Wypowiedzi
-
Google Maps to jedno, ale mi dokładniej chodzi o tą usługę, która pokazuje na mapie gdzie są Twoi znajomi - http://www.google.com/intl/pl_pl/latitude/intro.html
-
IMHO HTML5 przy obecnym poziomie przeglądarek w ogóle to zło samo w sobie. IE9 będzie tylko gwoździem do trumny, tak mi się przynajmniej wydaje- zbyt nowa technologia, zbyt wielu producentów przeglądarek.
Może Adobe coś uratuje ze swoją obietnicą "stworzenia najlepszych narzędzi" do HTML5, choć jakoś mnie to nie przekonuje ;) -
ja mam wrażenie, że na interii można włączyć autorespondera przez przypadek. Albo że nie można go włączyć po włączeniu ;)
W jednym z serwisów którym się dorywczo zajmuję, autorespondery interii pojawiają w taki sposób, że są adresy które nic nie zwracają, do czasu aż przyjdzie pierwszy autoresponder. Wtedy przychodzi już zawsze :)
I ostatnio widzi mi się, że mieli jakąś awarię - wysyłka w tym serwisie idzie regularnie 1-2x w tygodniu i na którąś z ostatnich praktycznie każdy adres z interii odpowiedział autoresponderem. -
jeszcze może pomóc jak w regułach dasz [R=301], wtedy będzie widać co na co jest tak naprawdę przepisywane.
Jeszcze tak nieśmiało bym sprawdził zamiast ([0-9]+) ([0-9]*) - AFAIR gdzieś, kiedyś ;) miałem problem z niedziałającym "+" -
zależy jakiego rodzaju to model. Jest kilka frameworków 3D we flashu, poczynając od Papervision- to jest mniej-więcej za darmo. Jeżeli modele mają być skomplikowane, to jest coś takiego jak http://www.cult3d.com/, ale szczerze powiedziawszy, nie wiem jak wygląda w tej chwili tak cenowo, jak i jeśli chodzi o obsługę w przeglądarkach. Miałem styczność z tą technologią dobre kilka lat temu i wtedy robiła *ogromne* wrażenie.
-
a ja po pierwszym rzucie oka miałem skojarzenie stylistyczne z pudelkiem i plejadą. Więc może to zwiększenie konwersji ma się wziąć z targetu przyzwyczajonego do czegoś innego?
Generalnie mam mieszane odczucia - z jednej strony nie wydaje mi się możliwe, żeby empik robił stronę bez jakiegoś przygotowania merytorycznego u jakiegoś chałupnika ;) , a z drugiej błędy pokroju braku altów albo nie-zescapowane linki jakoś nie pasują mi do projektu tego kalibru... -
Można próbować ugryźć temat także od strony usługi Google Współrzędne- przyznam się że nie macałem tematu ale API jakieś do tego powinno być, Mapy Google obsługją AGPS więc z jakąś dokładnością zawsze będzie wiadomo gdzie jest kurier (a dokładniej - jego telefon ;) ), przypuszczam że bez większego kombinowania można to spiąć z Google Maps, aplikacja na urządzenia mobilne jest gotowa - od strony developerskiej same zalety :)
Kiedy ostatnio macałem temat licencji, było w niej takie zdanie że "For business users, Google Maps is made
available for your internal use only and may not be commercially
redistributed, except that map data may be accessed and displayed by
using the Google Maps API pursuant to the API terms and conditions.", więc pokazać ludziom to też można. Chyba że coś się w licencji zmieniło. -
w rozdzielczości 1200x800 (laptop) nic nie sugeruje, żeby na stronie głównej było coś poniżej listy najnowszych i wyróżnionych inwestycji. Przewijam trochę w dół - listy mnie nie interesują - i nie przewijam niżej, bo nie wiem że jeszcze niżej są wiadomości które mogłyby mnie zainteresować.
-
nie raz i nie dwa. WebAPI jest przez Allegro traktowane mocno po macoszemu, dość powiedzieć że ostatnio o tym, że jeden z argumentów wywołania którejś funkcji (szczegóły wyleciałym mi z głowy) stał się obowiązkowy, chłopaki *zapomnieli* poinformować ;)
Też popieram, żeby sprawdzić na Allegro. W jednym z serwisów którymi się opiekujemy klienci korzystają z wystawienia aukcji w miarę regularnie i z doVerifyItem nie było do tej pory problemów. -
technicznie form wewnątrz forma można zrobić tak, że składniowo będzie poza formularzem "nadrzędnym", a wizualnie weń wsadzony CSSem ;)
Albo zrobić pola w formularzu "nadrzędnym", które będą tylko kopiować swoją wartość do ukrytych pól "wewnętrznego" formularza, który będzie poza formularzem "nadrzędnym".
