Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z dostawcami
pracowitość
doświadczenie zawodowe
doświadczenia klienta
dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Prawo jazdy kat. CE
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
ArtMedia/Celironman
- koordynacja pracy działu marketingu,
- prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
- koordynacja opieki nad zawodnikami,
- wsparcie działu sprzedaży poprzez negocjacje z kluczowymi odbiorcami, przygotowywanie
umów i koordynacja ich realizacji,
- koordynacja redakcji i produkcji materiałów promocyjnych,
- przygotowywanie informacji prasowych, targów, koordynacja projektów promocyjnych
skierowanych do firm partnerskich,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- monitorowanie działań konkurencji,
- koordynowanie współpracy działów firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje
reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
- prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
- koordynacja opieki nad zawodnikami,
- wsparcie działu sprzedaży poprzez negocjacje z kluczowymi odbiorcami, przygotowywanie
umów i koordynacja ich realizacji,
- koordynacja redakcji i produkcji materiałów promocyjnych,
- przygotowywanie informacji prasowych, targów, koordynacja projektów promocyjnych
skierowanych do firm partnerskich,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- monitorowanie działań konkurencji,
- koordynowanie współpracy działów firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje
reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
Projekty
K.S. CelIronman
- koordynacja pracy działu marketingu,
- prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
- koordynacja opieki nad zawodnikami,
- wsparcie działu sprzedaży poprzez negocjacje z kluczowymi odbiorcami, przygotowywanie
umów i koordynacja ich realizacji,
- koordynacja redakcji i produkcji materiałów promocyjnych,
- przygotowywanie informacji prasowych, targów, koordynacja projektów promocyjnych
skierowanych do firm partnerskich,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- monitorowanie działań konkurencji,
- koordynowanie współpracy działów firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje
reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
- prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
- koordynacja opieki nad zawodnikami,
- wsparcie działu sprzedaży poprzez negocjacje z kluczowymi odbiorcami, przygotowywanie
umów i koordynacja ich realizacji,
- koordynacja redakcji i produkcji materiałów promocyjnych,
- przygotowywanie informacji prasowych, targów, koordynacja projektów promocyjnych
skierowanych do firm partnerskich,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- monitorowanie działań konkurencji,
- koordynowanie współpracy działów firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje
reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
Edukacja
Pedagogika, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Książka, sport, aktywny tryb życia
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.