Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista
1. Wspieranie i koordynacja wdrożeń projektów informatycznych dla działań realizowanych przez Agencję:
a) wsparcie przy analizie wymagań,
b) wsparcie przy realizacji testów aplikacji,
c) wsparcie dla użytkowników aplikacji.
2. Prowadzenie dokumentacji powstającej podczas wdrożeń projektów.
3. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Agencji związanych z aplikacji i systemami funkcjonującymi w PARP.
4. Tworzenie i aktualizowanie wewnętrznych procedur dotyczących użytkowania, wdrażania i utrzymania systemów informatycznych w PARP.
5. Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań.
6. Udział w prowadzeniu przetargów publicznych dotyczących wdrożeń systemów informatycznych dla Agencji.
7. Współpraca z pracownikami Biura Informatyki oraz pozostałych komórek organizacyjnych Agencji przy zarządzaniu ryzykami towarzyszącymi wdrażaniu projektów informatycznych.
a) wsparcie przy analizie wymagań,
b) wsparcie przy realizacji testów aplikacji,
c) wsparcie dla użytkowników aplikacji.
2. Prowadzenie dokumentacji powstającej podczas wdrożeń projektów.
3. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Agencji związanych z aplikacji i systemami funkcjonującymi w PARP.
4. Tworzenie i aktualizowanie wewnętrznych procedur dotyczących użytkowania, wdrażania i utrzymania systemów informatycznych w PARP.
5. Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań.
6. Udział w prowadzeniu przetargów publicznych dotyczących wdrożeń systemów informatycznych dla Agencji.
7. Współpraca z pracownikami Biura Informatyki oraz pozostałych komórek organizacyjnych Agencji przy zarządzaniu ryzykami towarzyszącymi wdrażaniu projektów informatycznych.
Starszy Specjalista
1. Koordynacja prac nad Lokalnym Systemem Informatycznym dla Działania 4.4 Programu Operacyjnego – Innowacyjna Gospodarka (LSI dla PO IG 4.4);
2. Opracowanie zakresu LSI dla PO IG 4.4;
3. Bieżące projektowanie funkcjonalności oraz struktury logicznej LSI dla PO IG 4.4;
4. Dostosowywanie LSI dla PO IG 4.4 do zmian w dokumentacji programowej;
5. Opracowywanie wytycznych dla programisty tworzącego LSI dla PO IG 4.4;
6. Testowanie LSI dla PO IG 4.4;
7. Tworzenie niestandardowych zestawień danych z LSI dla PO IG 4.4;
8. Export danych z LSI dla PO IG 4.4 do Krajowego Systemu Informatycznego (KSI);
9. Integracja LSI dla PO IG 4.4 z KSI;
10. Przygotowanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi systemu informatycznego działania;
11. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Zespołu w zakresie zgodnym z powierzonymi obowiązkami, pracowników RIF i innych osób zaangażowanych w realizację działania
2. Opracowanie zakresu LSI dla PO IG 4.4;
3. Bieżące projektowanie funkcjonalności oraz struktury logicznej LSI dla PO IG 4.4;
4. Dostosowywanie LSI dla PO IG 4.4 do zmian w dokumentacji programowej;
5. Opracowywanie wytycznych dla programisty tworzącego LSI dla PO IG 4.4;
6. Testowanie LSI dla PO IG 4.4;
7. Tworzenie niestandardowych zestawień danych z LSI dla PO IG 4.4;
8. Export danych z LSI dla PO IG 4.4 do Krajowego Systemu Informatycznego (KSI);
9. Integracja LSI dla PO IG 4.4 z KSI;
10. Przygotowanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi systemu informatycznego działania;
11. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Zespołu w zakresie zgodnym z powierzonymi obowiązkami, pracowników RIF i innych osób zaangażowanych w realizację działania
Specjalista
1. Przeprowadzanie wizyt monitorujących u Beneficjentów realizujących projekty inwestycyjne w ramach zawartych umów dotacji oraz wizyt monitorujących w Regionalnych Instytucjach Finansujących;
2. Analiza i ocena merytoryczna sprawozdań z kontroli realizacji umów wsparcia powierzonych do weryfikacji,
3. Rekomendowanie działań pokontrolnych w ramach przeprowadzanych wizyt monitorujących lub weryfikowanych sprawozdań z kontroli realizacji projektów,
4. Weryfikacja raportów kwartalnych, sporządzanych przez Regionalne Instytucje finansujące,
5. Bieżące uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań,
6. Obsługa baz danych na potrzeby Sekcji Monitoringu, bieżące monitorowanie funkcjonalności wykorzystywanych baz danych i opracowywanie propozycji poprawy funkcjonalności, w tym realizacja zadań związanych z wdrażaniem systemu Simik,
