Wypowiedzi
-
Ryszard Wojdat:
Zbigniew Błażejczyk:
Maciej B.:
A czy w pozostałych kwestiach coś się zmieni? Czyli niekompetencji odbierających rozmowy?
Cały czas pracujemy nad jakością naszej pracy. Wymagania Klientów wobec obsługi też się stale zwiększają dlatego cały czas trzeba poprawiać kompetencje.
Wystarczy aby rozmowy z *500 były przesłuchiwane częściej i wyłapywać osoby nie kompetentne. Jedynie tak można poprawić Biuro *500.
Podpisuje się pod tym postulatem. To jest tak banalne i proste i zarazem pewnie tak trudne....
Na ostatnie 5 rozmów telefonicznych z BOK dwie osoby wprowadziły mnie w błąd oferując usługi droższe niż mnie przysługiwały. W marcu zdarzyła mi się sytuacja , że ponoć sam sobie anulowałem w rozmowie telefonicznej złożone kilka dni wcześniej zamówienie (również telefonicznie). Opadły mi ręce... Dałem sobie spokój.
Teraz czekam od 18 maja na realizację zamówienia. Nie dzwonię do BOK ponieważ nie chce mi się gadać po dziesięć razy tego samego będąc przełączanym od jednego do drugiego... Piszę zgłoszenia przez www. I tu kolejna rzecz: na odpowiedz na www trzeba czekać średnio 2 dni!!! Dodatkowo Play może odpowiedzieć, jednak to nie podlega dyskusji! Nie można odpowiedzieć na wypowiedź konsultanta.
Nie rozumiem tego....
Czy w P4 Sp. z o.o. macie świadomość tego, że mimo niskich rachunków, które Wam płacę jestem dla Was ważny (jak każdy inny klient), a to dlatego, że wystarczy opinia bardzo niezadowolonego z obsługi użytkownika sieci Play, a kilka osób nie zdecyduje się na korzystanie z Waszych usług.... Te znów powiedzą innym, i znów kilka osób...?
Wymagania klientów Panie Dyrektorze to przede wszystkim rzetelność i kompetencja, a w moim mniemaniu takowej brak.
Korzystałem z usług innych operatorów i myślałem, że nie może być gorzej niż na Błękitnej Lini TP S.A. Myliłem się - jednak może.
pzdr -
Na całej witrynie jest tak dużo błędów, że szkoda gadać. Osoba odpowiedzialna za stronę powinna być zwolniona i już więcej nie przyjęta na to, jak i podobne stanowisko za brak odpowiedzialności za swoją pracę.
Być może jestem zgryźliwy, bo jestem zniesmaczony obsługą BOK, jednak wizerunek buduje się na różnych płaszczyznach, a te dwie niestety wypadają na niskim poziomie.
pzdr