Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Communication Strategy Director
Prowadzenie działu strategii. Tworzenie strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów agencji, takich jak: Deichmann, Coca Cola, Mondelez, Bakalland, Frisco.
Digital Manager
Planowanie zintegrowanej komunikacji opartej o działania online. Tworzenie niestandardowych i angażujących rozwiązań w obrębie mediów cyfrowych. Opracowywanie strategi obecności marek w internecie.
Kluczowi klienci: Kraft Foods Polska/ Mondelez Polska, T-Mobile, ZT Kruszwica, Grupa Żywiec.
Kluczowi klienci: Kraft Foods Polska/ Mondelez Polska, T-Mobile, ZT Kruszwica, Grupa Żywiec.
Account
Obsługa klientów: Nissan, Lotos Oil, Henkel, bwin.com.
Tworzenie strategii mediowych, nadzór nad planowaniem mediów.
Tworzenie strategii mediowych, nadzór nad planowaniem mediów.
Od Junior Media Planner do Senior Media Planner
Planowanie mediów (prasa, radio, OOH, TV) dla klientów klientów: Hortex, Henkel, Nissan, Lotos Oil, Storck.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.