7. Współpraca z instytucjami i jednostkami organizacyjnymi wdrażającymi programy pomocowe dla MSP.
2. Analiza i ocena merytoryczna sprawozdań z kontroli realizacji umów wsparcia powierzonych do weryfikacji,
3. Rekomendowanie działań pokontrolnych w ramach przeprowadzanych wizyt monitorujących lub weryfikowanych sprawozdań z kontroli realizacji projektów,
4. Weryfikacja raportów kwartalnych, sporządzanych przez Regionalne Instytucje finansujące,
5. Bieżące uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań,
6. Obsługa baz danych na potrzeby Sekcji Monitoringu, bieżące monitorowanie funkcjonalności wykorzystywanych baz danych i opracowywanie propozycji poprawy funkcjonalności, w tym realizacja zadań związanych z wdrażaniem systemu Simik,
7. Współpraca z instytucjami i jednostkami organizacyjnymi wdrażającymi programy pomocowe dla MSP.
Młodszy Specjalista
1. Przeprowadzanie wizyt monitorujących u Beneficjentów realizujących projekty inwestycyjne w ramach zawartych i powierzonych do kontroli umów dotacji,
2. Analiza i ocena merytoryczna sprawozdań z kontroli realizacji umów wsparcia powierzonych do weryfikacji,
3. Opracowywanie rekomendowanych działań pokontrolnych w ramach przeprowadzanych wizyt monitorujących lub weryfikowanych sprawozdań z kontroli realizowanych projektów,
4. Opracowywanie raportów rzeczowych i finansowych z realizacji programów,
5. Bieżące uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań,
6. Współpraca z instytucjami i jednostkami organizacyjnymi wdrażającymi programy pomocowe dla MSP.
2. Analiza i ocena merytoryczna sprawozdań z kontroli realizacji umów wsparcia powierzonych do weryfikacji,
3. Opracowywanie rekomendowanych działań pokontrolnych w ramach przeprowadzanych wizyt monitorujących lub weryfikowanych sprawozdań z kontroli realizowanych projektów,
4. Opracowywanie raportów rzeczowych i finansowych z realizacji programów,
5. Bieżące uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań,
6. Współpraca z instytucjami i jednostkami organizacyjnymi wdrażającymi programy pomocowe dla MSP.
Młodszy Specjalista
1. Opracowanie zasad wizualizacji PARP, czyli zasad stosowania logo PARP (np. na tablicach, ulotkach, prezentacjach, materiałach promocyjnych, papierze firmowym, okładkach książek),
2. Zapobieganie niewłaściwemu wykorzystaniu logo PARP,
3. Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych na CD i tłoczenie CD,
4. Opracowywanie projektów materiałów promocyjnych (np. teczek, toreb, stojaków, tablic) we współpracy z Sekcją Informacji i Zespołami,
5. Nadzór nad umową z wykonawcą na druk i dystrybucję ulotek,
6. Nadzór na innymi umowami dot. przygotowywania np. teczek, tablic, CD,
7. Przygotowywanie umów o współpracy i nadzór nad podpisanymi umowami,
8. Organizowanie wizyt studialnych w Polsce i zagranicą (korespondencja, zakwaterowanie, wyżywienie, opieka, oprowadzanie, organizacja spotkań z innymi instytucjami),
9. Przekazywanie materiałów i publikacji partnerom i instytucjom zagranicznym,
10. Nadzór i redakcja zawartości stron internetowych w jęz. ang. i w innych językach,
11. Opracowywanie prezentacji, wystąpień i innych materiałów w języku polskim
i angielskim na potrzeby związane z kontaktami międzynarodowymi,
12. Nadzór nad tłumaczeniem i redakcją Raportu o stanie sektora MSP i ulotek (o PARP i MSP) w języku angielskim, rosyjskim i in.
2. Zapobieganie niewłaściwemu wykorzystaniu logo PARP,
3. Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych na CD i tłoczenie CD,
4. Opracowywanie projektów materiałów promocyjnych (np. teczek, toreb, stojaków, tablic) we współpracy z Sekcją Informacji i Zespołami,
5. Nadzór nad umową z wykonawcą na druk i dystrybucję ulotek,
6. Nadzór na innymi umowami dot. przygotowywania np. teczek, tablic, CD,
7. Przygotowywanie umów o współpracy i nadzór nad podpisanymi umowami,
8. Organizowanie wizyt studialnych w Polsce i zagranicą (korespondencja, zakwaterowanie, wyżywienie, opieka, oprowadzanie, organizacja spotkań z innymi instytucjami),
9. Przekazywanie materiałów i publikacji partnerom i instytucjom zagranicznym,
10. Nadzór i redakcja zawartości stron internetowych w jęz. ang. i w innych językach,
11. Opracowywanie prezentacji, wystąpień i innych materiałów w języku polskim
i angielskim na potrzeby związane z kontaktami międzynarodowymi,
12. Nadzór nad tłumaczeniem i redakcją Raportu o stanie sektora MSP i ulotek (o PARP i MSP) w języku angielskim, rosyjskim i in.
