Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Polityka
-
Pragnę zaprosić zainteresowane tematem osoby do dyskusji na temat miejsca Polski i Europy w powstającym na naszych oczach nowym porządku światowym, w którym centrum politycznym i gospodarczym świata stała się Azja.
Chiny, Indie, Rosja, kraje Arabskie są już dziś centrum gospodarczym i finansowym świata. Europa, ze względów geograficznych, ekonomicznych i politycznych jest częścią EuroAzji. Jaka będzie rola Polski i Europy na kontynencie EuroAzjatyckim do 2050 roku ? Czy polscy politycy potrafią wznieść się ponad swoje partykularne interesy i stworzyć długofalowy plan dla Polski w ramach wspólnoty EuroAzjatyckiej ?
Zapraszam do dyskusji: http://europaazja.bblog.pl
Marcin Nowak, EuroAsiaTime GroupMarcin Nowak edytował(a) ten post dnia 19.07.08 o godzinie 12:59 -
GobizKOREA.com is an online marketplace
where Global Buyers meet Korean Suppliers.
http://www.gobizkorea.com/ -
Discountkaufhaus A.G. GmbH- hurtownia blisko polskiej granicy
W aktualnej ofercie mozemy Panstwu zaproponowac:
3 rodzaje palet mieszanych:
-palety mix: Clartonic, Bomann, Aeg, o wysokosci ok. 2 m i zawierajace od 60 do 150 przedmiotow, aktualne modele Rtv i Agd tych firm;
-palety drobnych sprzetow Agd , o wysokosci ok. 1,80 m, zawierajace rowniez od 60 do 150 przdmiotow;
-palety mieszane: eletronika, textylia, przedmioty codziennego uzytku;
Stoki jednorodne:
-sprzety rtv firmy Dual, Grundig, Samsung, Thomson (telewizory kineskopowe, lcd, plazma, odtwarzacze Dvd, kina domowe, przenosne odtwarzacze Dvd, odtwarzacze Mp3, odtwarzacze Cd/mp3, boomboxy, wieze itp.) ;
-sprzet rtv firmy Denon (amplitunery, kina domowe, odtwarzacze Dvd-funkcjonujace returny klasy A i B);
-systemy glosnikow firmy Mordaunt-Short (A i B klasa)
-sprzet agd i rtv firmy Daewoo ( returny klasy A i B),
-monitory Lcd, sprzet rtv firmy Gericom, Fujitsu Siemens;
-pralki, lodowki firmy Iar Siltal, Samsung, Seg, Daewoo;
-odkurzacze firmy Aeg, Progress;
-mikrofalowki Nordmende, Pacific, Cinex;
-posegregowane produkty: zelazka, krajalnice, opiekacze, grille elektryczne, zgrzewarki do foli, suszarki do wlosow, zestawy fryzjerskie, mixery, roboty kuchenne, ekspresy do kawy, cisnieniomierze, automaty do pieczenia chleba i inne urzadzenia gospodarstwa domowego;
-i inne przedmioty, chemia gospodarcza (proszki Ariel, Persil, plyny do prania), meble, a takze textilia (najczesciej koncowki serii markowych ciuchow).
Discountkaufhaus AG - hurtownia blisko polskiej granicy, ok. 130 km od Szczecina.
Discountkaufhaus A.G. GmbH- hurtownia blisko polskiej granicy
Adres:
Teichstr.1
17498 Dargelin.
Zainteresowanych zapraszamy w kazdy czwartek, piatek i sobote od godz. 9 do 16.
http://www.discount-ak.com/opis_dojazdu_do_hali.html -
Zen Monastic and Lay Life ( Hwa Gye Sah and Mu Sang Sah, South Korea )
http://picasaweb.google.com/bizneshandel/ZenMonasticAn... -
D for Diamond is a multifunctional company involved in different ways in Diamond and Jewellery Industry mainly focussing on the area of Technical Training on ”Cut and Polished Diamonds“. This training caters to all levels of Management and staff of Diamond and Jewellery Industry at reasonable cost as compared to all leading international institutes while keeping all the international standards in line with them. The main advantage of in house training is that the employees don’t have to waste their time to go to any institute to upgrade their knowledge , thus saving their precious time. Our in house training programe enables them to concentrate on their daily routine work while getting trained at their company premises without making their daily routine work suffer.
