Umiejętności
B2B
Microsoft Office
Negocjacje
Sprzedaż
Zarządzanie
myślenie logiczne
Ogrody
Projektowanie systemów nawadniających
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel firmy
ZielonaEkipa.pl
Firma zajmujaca się zakładaniem ogrodów,
Pracami od A do Z w ogrodzie
Systemy nawadniające
Drenaż terenu
Trawnik Siany
Trawnik z Rolki
Projekty
Wizualizacje
Montaż robotów koszących
Aranżacja terenu zielonego okalającego posesje
Budowa tarasu
Oczka wodne
Budowa ogrodzeń panelowych
oraz wiele wiele innych prac.
Pracami od A do Z w ogrodzie
Systemy nawadniające
Drenaż terenu
Trawnik Siany
Trawnik z Rolki
Projekty
Wizualizacje
Montaż robotów koszących
Aranżacja terenu zielonego okalającego posesje
Budowa tarasu
Oczka wodne
Budowa ogrodzeń panelowych
oraz wiele wiele innych prac.
Koordynator usług łączonych Klientów Kluczowych
Koordynowanie pracy kurierów oraz konwojentów ze wszystkich oddziałów w Polsce,
Współpraca z magazynierami, dyspozytornią, oraz innymi działami w kraju,
Współpraca z działami: Handlowym, Operacyjnym oraz IT,
Bieżące raportowanie o wynikach prac do przełożonego,
Prowadzenie rozmów z klientami korzystającymi z usług, wdrażanie nowych punktów,
Tworzenie raportów i ich analiza
Wprowadzanie danych do systemu, poprawki wynikające z błędów systemowych
Współpraca z magazynierami, dyspozytornią, oraz innymi działami w kraju,
Współpraca z działami: Handlowym, Operacyjnym oraz IT,
Bieżące raportowanie o wynikach prac do przełożonego,
Prowadzenie rozmów z klientami korzystającymi z usług, wdrażanie nowych punktów,
Tworzenie raportów i ich analiza
Wprowadzanie danych do systemu, poprawki wynikające z błędów systemowych
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zarządzanie kilku osobowym zespołem pracowników,
Podległe działy: dział obsługi klienta, dział reklamacji,
Współpraca z działami: Handlowym, Logistycznym, IT,
Monitorowanie prac podległego zespołu,
Bieżące raportowanie o wynikach i sposobie funkcjonowania działów,
Rekrutacja, szkolenie, oraz coaching, pracowników,
Współtworzenie nowych standardów obsługi i systemów obsługi klienta służących podnoszeniu efektywności działu,
Spotkania z Kluczowymi Klientami przedstawianie procedur obowiązującymi w firmie.
Podejmowanie decyzji o zasadności roszczeń klientów – reklamacje, szkody, opóźnienia w dostawach.
Podległe działy: dział obsługi klienta, dział reklamacji,
Współpraca z działami: Handlowym, Logistycznym, IT,
Monitorowanie prac podległego zespołu,
Bieżące raportowanie o wynikach i sposobie funkcjonowania działów,
Rekrutacja, szkolenie, oraz coaching, pracowników,
Współtworzenie nowych standardów obsługi i systemów obsługi klienta służących podnoszeniu efektywności działu,
Spotkania z Kluczowymi Klientami przedstawianie procedur obowiązującymi w firmie.
Podejmowanie decyzji o zasadności roszczeń klientów – reklamacje, szkody, opóźnienia w dostawach.
Kierownik Punktu Sprzedaży sieci PLAY
Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem sklepu (realizacja planów sprzedażowych, bieżące
promocje, jakość obsługi, dbanie o stałe zatowarowanie punktu),
· Rekrutacja pracowników i ocena okresowa pracowników,
· Profesjonalna obsługa klienta: udzielania informacji na temat ofert firmy oraz usług sieci PLAY,
· Odpowiedzialność za realizację budżetu i realizacja powierzonych celów sprzedażowych,
· Bieżące raportowanie o wynikach i sposobie funkcjonowania sklepu do struktur nadrzędnych w
ramach firmy,
· Szkolenia i coachingi konsultantów.