Asystent
1. Opracowanie zasad wizualizacji PARP, czyli zasad stosowania logo PARP (np. na tablicach, ulotkach, prezentacjach, materiałach promocyjnych, papierze firmowym, okładkach książek),
2. Zapobieganie niewłaściwemu wykorzystaniu logo PARP,
3. Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych na CD i tłoczenie CD,
4. Opracowywanie projektów materiałów promocyjnych (np. teczek, toreb, stojaków, tablic) we współpracy z Sekcją Informacji i Zespołami,
5. Nadzór nad umową z wykonawcą na druk i dystrybucję ulotek,
6. Nadzór na innymi umowami dot. przygotowywania np. teczek, tablic, CD,
7. Przygotowywanie umów o współpracy i nadzór nad podpisanymi umowami,
8. Organizowanie wizyt studialnych w Polsce i zagranicą (korespondencja, zakwaterowanie, wyżywienie, opieka, oprowadzanie, organizacja spotkań z innymi instytucjami),
9. Przekazywanie materiałów i publikacji partnerom i instytucjom zagranicznym,
10. Nadzór i redakcja zawartości stron internetowych w jęz. ang. i w innych językach,
11. Opracowywanie prezentacji, wystąpień i innych materiałów w języku polskim
i angielskim na potrzeby związane z kontaktami międzynarodowymi,
12. Nadzór nad tłumaczeniem i redakcją Raportu o stanie sektora MSP i ulotek (o PARP i MSP) w języku angielskim, rosyjskim i in.
2. Zapobieganie niewłaściwemu wykorzystaniu logo PARP,
3. Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych na CD i tłoczenie CD,
4. Opracowywanie projektów materiałów promocyjnych (np. teczek, toreb, stojaków, tablic) we współpracy z Sekcją Informacji i Zespołami,
5. Nadzór nad umową z wykonawcą na druk i dystrybucję ulotek,
6. Nadzór na innymi umowami dot. przygotowywania np. teczek, tablic, CD,
7. Przygotowywanie umów o współpracy i nadzór nad podpisanymi umowami,
8. Organizowanie wizyt studialnych w Polsce i zagranicą (korespondencja, zakwaterowanie, wyżywienie, opieka, oprowadzanie, organizacja spotkań z innymi instytucjami),
9. Przekazywanie materiałów i publikacji partnerom i instytucjom zagranicznym,
10. Nadzór i redakcja zawartości stron internetowych w jęz. ang. i w innych językach,
11. Opracowywanie prezentacji, wystąpień i innych materiałów w języku polskim
i angielskim na potrzeby związane z kontaktami międzynarodowymi,
12. Nadzór nad tłumaczeniem i redakcją Raportu o stanie sektora MSP i ulotek (o PARP i MSP) w języku angielskim, rosyjskim i in.
Szkolenia i kursy
Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Office SharePoint 2007 oraz Microsoft Excel 2007 jako podstawa efektywnej pracy grupowej;
Pułapki językowe w komunikacji – zastosowanie komunikacji w kontaktach zawodowych pracowników Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
MS Access 2007 pl – programowanie baz danych;
MS Access – tworzenie i doskonalenie aplikacji przy użyciu VBA;
MS Access – analiza, projektowanie i wykonanie systemu raportowego;
MS Access – techniki projektowania baz danych (poziom zaawansowany);
Zarządzanie czasem a współpraca w zespole;
Zespołowa identyfikacja i umiejętności rozwiązywania problemów;
Akcelerator technologii (organizator: Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Austin w Teksasie, szkolenie organizowane w ramach programu offsetowego LockheedMartin);
Metodyka oceny ryzyka studiów wykonalności przedsięwzięć inwestycyjnych - finansowanie dłużne a dotacje;
Szkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych;
Półroczne szkolenie przeprowadzone przez Regionalne Centrum Informacji Europejskiej i Instytut Europejski w Łodzi z zakresu funkcjonowania instytucji Unii Europejskiej.
Pułapki językowe w komunikacji – zastosowanie komunikacji w kontaktach zawodowych pracowników Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
MS Access 2007 pl – programowanie baz danych;
MS Access – tworzenie i doskonalenie aplikacji przy użyciu VBA;
MS Access – analiza, projektowanie i wykonanie systemu raportowego;
MS Access – techniki projektowania baz danych (poziom zaawansowany);
Zarządzanie czasem a współpraca w zespole;
Zespołowa identyfikacja i umiejętności rozwiązywania problemów;
Akcelerator technologii (organizator: Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Austin w Teksasie, szkolenie organizowane w ramach programu offsetowego LockheedMartin);
Metodyka oceny ryzyka studiów wykonalności przedsięwzięć inwestycyjnych - finansowanie dłużne a dotacje;
Szkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych;
Półroczne szkolenie przeprowadzone przez Regionalne Centrum Informacji Europejskiej i Instytut Europejski w Łodzi z zakresu funkcjonowania instytucji Unii Europejskiej.
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Żeglarstwo morskie i śródlądowe (ponad 1500 godzin w rejsach morskich, patent jachtowego sternika morskiego), nurkowanie (CMAS P1), turystyka górska, piosenka turystyczna i żeglarska.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Project Management
Project Management jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania. Zapraszam do otwartej wymiany doświadczeń
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.
Zarządzanie projektami - standard PMI
Grupa zrzeszająca wszystkich zainteresowanych zarządzaniem projektami zgodnym ze standardami PMI