Umiejętności
Confluence
JIRA
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z klientami
Techniki sprzedaży i negocjacji
Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych
Prace administracyjno-biurowe
Prawojazdy kat C+E
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Oprogramowanie Cognos
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy/ Przedstwiciel Marki Premium
CHIC Sp. z o.o. S.K. grupa British American Tobacco
• zarządzanie powierzonym towarem zgodnie z Polityką Firmy,
• odbywanie spotkań 1-2-1 z Klientami,
• wykonywanie telefonów do potencjalnych konsumentów,
• sprzedaż produktu w sposób bezpośredni,
• sprzedaż produktu przy wykorzystaniu dedykowanej platformy internetowej,
• rejestracja Klientów w dedykowanej bazie danych,
• zawieranie i administrowanie umów zawieranych z Klientami,
• pomoc w organizacji i realizacji eventów dotyczących produktu dla konsumentów oraz partnerów
handlowych,
• uczestnictwo w eventach dotyczących produktu ,
• weryfikacja potrzeb konsumentów,
• budowa sieci kontaktów , poszukiwanie możliwości sprzedaży, edukacja konsumentów i partnerów
handlowych,
• odbywanie spotkań 1-2-1 z Klientami,
• wykonywanie telefonów do potencjalnych konsumentów,
• sprzedaż produktu w sposób bezpośredni,
• sprzedaż produktu przy wykorzystaniu dedykowanej platformy internetowej,
• rejestracja Klientów w dedykowanej bazie danych,
• zawieranie i administrowanie umów zawieranych z Klientami,
• pomoc w organizacji i realizacji eventów dotyczących produktu dla konsumentów oraz partnerów
handlowych,
• uczestnictwo w eventach dotyczących produktu ,
• weryfikacja potrzeb konsumentów,
• budowa sieci kontaktów , poszukiwanie możliwości sprzedaży, edukacja konsumentów i partnerów
handlowych,
Kierownik Zmiany Działu Organizacji Pracy
ULTIMO S.A.
• optymalizacja, projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie procesów biznesowych podległych departamentów,
• opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych,
• koordynowanie oraz wdrożenie nowej platformy kontaktu z Klientem - chat,
• sporządzanie raportów, analiz, rankingów, sprawozdań, statystyk dotyczących osiągniętych wskaźników Call Center oraz podległych departamentów,
• identyfikacja obszarów do poprawy w celu osiągnięcia zamierzonych wskaźników,
• nadzór nad podległymi departamentami w zakresie organizacji, dyscypliny pracy i racjonalnego wykorzystania czasu pracy,
• prowadzenie szkoleń i prezentacji,
• rozliczanie i motywowanie podległych pracowników,
• monitoring i nadzór nad telefonicznym ruchem przychodzącym oraz wychodzącym,
• monitorowanie, nadzorowanie i kontrola poprawności działania systemów IT (CIT, Predictive Dialer, Chat oraz innych aplikacji wewnętrznych),
• uczestniczenie w Helpdesk oraz reagowanie w sytuacji wystąpienia usterki/awarii utrudniającej lub uniemożliwiającej pracę zespołu negocjatorów lub całego Call Center,
• zarządzanie harmonogramem pracy pracowników kilku departamentów w oparciu o działania operacyjne,
• bieżący udział w obiegu dokumentacji kadrowej pracowników Call Center,
• opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych,
• koordynowanie oraz wdrożenie nowej platformy kontaktu z Klientem - chat,
• sporządzanie raportów, analiz, rankingów, sprawozdań, statystyk dotyczących osiągniętych wskaźników Call Center oraz podległych departamentów,
• identyfikacja obszarów do poprawy w celu osiągnięcia zamierzonych wskaźników,
• nadzór nad podległymi departamentami w zakresie organizacji, dyscypliny pracy i racjonalnego wykorzystania czasu pracy,
• prowadzenie szkoleń i prezentacji,
• rozliczanie i motywowanie podległych pracowników,
• monitoring i nadzór nad telefonicznym ruchem przychodzącym oraz wychodzącym,
• monitorowanie, nadzorowanie i kontrola poprawności działania systemów IT (CIT, Predictive Dialer, Chat oraz innych aplikacji wewnętrznych),
• uczestniczenie w Helpdesk oraz reagowanie w sytuacji wystąpienia usterki/awarii utrudniającej lub uniemożliwiającej pracę zespołu negocjatorów lub całego Call Center,
• zarządzanie harmonogramem pracy pracowników kilku departamentów w oparciu o działania operacyjne,
• bieżący udział w obiegu dokumentacji kadrowej pracowników Call Center,
Starszy doradca klienta
ULTIMO S.A.