The company is headed by Mr. Nishhant Bajaj, an experienced and technically sound . He was part of the prestigious and largest chain of Independent Laboratories “European Gemological Laboratories “ as Faculty in the Diamond Grading Department at Mumbai.He has valuable experience to train the corporate employees as well as freshers who are interested to make their carrier in fastly growing jewellery industry . Nishhant has been selected and approved as the first Indian member of International association of consultants AGCC , California U.S.A .His articles have been published in the prestigious magazines like Diamond World and ‘The Glitters” as a freelance content writer.
D for Diamond is a member company of various National and International associations Like Israel Diamond Industry Portal , Diamond Ring.com. We are also listed at the Producer’s Portal of Discovery Channel .
D For Diamond A jewellery and Gemstones certification Laboratory and Institute is founded by of Mr.Nishhant Bajaj an Educator and Consultant having couple of years of Experience in the trade as Faculty of European Gemological Laboratories , Ensigne The Jewel Designe Institute and consultant with various Jewellery Manufacturing Companies.
D For Diamond provided Jewellery report and Gemstones Certificates conforming the international quality standards of grading with the help of best possible available technologies .
D For Diamond
Plot no 878 , Sector –14 ,
Urban Estate Faridabad. 121007
INDIA
Phone +91 129 4005688
Fax +91 129 4109878
E-Mail contact@dfordiamond.net
http://www.dfordiamond.net/contactus.html
http://www.orkut.com/Community.aspx?cmm=28557696
More: bizneshandel@gmail.com -
Top China Sites
http://Baidu.com
The leading Chinese language search engine, provides “simple and reliable� search experience, strong in Chinese language and multi-media content including MP3 music and movies, the first to offer WAP and PDA-based mobile search in China.
http://Alibaba.com
http://Taobao.com
http://Koubei.com
http://Sina.com
http://Sohu.com
http://163.com
http://QQ.com
http://Youku.com
http://Mop.com
http://Ku6.com
http://Xunlei.com
http://Tudou.com
http://Sogou.com
http://alibaba.bblog.pl
http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=CN&ts_mode=c... -
Witam!
Proszę o informację osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w nw kwestii:
jakie są zasady i procedury zatrudnienia pracowników delegowanych ( przez firmę chińską, głównego udziałowca zarejestrowanej w Polsce spółki z kapitałem zagranicznym )do realizacji projektu ( budowlanego ). Nie jest to usługa eksportowa.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam, Marcin Nowak -
Case study:
Do spółki z kapitałem zagranicznym została wpłacona poprzez zagraniczna firmę macieżystą suma potrzebna na pokrycie kapitału załozycielskiego. Suma okazała się za mała po przeliczeniu na zlote, czas naglił i finalnie zostala dosłana brakująca suma na konto spółki, ale z konta osoby prywatnej. Firma macieżysta zagraniczna podpisała z osobą prywatną umowę pożyczki w języku oryginalnym zgodnie z lokalnym prawem. Czy ta umowa pozyczki jest wiązaca i czy podlega ona polskiemu prawu, czyli czy trzeba np. od niej odprowadzić podatek w Polsce?
Spółka w Polsce, finalnie przekazała sumę pożyczoną firmie macieżystej na cel zwrotu pożyczki dla osoby prywatnej.Czy cała procedura jest zgodna z polskim prawem?
Zagraniczna firma macieżysta jest w 100% udziałowcem społki w Polsce.
Prosze o opinie.
Pozdrawiam, Marcin NowakMarcin Nowak edytował(a) ten post dnia 11.07.08 o godzinie 17:05 -
Kluczowe firmy z Hongkongu i Kantonu w Budapeszcie.
Dofinansowanie dla polskich firm zainteresowanych spotkaniem z przedsiębiorcami z Chin i Hong Kongu.
Po raz pierwszy pod wspólnym szyldem „Lifestyle Expo” firmy z Hongkongu i Kantonu zaprezentują w Budapeszcie swoje produkty. Wspólne przedsięwzięcie Hongkongu i prowincji Guangdong odbędzie się w dniach 15-17.09.2008 w stolicy Węgier w centrum wystawienniczym SYMA Sport and Event Centre.
Flagowa impreza Rady Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) promująca produkty z Hongkongu na rynkach zagranicznych, znana pod nazwa “style Hong Kong” odbyła się po raz pierwszy w naszej części Europy w Budapeszcie w 2006 roku. Swoje produkty zaprezentowało wówczas ponad 100 wystawców z Hongkongu. Podczas 2 dni biznesowych imprezę odwiedziło 2200 kupców z 15 krajów. W tym roku po raz pierwszy HKTDC zdecydowało się na organizacje wystawy wspólnie z Departamentem Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong (GD-DOFTEC) pod nową nazwą „Lifestyle Expo”. Prowincja Guandgdong, kojarzona w Polsce bardziej z nazwą swojej stolicy Kantonem, to obecnie wiodący na świecie ośrodek wzornictwa i produkcji.