A sama wysyłka, jeśli ma być niezależna, to IMHO najlepiej coś w rodzaju http://jquery.malsup.com/form/ -
niepolskie, ale IMO bardzo dobre rozwiązanie (a polską wersję też można dostawić), które umożliwia dowolne konfigurowanie tego typu rzeczy to http://jshop.co.uk
Zrobiliśmy na nim kilka wdrożeń na rynek irlandzki, jedno na polski- sprawdza się bardzo dobrze :) Przykładowe wdrożenie dokładnie taką funkcjonalnością (choć wypełnienie pola nie jest obowiązkowe, ale to się akurat "wyklikuje" w adminie) - http://heritagecharts.com -
podobny efekt miałem wielokrotnie przy niepoprawnej strukturze ładowanego dokumentu (głównie przez niepozamykane tagi) - może to?
-
Błażej Matuszewski:
Stworzyliśmy wersję szkieletową takiego portalu, zapraszamy do wypróbowania chętnych do promocji swoich usług :
http://oprogramowanie-online.pl/
Prosimy też o komentarze odnośnie wrażeń pracy z serwisem ;)
1. AJAX mocno utrudnia nawigację (klikanie "wstecz" skutecznie wywala z serwisu)
2. Przy dodawaniu programu jest pole "Więcej informacji (może zawierać html)" i.... input type=text o szerokości 145 pikseli obok.
3. Po zalogowaniu, przejście do "przeglądania" sprawia że trzeba logować się jeszcze raz.
Ogólnie idea niezła, ale używalność mizerna - ale w tym temacie są na tym forum znaczniejsi ode mnie ;)
No i przy takiej używalności i zaraz po starcie, to jeszcze IMHO nie czas na opcje płatne... nawet szkieletowo ;) -
ja także dostrzegam, nie tylko zresztą z zakresu usability - także zarządzania projektami, projektowania aplikacji, generalnie odnoszę wrażenie że ostatnio do ludzi dotarło, że to "coś" co różni projekt który jest dobrze przyjmowany od takiego, który dobrze przyjmowany nie jest, to wcale nie kolory / reklama / marka.
Przynajmniej nie tylko to ;), że jest coś jeszcze, co pozwala zrobić projekt porządnie i że jest to wiedza z konkretnej dziedziny. -
a nie chodzi przypadkiem o to:
http://www.php.net/manual/pl/language.variables.scope....
? -
Witam,
ale w zasadzie, jest już coś takiego (przynajmniej funkcjonalnie ;) ) - http://www.saascenter.pl -
polecam
http://jquery.malsup.com/cycle/ -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily
-
Paweł Sierakowski:
Co np. z bazą klientów? Uzyskałem informację, że np. "nawet jeśli uda sie przenieść wszytskich użytkowników (klientów) to "każdy będzie musiał użyć przypomnienia hasła, które jest
zakodowane algorytmem kodującym tylko w jedną stronę, nie da się go
odkodować" (w tym wypadku chodziło akurat o potencjalne przeniesienie z oscommerce na Magento). Czy rzeczywiście tak jest? I klient nie może po prostu zalogować się w nowym sklepie swoim starym hasłem?
może, ale to wymaga modyfikacji kodu owego sklepu - mi osobiście dość często zdarzało się pisać coś, co pozwoli na przeniesienie haseł z osCommerce do nowego softu, bo o dziwo tego właśnie dostarczyciele softu robić nie chcieli ;)
Co do OSC... to ja powiem tak - soft od strony technicznej jest do bani (tak że już bardziej nie można ;) ) , ale od strony funkcjonalnej ma to, co w nim wystrugano pod konkretne wdrożenie. Dlatego też pojęcie "aktualne" nie ma tutaj raczej zastosowania - ryzyko że nagle przestanie działać (bo np. zmienią się wersje PHP) i nie da się tego kosztem 8-16 roboczogodzin uruchomić jest IMHO minimalne.
Ja osobiście bym najpierw próbował wycenić potrzebne zmiany, obok wycenić nowy soft+koszty migracji i po prostu zobaczyć co się bardziej opłaca. -
jeśli problem jest niemagiczny ;) , stawiam na to, że pomoże
SET names 'latin2'
jeszcze sprawdź, jakie kodowanie mają ustawione pola w samej bazie, to też czasem powoduje dziwne zachowania...