Marek Boroń

Doświadczony manager projekty, operacje, sprzedaż, obsługa posprzedażowa,
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budżety Budowanie relacji Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Coaching E-commerce Negocjacje usprawnianie procesów Planowanie projektów Zarządzanie Sprzedażą Planowanie strategiczne Budowanie zepołu bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu Obsługa klienta łatwość adaptacji do nowych warunków łatwość uczenia się nowych umiejętności

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Solid Security
Dyrektor Regionalny
Odpowiadam za:
 Największe Biura Regionalne
 kluczowe KPI procesów operacyjnych
 organizację i realizację procesów szkoleniowych dla kadry zarządzającej
 kontakt z Klientem Kluczowym
 przeprowadzanie kontroli/audytów wewnętrznych
 płynność procesów w podległym obszarze
 mapowanie procesów i projektowanie procedur dla wybranych Klientów
Solid Security
Kierownik Regionalny
Odpowiadałem za:
 rozliczanie funkcjonowania Biur Regionalnych (8 województw - Region Południe)
 funkcjonowanie poszczególnych komórek organizacyjnych
 kontakt z Klientem Kluczowym
 przeprowadzanie kontroli/audytów wewnętrznych
 płynność procesów w podległym obszarze
Logo
Freelancer
Freelancer
 audytowałem istniejące procesy obsługi ze wskazaniem obszarów do optymalizacji
 mapowałem procesy
 wdrażałem projekty optymalizacyjne oraz podnoszące standardy obsługi Klienta
Domex Sp. z o.o.
Menager ds.obsługi posprzedażowej Klienta
Odpowiadałem za:
 wyniki rozproszonego zespołu obsługi Klienta i procesów reklamacyjnych: łącznie 40 osób w 3 lokalizacjach
 skuteczne mapowanie procesów i ich optymalizację, tworzenie procedur reklamacyjnych
 realizację wyznaczonych KPI
Osiągnięcia: Zbudowałem skuteczny zespół. Opracowałem i wdrożyłem komplet procedur jakościowych obsługi oraz system raportowania dla 250 placówek
Kolporter S.A.
Menadzer Rejonu
Odpowiadałem za:
 wysokie wyniki handlowe sieci 37 salonów prasowych na terenie Warszawy
 skuteczne wdrażanie wysokich standardów obsługi Klienta, rekrutację
 wdrażanie i kontrolę akcji handlowych zwiększających dynamikę sprzedaży
D-K-M Biuro Obsługi Szkód Komunikacyjnych
Przedstawiciel Regionalny
Odpowiadałem za:
 skuteczne budowanie długotrwałych relacji z klientami
 aktywne poszukiwanie poszkodowanych w wypadkach, negocjowanie i finalizowanie umów
RTV EURO AGD
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Odpowiadałem za:
 realizację KPI zespołów: 13 Specjalistów (Dział Obsługi Klienta) i 10 magazynierów (Magazyn)
 tworzenie i optymalizację istniejących procedur posprzedażowej obsługi Klienta (ok 9 tys. zgłoszeń/miesiąc)
 optymalizację kosztów Działu Reklamacji i raportowanie dla zarządu
Osiągnięcia:
Poprawiłem jakość i obniżyłem czas obsługi reklamacji o 23%. Uruchomiłem między innymi projekt „status zgłoszenia na stronie firmowej” - dla Klienta
RTV EURO AGD
Specjalista ds. Reklamacji (koordynator)
Odpowiadałem za:
 zarządzanie procesami logistycznymi i serwisowymi towaru
 budowanie relacji i rozliczenia z kontrahentami
 analizy i raportowanie

Osiągnięcia:
Z sukcesem wynegocjowałem korzystne warunki współpracy ze strategicznymi dostawcami dla całej sieci.
Ole S.A.
Koordynator Regionalny
Odpowiadałem za:
 realizację założonych planów sprzedaży w 10 punktach GSM
 rekrutacja, szkolenia, oceny pracowników (25 osób)
 analizy i raportowanie

Osiągnięcia:
Podległe salony osiągnęły wzrost, realizując 52% obrotu umów abonamentowych (sieć 25 salonów).

Szkolenia i kursy

2016 audytor wewnętrzny ISO;TAPA (CERTYFIKATY TÜV )
2014 projektowanie stron www,
2014 zarządzanie projektem,
2014 podstawy e-commerce
2010 sztuka obsługi trudnego Klienta,
2009 sztuka obsługi Klienta,
2007 zarządzanie zespołem,

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

psychologia, nurkowanie (nowa pasja)

Inne

Certyfikaty:
Audytor wewnętrznego standardu TAPA (TÜV)
Audytor wewnętrznego systemu bezpieczeństwa łańcucha dostaw ISO 28000:2007 (TÜV)
Poświadczenie Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji z klauzulą POUFNE

zarządzanie zespołem • zarządzanie projektami • optymalizacja procesów • samodzielność w działaniu • motywacja • praktyczna znajomość przepisów prawa konsumenckiego • łatwość adaptacji • nawiązywania dobrych relacji • Prawo jazdy kat. "B"

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Siatkówka
Siatkówka
Grupa dla miłośników siatkówki - od tych grających na boisku do tych, co grają przed TV ;)
Turystyka aktywna
Turystyka aktywna
dla wszystkich, którzy chcą aktywnie zwiedzać, poznawać, łączyć wypoczynek z uprawianiem sportu. Nurkowanie, żeglarstwo, narty.... i nowe pomysły
Underwater Maniacy
Underwater Maniacy
Nurkowanie, kursy nurkowania, szkolenia,wyjazdy nurkowe, sprzedaz sprzetu nurkowego, świat podwodny, wielki błekit, underwater,pływanie, płetwonurkowanie, diving, szkoła nurkowania, instrukt