Hongkong i Guangdong mają wiele wspólnego. Poza zbliżonym położeniem geograficznym oba regiony wyspecjalizowały się w produkcji i eksporcie dóbr konsumpcyjnych i skutecznie poszukują możliwości współpracy i rozwoju na wschodzących rynkach całego świata. „Wspólne przedsięwzięcie zaplanowane na wrzesień tego roku w Budapeszcie ma na celu prezentację kupcom z Europy Środkowo Wschodniej jak najszerszej gamy produktów. Prezentacja oferty najlepszych dostawców z obu regionów podczas jednej imprezy daje niepowtarzalny efekty synergii, z którego mogą skorzystać kupców z tej części Europy” powiedział Pan Ralph Chow, Dyrektor Departamentu Product Promotion, HKTDC. Taka intensyfikacja działań wskazuje jednocześnie na duże zainteresowanie producentów z Hongkongu i Guangdong rynkami naszego regionu. W imprezie weźmie udział ok 160 firm z Hongkongu i Guangdong reprezentujących takie branże jak odzież, modne akcesoria, upominki, wyposażenie wnętrz, zabawki, elektronika użytkowa, urządzenia elektryczne oraz sprzęt telekomunikacyjny.
Szczególnie duży potencjał na rozwój wydaje się istnieć jeśli chodzi o wymianę handlową z Polską. Stały wzrost gospodarczy w Polsce, prowadzi do wzrostu zamożności, co przekłada się na rosnący poziom konsumpcji wewnętrznej. W 2007 roku export produktów z Hongkongu do Polski wzrósł o 32,4% do poziomu 612 milionów US$” stwierdził Pan Chow. Warto jednak podkreślić, że eksport do Węgier, których populacja jest prawie czterokrotnie mniejsza wyniósł ponad 900 milionów US$. Świadczy to niewątpliwie o istniejącym niewykorzystanym potencjale w handlu z Polską.
Polscy konsumenci, którzy osiągnęli już wyższy standard życia poszukują produktów markowych o wysokiej jakości. Wystawa w Budapeszcie będzie niepowtarzalną okazją dla handlowców aby zapoznać się z ofertą wysokiej jakości produktów codziennego użytku oraz markami producentów z Hongkongu i Guangdong. Są to produkty o niepowtarzalnym wzornictwie i jednocześnie w atrakcyjnych cenach” dodał Pan Chow.
Więcej: http://RynekChinski.plTen post został edytowany przez Autora dnia 21.07.14 o godzinie 22:23 -
Kluczowe firmy z Hongkongu i Kantonu w Budapeszcie
Po raz pierwszy pod wspólnym szyldem „Lifestyle Expo” firmy z Hongkongu i Kantonu zaprezentują w Budapeszcie swoje produkty. Wspólne przedsięwzięcie Hongkongu i prowincji Guangdong odbędzie się w dniach 15-17.09.2008 w stolicy Węgier w centrum wystawienniczym SYMA Sport and Event Centre.
Flagowa impreza Rady Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) promująca produkty z Hongkongu na rynkach zagranicznych, znana pod nazwa “style Hong Kong” odbyła się po raz pierwszy w naszej części Europy w Budapeszcie w 2006 roku. Swoje produkty zaprezentowało wówczas ponad 100 wystawców z Hongkongu. Podczas 2 dni biznesowych imprezę odwiedziło 2200 kupców z 15 krajów. W tym roku po raz pierwszy HKTDC zdecydowało się na organizacje wystawy wspólnie z Departamentem Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong (GD-DOFTEC) pod nową nazwą „Lifestyle Expo”. Prowincja Guandgdong, kojarzona w Polsce bardziej z nazwą swojej stolicy Kantonem, to obecnie wiodący na świecie ośrodek wzornictwa i produkcji.
