największym dystrybutorem software na rynku
• Zarządzanie i wdrażanie planów krótko-, średnio- i długoterminowe w odpowiednich departamentach i działach,
• Koordynowanie działalności wszystkich departamentów firmy.
• Weryfikowanie celów i planów w zależności od aktualnej kondycji firmy
• Podejmowanie decyzji dotyczących rozpoczęcia lub rozszerzenia produkcji o nowe asortymenty.
• Kreowanie polityki wydawniczej firmy
Cenega Poland Sp z o.o.
Dyrektor Handlowy
• opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
• opracowywanie budżetu i zarządzanie działem sprzedaży
• ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży
• odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
• analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
• proponowanie działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
• przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
• ustalanie strategii cenowej produktów
• aktywna współpraca z innymi działami firmy
• przygotowywanie raportów dla Dyrektora Generalnego
• organizowanie pracy przedstawicieli handlowych
• opieka nad flotą firmy
• prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych
• współuczestniczenie w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie
Cenega Poland Sp z o.o.
Kierownik Sprzedaży
• zbudowanie działu przedstawicieli handlowych od podstaw
• przygotowanie, planowanie akcji handlowych i promocyjnych w sieciach oraz poza nimi
• ścisła współpraca z działem marketingu
• zwiększanie liczby kanałów dystrybucji na terenie kraju
• planowanie i zarządzanie budżetem działu
• wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz całych serii produktowych
Logo
Specjalista ds. marketingu
Optikom
• tworzenie oraz wdrażanie w życie kampanii marketingowych i PR-owych
• utrzymywanie dobrych stosunków z mediami branżowymi
• współpraca z działem handlowym
• budowanie pozycji firmy na rynku
• pozyskiwanie nowych mediów
• dbanie o dobre imię firmy
• opracowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych
CD Projekt Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
• Obsługa sklepów wielkopowierzchniowych (Auchan, Tesco, Carrefour, Real, Geant, L’Eclerc) oraz In’Medio
• reprezentacja firmy na podległym terenie (mazowieckie, łódzkie)
• przygotowanie i prezentacja ofert handlowych oraz planów promocyjnych
• analizę rynku oraz monitoring działań konkurencji
• sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie
• działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów
• prezentację oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
• dbanie o jak najlepszą ekspozycje produktów firmy
• nadzorowanie realizacji zamówień ze strony klientów
• dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
• prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi
• prowadzenie bazy danych klientów
• sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy

Edukacja

Logo
geodezja i kartografia, inżynierskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Wydział inżynierii mechanicznej i informatyki, inżynierskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Zainteresowania

film, gry, kickboxing

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Kawa
Kawa
...filiżanka kawy załatwia dwadzieścia diabłów - wszystkie powypędza! -Henry Ward Beecher
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.