Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Ubezpieczenia komercyjne
Ubezpieczenie zdrowotne
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie ryzykiem
Planowanie strategiczne
Terminowe ubezpieczenie na życie
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Obsługi i Operacji
Wprowadzenie zmian organizacyjnych w firmie — utworzenie biura obsługi
klienta, biura implementacji danych oraz biura rozliczeń;
Udział w pracach zespołów projektowych opracowujących zmiany produktowe
i zmiany w systemach operacyjnych firmy;
Rozwój i wdrażanie procedur wewnętrznych dotyczących organizacji pracy biur
i zwiększenia efektywności, prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla pracowników biur oraz oddziałów;
Planowanie i nadzór zadań tych biur oraz przygotowywanie analiz i raportów
dla zarządu firmy dotyczących efektywności pracy.
klienta, biura implementacji danych oraz biura rozliczeń;
Udział w pracach zespołów projektowych opracowujących zmiany produktowe
i zmiany w systemach operacyjnych firmy;
Rozwój i wdrażanie procedur wewnętrznych dotyczących organizacji pracy biur
i zwiększenia efektywności, prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla pracowników biur oraz oddziałów;
Planowanie i nadzór zadań tych biur oraz przygotowywanie analiz i raportów
dla zarządu firmy dotyczących efektywności pracy.
wystawiono
Marcin zawsze był bardzo rzetelnym, profesjonalnym i przyjaźnie nastawionym do innych w zespole współpracownikiem. Świetnie wspominam okres naszej wspólnej pracy - dał się poznać jako osoba nastawiona na rozwiązywanie problemów i doskonale wychodząca z trudnych sytuacji, których w każdej firmie nie brakuje. Takiego pracownika życzyłbym każdemu pracodawcy.
Szkolenia i kursy
2011 Szkolenie z zarządzania projektami;
06/2010 II Europejski Kongres Gospodarczy, Konferencja: „Polityka Zdrowotna— wyzwania dla Europy i Polski”;
2007— 2010 Udział w konferencjach związanych
z rynkiem ubezpieczeń;
2010 Ochrona danych osobowych - szkolenie GIODO;
2009 Cykl szkoleń aktualizacyjnych systemu Mednext;
2007 Szkolenie z technik sprzedaży;
2003 — 2006 Cykl szkoleń w zakresie profesjonalnej obsługi klienta;
2000 Szkolenia w zakresie selekcji i rekrutacji kandydatów.
06/2010 II Europejski Kongres Gospodarczy, Konferencja: „Polityka Zdrowotna— wyzwania dla Europy i Polski”;
2007— 2010 Udział w konferencjach związanych
z rynkiem ubezpieczeń;
2010 Ochrona danych osobowych - szkolenie GIODO;
2009 Cykl szkoleń aktualizacyjnych systemu Mednext;
2007 Szkolenie z technik sprzedaży;
2003 — 2006 Cykl szkoleń w zakresie profesjonalnej obsługi klienta;
2000 Szkolenia w zakresie selekcji i rekrutacji kandydatów.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Sporty: nurkowanie, paralotniarstwo, film współczesny i dokument, fotografia, literatura, gotowanie.
Inne
Prawo jazdy Kat.B
Środowisko Windows, MS Office, MedNext, system Oracle do analiz statystycznych, monitoringu i sporządzania raportów.
Środowisko Windows, MS Office, MedNext, system Oracle do analiz statystycznych, monitoringu i sporządzania raportów.
Grupy
Devire
Grupa dla osób związanych z Devire (kandydatów poszukujących pracy za pośrednictwem Devire, Klientów, pracowników, przyszłych pracowników Devire)
Stolyca... nie tylko nocą . CO. GDZIE. KIEDY
ta grupa zrzesza jedynie osoby zainteresowane wspólnymi wypadami i spotkaniami. Każdy może zarekomendować wydarzenie i tworzyć listę osób na organizowane przez siebie spotkanie.
Turystyka aktywna
dla wszystkich, którzy chcą aktywnie zwiedzać, poznawać, łączyć wypoczynek z uprawianiem sportu. Nurkowanie, żeglarstwo, narty.... i nowe pomysły
Wodnik
Nasz zakres 21.01-18.02.
Po prostu najwięksi indywidualiści! Więc po co nam grupa? Aby to pokazać ! :)