Hongkong i Guangdong mają wiele wspólnego. Poza zbliżonym położeniem geograficznym oba regiony wyspecjalizowały się w produkcji i eksporcie dóbr konsumpcyjnych i skutecznie poszukują możliwości współpracy i rozwoju na wschodzących rynkach całego świata. „Wspólne przedsięwzięcie zaplanowane na wrzesień tego roku w Budapeszcie ma na celu prezentację kupcom z Europy Środkowo Wschodniej jak najszerszej gamy produktów. Prezentacja oferty najlepszych dostawców z obu regionów podczas jednej imprezy daje niepowtarzalny efekty synergii, z którego mogą skorzystać kupców z tej części Europy” powiedział Pan Ralph Chow, Dyrektor Departamentu Product Promotion, HKTDC. Taka intensyfikacja działań wskazuje jednocześnie na duże zainteresowanie producentów z Hongkongu i Guangdong rynkami naszego regionu. W imprezie weźmie udział ok 160 firm z Hongkongu i Guangdong reprezentujących takie branże jak odzież, modne akcesoria, upominki, wyposażenie wnętrz, zabawki, elektronika użytkowa, urządzenia elektryczne oraz sprzęt telekomunikacyjny.
Szczególnie duży potencjał na rozwój wydaje się istnieć jeśli chodzi o wymianę handlową z Polską. Stały wzrost gospodarczy w Polsce, prowadzi do wzrostu zamożności, co przekłada się na rosnący poziom konsumpcji wewnętrznej. W 2007 roku export produktów z Hongkongu do Polski wzrósł o 32,4% do poziomu 612 milionów US$” stwierdził Pan Chow. Warto jednak podkreślić, że eksport do Węgier, których populacja jest prawie czterokrotnie mniejsza wyniósł ponad 900 milionów US$. Świadczy to niewątpliwie o istniejącym niewykorzystanym potencjale w handlu z Polską.
Polscy konsumenci, którzy osiągnęli już wyższy standard życia poszukują produktów markowych o wysokiej jakości. Wystawa w Budapeszcie będzie niepowtarzalną okazją dla handlowców aby zapoznać się z ofertą wysokiej jakości produktów codziennego użytku oraz markami producentów z Hongkongu i Guangdong. Są to produkty o niepowtarzalnym wzornictwie i jednocześnie w atrakcyjnych cenach” dodał Pan Chow.
Kupcy z Polski zainteresowani odwiedzeniem wystawy w Budapeszcie będą mogli skorzystać z dofinansowania kosztów wyjazdu w wysokości 300 Euro. Szczegółowych informacji udziela warszawskie biuro HKTDC.
Piotr Sierak
HKTDC, Warsaw Consultant Office
ul. Chałubińskiego 8, lok 3369
00-613 Warszawa
Tel: 48-(22)-830-05-52
Faks: 48-(22)-830-07-11
email: piotr.sierak@tdc.org.hk
http://biznesazja.bblog.pl/ -
Kluczowe firmy z Hongkongu i Kantonu w Budapeszcie
Po raz pierwszy pod wspólnym szyldem „Lifestyle Expo” firmy z Hongkongu i Kantonu zaprezentują w Budapeszcie swoje produkty. Wspólne przedsięwzięcie Hongkongu i prowincji Guangdong odbędzie się w dniach 15-17.09.2008 w stolicy Węgier w centrum wystawienniczym SYMA Sport and Event Centre.
Flagowa impreza Rady Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) promująca produkty z Hongkongu na rynkach zagranicznych, znana pod nazwa “style Hong Kong” odbyła się po raz pierwszy w naszej części Europy w Budapeszcie w 2006 roku. Swoje produkty zaprezentowało wówczas ponad 100 wystawców z Hongkongu. Podczas 2 dni biznesowych imprezę odwiedziło 2200 kupców z 15 krajów. W tym roku po raz pierwszy HKTDC zdecydowało się na organizacje wystawy wspólnie z Departamentem Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong (GD-DOFTEC) pod nową nazwą „Lifestyle Expo”. Prowincja Guandgdong, kojarzona w Polsce bardziej z nazwą swojej stolicy Kantonem, to obecnie wiodący na świecie ośrodek wzornictwa i produkcji.
Hongkong i Guangdong mają wiele wspólnego. Poza zbliżonym położeniem geograficznym oba regiony wyspecjalizowały się w produkcji i eksporcie dóbr konsumpcyjnych i skutecznie poszukują możliwości współpracy i rozwoju na wschodzących rynkach całego świata. „Wspólne przedsięwzięcie zaplanowane na wrzesień tego roku w Budapeszcie ma na celu prezentację kupcom z Europy Środkowo Wschodniej jak najszerszej gamy produktów. Prezentacja oferty najlepszych dostawców z obu regionów podczas jednej imprezy daje niepowtarzalny efekty synergii, z którego mogą skorzystać kupców z tej części Europy” powiedział Pan Ralph Chow, Dyrektor Departamentu Product Promotion, HKTDC. Taka intensyfikacja działań wskazuje jednocześnie na duże zainteresowanie producentów z Hongkongu i Guangdong rynkami naszego regionu. W imprezie weźmie udział ok 160 firm z Hongkongu i Guangdong reprezentujących takie branże jak odzież, modne akcesoria, upominki, wyposażenie wnętrz, zabawki, elektronika użytkowa, urządzenia elektryczne oraz sprzęt telekomunikacyjny.
