Doświadczenie zawodowe
Kierownik
- zarządzanie zespołem: rekrutacja agentów, motywowanie, prowadzenie szkoleń,
- odpowiedzialność za sprzedaż
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta,
- monitorowanie oferty firm konkurencyjnych,
- odpowiedzialność za sprzedaż
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta,
- monitorowanie oferty firm konkurencyjnych,
właścicel
Działalność gospodarcza
- Przetwórstwo tworzyw sztucznych -producent, dystrybutor przemiałów z tworzyw sztucznych
- Zarządzanie wszystkimi aspektami działalności produkcyjnej w celu osiągnięcia wymaganych standardów
obowiązujących w firmie w zakresie bezpieczeństwa pracy, wydajności produkcji, kontroli kosztów, jakości, utrzymania
ruchu i ciągłego doskonalenia
- Podwyższanie wydajności i optymalizacja kosztowa procesów produkcyjnych
- Zarządzanie wszystkimi aspektami działalności produkcyjnej w celu osiągnięcia wymaganych standardów
obowiązujących w firmie w zakresie bezpieczeństwa pracy, wydajności produkcji, kontroli kosztów, jakości, utrzymania
ruchu i ciągłego doskonalenia
- Podwyższanie wydajności i optymalizacja kosztowa procesów produkcyjnych
Kierownik Sprzedaży
-merytoryczne wsparcie podmiotów sprzedaży w zakresie sprzedaży ubezpieczeń;
- motywowanie podmiotów sprzedaży do aktywności i realizacji celów sprzedażowych zespołu;
- analizowanie bieżących wyników, wyciąganie wniosków i podejmowanie stosownych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i realizację celów biznesowych;
- przeprowadzanie szkoleń i warsztatów dla podmiotów sprzedaży;
- rekrutację podmiotów sprzedaży oraz wdrożenie ich do pracy;
- współpracę z dealerami samochodowymi;
- couching
- odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży;
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta;
- zarządzanie budżetem zniżek;
- budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej
- motywowanie podmiotów sprzedaży do aktywności i realizacji celów sprzedażowych zespołu;
- analizowanie bieżących wyników, wyciąganie wniosków i podejmowanie stosownych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i realizację celów biznesowych;
- przeprowadzanie szkoleń i warsztatów dla podmiotów sprzedaży;
- rekrutację podmiotów sprzedaży oraz wdrożenie ich do pracy;
- współpracę z dealerami samochodowymi;
- couching
- odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży;
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta;
- zarządzanie budżetem zniżek;
- budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej
Główny Specjalista ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
- organizacja sprzedaży ubezpieczeń w sektorze MSP,
- bezpośrednie działania sprzedażowe w zakresie programów branżowych,
- analizowanie rynku ubezpieczeniowego sektora MSP,
- ustalanie i bieżące analizowanie pola ubezpieczeniowego sektora MSP
- sprzedaż bezpośrednia produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z brokerami
- bezpośrednie działania sprzedażowe w zakresie programów branżowych,
- analizowanie rynku ubezpieczeniowego sektora MSP,
- ustalanie i bieżące analizowanie pola ubezpieczeniowego sektora MSP
- sprzedaż bezpośrednia produktów ubezpieczeniowych
- współpraca z brokerami
Szkolenia i kursy
-szkolenie "Budowanie efektywnego zespołu sprzedaży"
- certyfikat" Agent-doradca Klienta"
- certyfikat „Autoryzowanego Specjalisty ds. sprzedaży i obsługi ubezpieczeń finansowych w ramach struktur PZU S.A
- certyfikat „Planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego”
- certyfikat „Agent I”
- certyfikat „Standardy Obsługi Klienta „
- szkolenie „Rekrutacja”
- Doskonalenie umiejętności komunikacji i efektywności własnej
- Rozwój kompetencji menadżerskich, zarządzania zespołem, procesami sprzedaży i obsługi Klienta
- Coachingowy styl zarządzania - jak rozwijać umiejętności doradców w zakresie sprzedaży i obsługi klientów
- certyfikat" Agent-doradca Klienta"
- certyfikat „Autoryzowanego Specjalisty ds. sprzedaży i obsługi ubezpieczeń finansowych w ramach struktur PZU S.A
- certyfikat „Planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego”
- certyfikat „Agent I”
- certyfikat „Standardy Obsługi Klienta „
- szkolenie „Rekrutacja”
- Doskonalenie umiejętności komunikacji i efektywności własnej
- Rozwój kompetencji menadżerskich, zarządzania zespołem, procesami sprzedaży i obsługi Klienta
- Coachingowy styl zarządzania - jak rozwijać umiejętności doradców w zakresie sprzedaży i obsługi klientów
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
czytanie książek z dziedziny psychologii zarządzania, couchingu; pływanie;motocykle