Marcin Woźniak

Communication Strategy Director, LiquidThread (Publicis Media)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LiquidThread
Communication Strategy Director
Prowadzenie działu strategii. Tworzenie strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów agencji, takich jak: Deichmann, Coca Cola, Mondelez, Bakalland, Frisco.
Starcom Mediavest Group
Digital Director
Projektowanie zintegrowanych kampanii osadzonych w realiach świata cyfrowego, angażujących konsumentów online & offline. Tworzenie strategii obecności marek kluczowych klientów w mediach cyfrowych. Współpraca z działem strategii komunikacji i działem kreacji.
Starcom Mediavest Group
Digital Manager
Planowanie zintegrowanej komunikacji opartej o działania online. Tworzenie niestandardowych i angażujących rozwiązań w obrębie mediów cyfrowych. Opracowywanie strategi obecności marek w internecie.
Kluczowi klienci: Kraft Foods Polska/ Mondelez Polska, T-Mobile, ZT Kruszwica, Grupa Żywiec.
Starcom Mediavest Group
Interactive Media Manager
Tworzenie strategii komunikacji marek w internecie. Zarządzanie projektami interaktywnymi (media, kreacja, produkcja). Nadzór nad planowaniem kampanii w mediach interaktywnych.
Kluczowi klienci: Kraft Foods Polska, Kompania Piwowarska, ZT Kruszwica, Link4, BPH, PZU.
Starcom Mediavest Group
Senior Interactive Media Planner
Planowanie mediów interaktywnych, strategie obecności marek w internecie.
Kluczowi klienci: Kraft Foods Polska, Kompania Piwowarska.
OMD Poland
Account
Obsługa klientów: Nissan, Lotos Oil, Henkel, bwin.com.
Tworzenie strategii mediowych, nadzór nad planowaniem mediów.
OMD Poland
Od Junior Media Planner do Senior Media Planner
Planowanie mediów (prasa, radio, OOH, TV) dla klientów klientów: Hortex, Henkel, Nissan, Lotos Oil, Storck.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką