Umiejętności
Budżety
Budowanie relacji
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Coaching
E-commerce
Negocjacje
usprawnianie procesów
Planowanie projektów
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Obsługa klienta
łatwość adaptacji do nowych warunków
łatwość uczenia się nowych umiejętności
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny
Odpowiadam za:
Największe Biura Regionalne
kluczowe KPI procesów operacyjnych
organizację i realizację procesów szkoleniowych dla kadry zarządzającej
kontakt z Klientem Kluczowym
przeprowadzanie kontroli/audytów wewnętrznych
płynność procesów w podległym obszarze
mapowanie procesów i projektowanie procedur dla wybranych Klientów
Największe Biura Regionalne
kluczowe KPI procesów operacyjnych
organizację i realizację procesów szkoleniowych dla kadry zarządzającej
kontakt z Klientem Kluczowym
przeprowadzanie kontroli/audytów wewnętrznych
płynność procesów w podległym obszarze
mapowanie procesów i projektowanie procedur dla wybranych Klientów
Menager ds.obsługi posprzedażowej Klienta
Odpowiadałem za:
wyniki rozproszonego zespołu obsługi Klienta i procesów reklamacyjnych: łącznie 40 osób w 3 lokalizacjach
skuteczne mapowanie procesów i ich optymalizację, tworzenie procedur reklamacyjnych
realizację wyznaczonych KPI
Osiągnięcia: Zbudowałem skuteczny zespół. Opracowałem i wdrożyłem komplet procedur jakościowych obsługi oraz system raportowania dla 250 placówek
wyniki rozproszonego zespołu obsługi Klienta i procesów reklamacyjnych: łącznie 40 osób w 3 lokalizacjach
skuteczne mapowanie procesów i ich optymalizację, tworzenie procedur reklamacyjnych
realizację wyznaczonych KPI
Osiągnięcia: Zbudowałem skuteczny zespół. Opracowałem i wdrożyłem komplet procedur jakościowych obsługi oraz system raportowania dla 250 placówek
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Odpowiadałem za:
realizację KPI zespołów: 13 Specjalistów (Dział Obsługi Klienta) i 10 magazynierów (Magazyn)
tworzenie i optymalizację istniejących procedur posprzedażowej obsługi Klienta (ok 9 tys. zgłoszeń/miesiąc)
optymalizację kosztów Działu Reklamacji i raportowanie dla zarządu
Osiągnięcia:
Poprawiłem jakość i obniżyłem czas obsługi reklamacji o 23%. Uruchomiłem między innymi projekt „status zgłoszenia na stronie firmowej” - dla Klienta
realizację KPI zespołów: 13 Specjalistów (Dział Obsługi Klienta) i 10 magazynierów (Magazyn)
tworzenie i optymalizację istniejących procedur posprzedażowej obsługi Klienta (ok 9 tys. zgłoszeń/miesiąc)
optymalizację kosztów Działu Reklamacji i raportowanie dla zarządu
Osiągnięcia:
Poprawiłem jakość i obniżyłem czas obsługi reklamacji o 23%. Uruchomiłem między innymi projekt „status zgłoszenia na stronie firmowej” - dla Klienta
Specjalista ds. Reklamacji (koordynator)
Odpowiadałem za:
zarządzanie procesami logistycznymi i serwisowymi towaru
budowanie relacji i rozliczenia z kontrahentami
analizy i raportowanie
Osiągnięcia:
Z sukcesem wynegocjowałem korzystne warunki współpracy ze strategicznymi dostawcami dla całej sieci.
zarządzanie procesami logistycznymi i serwisowymi towaru
budowanie relacji i rozliczenia z kontrahentami
analizy i raportowanie
Osiągnięcia:
Z sukcesem wynegocjowałem korzystne warunki współpracy ze strategicznymi dostawcami dla całej sieci.
Koordynator Regionalny
Odpowiadałem za:
realizację założonych planów sprzedaży w 10 punktach GSM
rekrutacja, szkolenia, oceny pracowników (25 osób)
analizy i raportowanie
Osiągnięcia:
Podległe salony osiągnęły wzrost, realizując 52% obrotu umów abonamentowych (sieć 25 salonów).
realizację założonych planów sprzedaży w 10 punktach GSM
rekrutacja, szkolenia, oceny pracowników (25 osób)
analizy i raportowanie
Osiągnięcia:
Podległe salony osiągnęły wzrost, realizując 52% obrotu umów abonamentowych (sieć 25 salonów).
Szkolenia i kursy
2016 audytor wewnętrzny ISO;TAPA (CERTYFIKATY TÜV )
2014 projektowanie stron www,
2014 zarządzanie projektem,
2014 podstawy e-commerce
2010 sztuka obsługi trudnego Klienta,
2009 sztuka obsługi Klienta,
2007 zarządzanie zespołem,
2014 projektowanie stron www,
2014 zarządzanie projektem,
2014 podstawy e-commerce
2010 sztuka obsługi trudnego Klienta,
2009 sztuka obsługi Klienta,
2007 zarządzanie zespołem,
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
psychologia, nurkowanie (nowa pasja)
Inne
Certyfikaty:
Audytor wewnętrznego standardu TAPA (TÜV)
Audytor wewnętrznego systemu bezpieczeństwa łańcucha dostaw ISO 28000:2007 (TÜV)
Poświadczenie Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji z klauzulą POUFNE
zarządzanie zespołem • zarządzanie projektami • optymalizacja procesów • samodzielność w działaniu • motywacja • praktyczna znajomość przepisów prawa konsumenckiego • łatwość adaptacji • nawiązywania dobrych relacji • Prawo jazdy kat. "B"
Audytor wewnętrznego standardu TAPA (TÜV)
Audytor wewnętrznego systemu bezpieczeństwa łańcucha dostaw ISO 28000:2007 (TÜV)
Poświadczenie Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji z klauzulą POUFNE
zarządzanie zespołem • zarządzanie projektami • optymalizacja procesów • samodzielność w działaniu • motywacja • praktyczna znajomość przepisów prawa konsumenckiego • łatwość adaptacji • nawiązywania dobrych relacji • Prawo jazdy kat. "B"
Grupy
Siatkówka
Grupa dla miłośników siatkówki - od tych grających na boisku do tych, co grają przed TV ;)
Turystyka aktywna
dla wszystkich, którzy chcą aktywnie zwiedzać, poznawać, łączyć wypoczynek z uprawianiem sportu. Nurkowanie, żeglarstwo, narty.... i nowe pomysły
Underwater Maniacy
Nurkowanie, kursy nurkowania, szkolenia,wyjazdy nurkowe, sprzedaz sprzetu nurkowego, świat podwodny, wielki błekit, underwater,pływanie, płetwonurkowanie, diving, szkoła nurkowania, instrukt