· Aktywna sprzedaż usług i ofert sieci PLAY
promocje, jakość obsługi, dbanie o stałe zatowarowanie punktu),
· Rekrutacja pracowników i ocena okresowa pracowników,
· Profesjonalna obsługa klienta: udzielania informacji na temat ofert firmy oraz usług sieci PLAY,
· Odpowiedzialność za realizację budżetu i realizacja powierzonych celów sprzedażowych,
· Bieżące raportowanie o wynikach i sposobie funkcjonowania sklepu do struktur nadrzędnych w
ramach firmy,
· Szkolenia i coachingi konsultantów.
· Aktywna sprzedaż usług i ofert sieci PLAY
Specjalista Ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (operator sieci T-Mobile)
- Profesjonalna, telefoniczna obsługa klientów
- Sprzedaż usług klientom biznesowym jak i prywatnym ( od
listopada 2007 praca w dziale promocji i sprzedaży:
miedzy innymi, anexów do umów, usług konwergentnych)
- Udzielanie informacji na temat oferty sieci Era
- Realizacja powierzonych celów sprzedażowych
- Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez
firmę usług i produktów,
- szkolenia i coachingi.
- Sprzedaż usług klientom biznesowym jak i prywatnym ( od
listopada 2007 praca w dziale promocji i sprzedaży:
miedzy innymi, anexów do umów, usług konwergentnych)
- Udzielanie informacji na temat oferty sieci Era
- Realizacja powierzonych celów sprzedażowych
- Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez
firmę usług i produktów,
- szkolenia i coachingi.
Manager, Barman pubu Ultimatum
Ultimatum S.C.
-Negocjowanie umów z przedstawicielami,
-Spotkania z producentami i klientami,
-Rozliczanie obsługi (tzw. Remanentowanie),
-Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
-Bieżąca kontrola realizacji budżetu prowadzonego (faktury, koszty związane z prowadzonym lokalu),
-Organizowanie imprez okolicznościowych,
-Odpowiedzialność za efekty pracy i jakość realizacji pomysłów.
-Spotkania z producentami i klientami,
-Rozliczanie obsługi (tzw. Remanentowanie),
-Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
-Bieżąca kontrola realizacji budżetu prowadzonego (faktury, koszty związane z prowadzonym lokalu),
-Organizowanie imprez okolicznościowych,
-Odpowiedzialność za efekty pracy i jakość realizacji pomysłów.
Szkolenia i kursy
- Kształtowanie swojej roli jako menedżera;
- Zarządzanie ludźmi w Punkcie Obsługi Sprzedaży;
- Techniki sprzedaży.
- Monter systemów nawadniających
- Montaż oraz budowa oczek wodnych
- Zielone dachy
- Zarządzanie ludźmi w Punkcie Obsługi Sprzedaży;
- Techniki sprzedaży.
- Monter systemów nawadniających
- Montaż oraz budowa oczek wodnych
- Zielone dachy
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
muzyka, pływanie, korfball, wędkarstwo.
Organizacje
Prace społeczne:
Sekretarz w Zarządzie Głównym AZS WSE
2003-2005
Pełnomocnik Przewodniczącego Samorządu Studenckiego ds. Kultury
2002-2003
Przewodniczący Samorządu Studenckiego
2001-2002
Animator imprez studenckich
2000-2003
Sekretarz w Zarządzie Głównym AZS WSE
2003-2005
Pełnomocnik Przewodniczącego Samorządu Studenckiego ds. Kultury
2002-2003
Przewodniczący Samorządu Studenckiego
2001-2002
Animator imprez studenckich
2000-2003
Grupy
ALMAMER - Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Grupa studentów, absolwentów i sympatyków ALAMER -Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.