Szczególnie duży potencjał na rozwój wydaje się istnieć jeśli chodzi o wymianę handlową z Polską. Stały wzrost gospodarczy w Polsce, prowadzi do wzrostu zamożności, co przekłada się na rosnący poziom konsumpcji wewnętrznej. W 2007 roku export produktów z Hongkongu do Polski wzrósł o 32,4% do poziomu 612 milionów US$” stwierdził Pan Chow. Warto jednak podkreślić, że eksport do Węgier, których populacja jest prawie czterokrotnie mniejsza wyniósł ponad 900 milionów US$. Świadczy to niewątpliwie o istniejącym niewykorzystanym potencjale w handlu z Polską.
Polscy konsumenci, którzy osiągnęli już wyższy standard życia poszukują produktów markowych o wysokiej jakości. Wystawa w Budapeszcie będzie niepowtarzalną okazją dla handlowców aby zapoznać się z ofertą wysokiej jakości produktów codziennego użytku oraz markami producentów z Hongkongu i Guangdong. Są to produkty o niepowtarzalnym wzornictwie i jednocześnie w atrakcyjnych cenach” dodał Pan Chow.
Kupcy z Polski zainteresowani odwiedzeniem wystawy w Budapeszcie będą mogli skorzystać z dofinansowania kosztów wyjazdu w wysokości 300 Euro. Szczegółowych informacji udziela warszawskie biuro HKTDC.
Piotr Sierak
HKTDC, Warsaw Consultant Office
ul. Chałubińskiego 8, lok 3369
00-613 Warszawa
Tel: 48-(22)-830-05-52
Faks: 48-(22)-830-07-11
email: piotr.sierak@tdc.org.hk
http://biznesazja.bblog.pl/ -
Akademia Alibaba.com - Jak bezpiecznie handlować poprzez Alibaba.com
http://academyofalibaba.bblog.pl
http://alibaba.bblog.pl
Zapraszam,
Marcin Nowak
EuroAsiaTime Group -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy E-Handel
-
Witam!
Zapraszamy do współpracy firmy zainteresowane wsparciem w zakresie prowadzenia dzialalności handlowo-biznesowej poprzez portal B2B http://Alibaba.com
Oferta naszej firmy ma na celu przybliżenie średnim i małym firmom zainteresowanym importem i eksportem, najnowszych narzędzi handlowych dostępnych na stronach serwisu Alibaba.com.
Oferujemy m.in.:
- praktyczne metody pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych,
- skuteczne metody weryfikacji potencjalnych partnerów,
- prezentację możliwości promocji własnej oferty handlowej na rynkach zagranicznych,
- prezentację najnowszych trendów w handlu międzynarodowym w sektorze SME.
Informacje:
Marcin Nowak
EuroAsiaTime Group
euroasiatime@gmail.com
http://EuroAsiaTime.com -
Witam!
Największy na świecie serwis B2B, Alibaba.com przygotowuje się do realizacji serii spotkań edukacyjnych w Warszawie i w wybranych miastach w Polsce pod nazwą " Alibaba.com dla Twojej firmy - sukces w handlu międzynarodowym ".
Szkolenia mają na celu przybliżenie średnim i małym firmom zainteresowanym importem i eksportem, najnowszych narzędzi handlowych dostępnych na stronach serwisu Alibaba.com.
Zaprezentowane zostaną m.in.:
- praktyczne metody pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych,
- skuteczne metody weryfikacji potencjalnych partnerów,
- prezentacja możliwości promocji własnej oferty handlowej na rynkach zagranicznych,
- prezentacja najnowszych trendów w handlu międzynarodowym w sektorze SME,
- metody dotarcia do partnerów na rynku Chińskim i innych rynkach azjatyckich.
Koszt udziału w szkoleniu: 149 PLN za osobę.
Promocja:
- dla osób, które zgłoszą swój udział w szkoleniu do 13.07.2008 całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
- dla osób, które podzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z działalnością handlową poprzez serwis Alibaba.com
całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
Termin najbliższego szkolenia: 13.09.2008(sobota),Warszawa
Rejestracja i informacje dla osób i firm zainteresowanych udziałem w szkoleniu:
Marcin Nowak
euroasiatime@gmail.com
http://Alibaba.BBlog.pl -
Witam!