•znajomość powierzonego do obsługi portfela wierzytelności, cech charakterystycznych, strategii, przebiegu jej realizacji, podjętych działań na portfelu,
• przestrzeganie przyjętych w firmie standardów obsługi Klienta i prowadzenia rozmów windykacyjnych i informacyjnych,
• obsługa sprzętu komputerowego,
• obsługa telefonicznych połączeń windykacyjnych, zarówno przychodzących, jak i połączeń wychodzących,
• wysyłanie korespondencji windykacyjnej, niestandardowej zgodnie z procedurą obiegu korespondencji,
• reprezentowanie stanowiska firmy w bezpośrednich kontaktach z Klientami w siedzibie firmy,
• szkolenie osób będących młodszym stażem pracy oraz pomoc w polepszeniu jej wyników odzyskowych,
• znajomość oraz praktyczne zastosowanie Zasad Dobrych Praktyk zgodnie z wytycznymi Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce,
• ochrona danych osobowych Klientów
• przestrzeganie przyjętych w firmie standardów obsługi Klienta i prowadzenia rozmów windykacyjnych i informacyjnych,
• obsługa sprzętu komputerowego,
• obsługa telefonicznych połączeń windykacyjnych, zarówno przychodzących, jak i połączeń wychodzących,
• wysyłanie korespondencji windykacyjnej, niestandardowej zgodnie z procedurą obiegu korespondencji,
• reprezentowanie stanowiska firmy w bezpośrednich kontaktach z Klientami w siedzibie firmy,
• szkolenie osób będących młodszym stażem pracy oraz pomoc w polepszeniu jej wyników odzyskowych,
• znajomość oraz praktyczne zastosowanie Zasad Dobrych Praktyk zgodnie z wytycznymi Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce,
• ochrona danych osobowych Klientów
Doradca klienta
ULTIMO S.A.
•znajomość powierzonego do obsługi portfela wierzytelności, cech charakterystycznych, strategii, przebiegu jej realizacji, podjętych działań na portfelu,
• przestrzeganie przyjętych w firmie standardów obsługi Klienta i prowadzenia rozmów windykacyjnych,
• obsługa sprzętu komputerowego,
• obsługa telefonicznych połączeń windykacyjnych, zarówno przychodzących, jak i połączeń wychodzących,
• reprezentowanie stanowiska firmy w bezpośrednich kontaktach z Klientami w siedzibie firmy,
• szkolenie osób będących młodszym stażem pracy,
• ochrona danych osobowych Klientów,
• przestrzeganie przyjętych w firmie standardów obsługi Klienta i prowadzenia rozmów windykacyjnych,
• obsługa sprzętu komputerowego,
• obsługa telefonicznych połączeń windykacyjnych, zarówno przychodzących, jak i połączeń wychodzących,
• reprezentowanie stanowiska firmy w bezpośrednich kontaktach z Klientami w siedzibie firmy,
• szkolenie osób będących młodszym stażem pracy,
• ochrona danych osobowych Klientów,
Inspektor
ULTIMO S.A.
