Marek Krzysztof Chojnowski

Starszy Specjalista ds. PR Korporacyjnego, Grupa TVN
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Marek Chojnowski Doradztwo PR
Współpraca z Grupą TVN w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
TVN Warner Bros. Discovery
Starszy Specjalista ds. PR Korporacyjnego
- zarządzanie biurem Rzecznika prasowego Grupy TVN i wspieranie go w bieżących działaniach
- współpraca z Zarządem Spółki w zakresie komunikacji korporacyjnej
- koordynowanie działań PR spółek Grupy Kapitałowej TVN S.A. (m.in.: Onet.pl i Platforma n)
- wspieranie Dyrektora Działu Relacji z Inwestorami w zakresie relacji inwestorskich
- opracowanie projektu pozyskiwania informacji strategicznych – zarządzanie nim przy użyciu najnowszych rozwiązań technicznych i raportowanie do Zarządu Spółki
- tworzenie budżetu działań PR i nadzór nad jego realizacją
- bieżące działania z zakresu media relations
- analizowanie i badanie rynku mediów w Polsce i na świecie
- współodpowiedzialność za komunikację wewnętrzną firmy oraz działania z zakresu CSR
TVN Warner Bros. Discovery
Specjalista ds. PR Programowego
- inicjowanie i organizowanie działań promocyjnych dla wybranych programów i osobowości
- tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu
- redagowanie biuletynów programowych dla dziennikarzy i klientów Biura Raklamy
- współpraca redakcyjna z dziennikarzami prasy kolorowej
- współpraca z największymi światowymi dystrybutorami filmowymi w zakresie pozyskiwania materiałów promocyjnych
- realizacja działań media relations
- zarządzanie Serwisem Prasowym dla dziennikarzy http://prasa.tvn.onet.pl
- zarządzanie Serwisem Fotograficznym Grupy TVN http://foto.tvn.pl
- PR On-line: poszukiwanie i wdrażanie nowych technologii usprawniających pracę Biura PR
Logo
Członek komisji / Przewodniczący komisji
Endemol Neovision - współpraca
- czuwanie nad prawidłowym przebiegniem nagrania teleturnieju "Milionerzy"
- rozpatrywanie reklamacji uczestników i wydawanie niezależnych werdyktów
- przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń finansowych z uczestnikami programu
TVN Warner Bros. Discovery
Specjalista ds. promocji programu
- promocja programów i gwiazd TVN
- organizowanie eventów i imprez muzycznych
- współtworzenie projektów graficznych
- uczestnictwo w przygotowaniu materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych
- współpraca z drukarniami

Szkolenia i kursy

• 2004 – Negocjacje i wystąpienia publiczne (Eskadra);
• 2005 – E-marketing (ECU Marketing);
• 2005 – Adobe Photoshop;
• 2006 – Microsoft SharePoint Services (ALTCOM);
• 2006 – „Sprzedaż i marketing – strategia i taktyka” – prof. Philip Kotler (BIGRAM);
• 2006 – „Kreowanie wizerunku w sieci – Internet PR” (ESSENTIS);
• 2006 – „Przywództwo” Rudolph W. Giuliani (IIR);
• 2007 – „E-marketing” (ESSENTIS);
• 2008 – TVN Media School, seria spotkań warsztatowych (m.in.: „Co mamy do wygrania” – Mariusz Walter; "Czy Kryzys, da się tłumaczyć po ludzku" - Roman Młodkowski; „Rewolucja medialna, dokąd zmierzają media” - Grzegorz Miecugow);

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Sport - bieganie długodystansowe
Sztuka - szkicowanie ołówkiem martwej natury
Książka - kolekcjonuję książki (najchętniej te wydawane w latach 50-tych i 60-tych)

Organizacje

Tylko rodzina :)

Inne

• biegła znajomość obsługi komputera oraz wysokie zdolności informatyczne;
• bardzo dobra znajomość e-marketingu, e-PR;
• szerokie kontakty wśród dziennikarzy, aktorów i gwiazd telewizyjnych;
• bardzo dobra znajomość rynku prasowego, radiowego i telewizyjnego;
• doskonała znajomość fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć – Adobe Photoshop;
• duże zdolności organizacyjne i analityczne;
• prawo jazdy kategorii B;

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Allegro CUP
Allegro CUP
Grupa poświęcona Allegro CUP, cyklicznym zawodom windsurfingowym jakie odbywają się od 5 lat nad polskim morzem!
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Djembe, Congi i inne bębny...
Djembe, Congi i inne bębny...
Dla miłośników gry na bebnach różnorakich...:) (Wszelkie informacje nie dotyczące bębnów będą usuwane)
Dziecko w Warszawie
Dziecko w Warszawie
Dziecko w Warszawie to kompendium porad, wskazówek o wychowaniu, nauce, zdrowiu, zabawie, rozwijaniu pasji i inspiracji ciekawego spędzania czasu dzieci i z dziećmi. Poprzez tą grupę chcemy ukazać bog
FESTIWAL PIĘKNA .EU
FESTIWAL PIĘKNA .EU
Grupa osób zainteresowanych rozwojem projektu FESTIWAL PIĘKNA .EU Szukamy najlepszych sposobów realizacji poszczególnych etapów przedsięwzięcia od organizacji lokalnych eliminacji po finał konkursu z
Grzechy mediów
Grzechy mediów
Grupa do wytykania błędów w rzemiośle dziennikarskim. Walcie w żurnalistów jak w bęben!
Harvard Business Review
Harvard Business Review
Dyskusje o publikacjach HBR & HBR Polska
Jamajka
Jamajka
Bo nam w sercu gra muzyka Jamajska
Kocham siebie
Kocham siebie
Grupa dla wszystkich, którzy hołdują złotej myśli Oscara Wilde'a, mówiącej, że "miłość do samego siebie to początek romansu na całe życie". Amen.
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.