Największy na świecie serwis B2B, Alibaba.com przygotowuje się do realizacji serii spotkań edukacyjnych w Warszawie i w wybranych miastach w Polsce pod nazwą " Alibaba.com dla Twojej firmy - sukces w handlu międzynarodowym ".
Szkolenia mają na celu przybliżenie średnim i małym firmom zainteresowanym importem i eksportem, najnowszych narzędzi handlowych dostępnych na stronach serwisu Alibaba.com.
Zaprezentowane zostaną m.in.:
- praktyczne metody pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych,
- skuteczne metody weryfikacji potencjalnych partnerów,
- prezentacja możliwości promocji własnej oferty handlowej na rynkach zagranicznych,
- prezentacja najnowszych trendów w handlu międzynarodowym w sektorze SME,
- metody dotarcia do partnerów na rynku Chińskim i innych rynkach azjatyckich.
Koszt udziału w szkoleniu: 149 PLN za osobę.
Promocja:
- dla osób, które zgłoszą swój udział w szkoleniu do 13.07.2008 całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
- dla osób, które podzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z działalnością handlową poprzez serwis Alibaba.com
całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
Termin najbliższego szkolenia: 13.09.2008(sobota),Warszawa
Rejestracja i informacje dla osób i firm zainteresowanych udziałem w szkoleniu:
Marcin Nowak
euroasiatime@gmail.com
http://Alibaba.BBlog.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy E-Handel
-
Alibaba.com - skuteczny handel międzynarodowy. Szkolenie dla średnich i małych firm.
Witam!
Największy na świecie serwis B2B, Alibaba.com przygotowuje się do realizacji serii spotkań edukacyjnych w Warszawie i w wybranych miastach w Polsce pod nazwą " Alibaba.com dla Twojej firmy - sukces w handlu międzynarodowym ".
Szkolenia mają na celu przybliżenie średnim i małym firmom zainteresowanym importem i eksportem, najnowszych narzędzi handlowych dostępnych na stronach serwisu Alibaba.com.
Zaprezentowane zostaną m.in.:
- praktyczne metody pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych,
- skuteczne metody weryfikacji potencjalnych partnerów,
- prezentacja możliwości promocji własnej oferty handlowej na rynkach zagranicznych,
- prezentacja najnowszych trendów w handlu międzynarodowym w sektorze SME.
Koszt udziału w szkoleniu: 149 PLN za osobę.
Promocja:
- dla osób, które zgłoszą swój udział w szkoleniu do 13.07.2008 całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
- dla osób, które podzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z działalnością handlową poprzez serwis Alibaba.com
całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
Termin najbliższego szkolenia: 13.09.2008(sobota),Warszawa
Rejestracja i informacje dla osób i firm zainteresowanych udziałem w szkoleniu:
Marcin Nowak
euroasiatime@gmail.com
http://Alibaba.BBlog.pl -
Witam!
Największy na świecie serwis B2B, Alibaba.com przygotowuje się do realizacji serii spotkań edukacyjnych w Warszawie i w wybranych miastach w Polsce pod nazwą " Alibaba.com dla Twojej firmy - sukces w handlu międzynarodowym ".
Szkolenia mają na celu przybliżenie średnim i małym firmom zainteresowanym importem i eksportem, najnowszych narzędzi handlowych dostępnych na stronach serwisu Alibaba.com.
Zaprezentowane zostaną m.in.:
- praktyczne metody pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych,
- skuteczne metody weryfikacji potencjalnych partnerów,
- prezentacja możliwości promocji własnej oferty handlowej na rynkach zagranicznych,
- prezentacja najnowszych trendów w handlu międzynarodowym w sektorze SME.
Koszt udziału w szkoleniu: 149 PLN za osobę.
Promocja:
- dla osób, które zgłoszą swój udział w szkoleniu do 13.07.2008 całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
- dla osób, które podzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z działalnością handlową poprzez serwis Alibaba.com
całkowity koszt udziału wynosi tylko 99 PLN za osobę,
Termin najbliższego szkolenia: 13.09.2008(sobota),Warszawa
Rejestracja i informacje dla osób i firm zainteresowanych udziałem w szkoleniu:
Marcin Nowak
euroasiatime@gmail.com
http://Alibaba.BBlog.pl