•znajomość powierzonego do obsługi portfela wierzytelności, cech charakterystycznych, strategii, przebiegu jej realizacji, podjętych działań na portfelu,
• przestrzeganie przyjętych w firmie standardów obsługi Klienta i prowadzenia rozmów windykacyjnych,
• obsługa sprzętu komputerowego,
• obsługa telefonicznych połączeń windykacyjnych, zarówno przychodzących, jak i połączeń wychodzących,
• reprezentowanie stanowiska firmy w bezpośrednich kontaktach z Klientami w siedzibie firmy,
• szkolenie osób będących młodszym stażem pracy,
• ochrona danych osobowych Klientów,
• przestrzeganie przyjętych w firmie standardów obsługi Klienta i prowadzenia rozmów windykacyjnych,
• obsługa sprzętu komputerowego,
• obsługa telefonicznych połączeń windykacyjnych, zarówno przychodzących, jak i połączeń wychodzących,
• reprezentowanie stanowiska firmy w bezpośrednich kontaktach z Klientami w siedzibie firmy,
• szkolenie osób będących młodszym stażem pracy,
• ochrona danych osobowych Klientów,
Obsługa sprzedaży usług
,,WOMAR" Mariusz Wojciechowski
• sprzedaż detaliczna/ obsługa Klienta,
• przygotowywanie materiałów do usług ślusarskich oraz ich wykonywanie,
• przygotowywanie materiałów do usług szewskich oraz ich wykonywanie,
• obsługa sprzętu poligraficznego,
• obsługa sprzętu komputerowego oraz kasy fiskalnej,
• sporządzanie raportów, analiz, sprawozdań związanych z działalnością punku handlowo usługowego,
• przygotowywanie materiałów do usług ślusarskich oraz ich wykonywanie,
• przygotowywanie materiałów do usług szewskich oraz ich wykonywanie,
• obsługa sprzętu poligraficznego,
• obsługa sprzętu komputerowego oraz kasy fiskalnej,
• sporządzanie raportów, analiz, sprawozdań związanych z działalnością punku handlowo usługowego,
Obsługa stoiska firmowego n-Telewizja Nowej Generacji
,,SABA" Sp. z o.o
• profesjonalna obsługa i budowanie relacji z Klientami,
• realizowanie wyznaczonych celów biznesowych,
• zawieranie w imieniu oraz na rzecz ITI Neovision umów o abonament telewizji ,,n",
• obsługa sprzętu komputerowego oraz wewnętrznych programów firmy,
• zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z Klientami,
• planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie do przełożonego,
• monitorowanie i analizowanie działań rynku i konkurencji,
• realizowanie wyznaczonych celów biznesowych,
• zawieranie w imieniu oraz na rzecz ITI Neovision umów o abonament telewizji ,,n",
• obsługa sprzętu komputerowego oraz wewnętrznych programów firmy,
• zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z Klientami,
• planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie do przełożonego,
• monitorowanie i analizowanie działań rynku i konkurencji,
Szkolenia i kursy
• Prawo pracy w praktyce - Państwowa Inspekcja Pracy,
• Planowanie i zarządzanie czasem pracy - Polskie Centrum Kadrowo - Płacowe,
• Zarządzanie sobą w czasie – Biuro Szkoleń Ultimo,
• Przysposobienie Obronne - Dolnośląska Szkoła Wyższa z siedzibą we Wrocławiu
• Planowanie i zarządzanie czasem pracy - Polskie Centrum Kadrowo - Płacowe,
• Zarządzanie sobą w czasie – Biuro Szkoleń Ultimo,
• Przysposobienie Obronne - Dolnośląska Szkoła Wyższa z siedzibą we Wrocławiu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
• jazda samochodem,
• zabytkowa motoryzacja (PRL),
• bushcraft
• turystyka,
• wędkarstwo.
• zabytkowa motoryzacja (PRL),
• bushcraft
• turystyka,
• wędkarstwo.