Umiejętności
kreatywność
Odporność na stres
umiejętność pracy w zespole
elastyczność
odpowiedzialność
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
Strategiczne myślenie
Sprawna organizacja czasu pracy.
pełna dyspozycyjnośc i profesjonalizm
znajomość programu Norma Pro
Znajomość programów firmy Autodesk
etyka w biznesie
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Kontraktacja i negocjacje
Otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój
Znajomość programu MS Project
duże doświadczenie w negocjacjach i pozyskiwaniu Podwykonawców i Dostawców
sprawne pozyskiwanie i koordynacja podległego zespołu
umiejętność sterowania kapitałem ludzkim i finansowym
zarządzanie finansami kontraktu
Biegła znajomość programów MS Office
Znajomość programu Google Earth
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora Kontraktu/ Z-ca Przedstawiciela Wykonawcy
"Kontynuacja projektowania i budowy drogi ekspresowej S5 na odcinku Nowe Marzy - Bydgoszcz Część 1 na odcinku od węzła „Nowe Marzy” (bez węzła) do węzła Dworzysko (z węzłem) o długości około 23,3 km”
Wartość inwestycji to 566,8 mln zł.
Kontynuacja robót po poprzednim Wykonawcy robót firmie Impresa Pizzarotti.
Koordynowanie robót drogowych. Pozyskiwanie i organizowanie pracy podległego zespołu. Reprezentowanie firmy w Radach Technicznych i Radach Budowy. Negocjacje z Podwykonawcami, oferowanie, kontraktacja całego zakresu branży drogowej. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy nad terminowym ich wykonaniem, koordynowanie harmonogramów budowlanych. Pozyskiwanie i organizowanie placów składowych, placów pod wytwórnię mieszanek bitumicznych i mieszalników mieszanek. Koordynowanie procesu związanego z uzyskaniem pozwolenia na przetwarzanie odpadu 17 05 04. Analiza i optymalizacja projektu wykonawczego, projektowanie rozwiązań zamiennych poprawiających wynik kontraktu, w tym m in optymalizacja projektu konstrukcji drogowych z współtworzeniem recept z udziałem materiałów pozyskanych z budowy. Udział w tworzeniu oferty, tworzenie budżetów, pełna odpowiedzialność za prowadzenie kontroli kosztów budowy w tym rozliczenie materiałów budowlanych dla zakresu branży drogowej, tworzenie ZPRS, koordynowanie harmonogramów rzeczowo - finansowych, praca przy tworzeniu ofert przetargowych dla nowo pozyskiwanych kontaktów. Nadzór w przestrzeganiu zasad BHP. Kontrakt realizowany w terminie oraz rentownie (marża).
Wartość inwestycji to 566,8 mln zł.
Kontynuacja robót po poprzednim Wykonawcy robót firmie Impresa Pizzarotti.
Koordynowanie robót drogowych. Pozyskiwanie i organizowanie pracy podległego zespołu. Reprezentowanie firmy w Radach Technicznych i Radach Budowy. Negocjacje z Podwykonawcami, oferowanie, kontraktacja całego zakresu branży drogowej. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy nad terminowym ich wykonaniem, koordynowanie harmonogramów budowlanych. Pozyskiwanie i organizowanie placów składowych, placów pod wytwórnię mieszanek bitumicznych i mieszalników mieszanek. Koordynowanie procesu związanego z uzyskaniem pozwolenia na przetwarzanie odpadu 17 05 04. Analiza i optymalizacja projektu wykonawczego, projektowanie rozwiązań zamiennych poprawiających wynik kontraktu, w tym m in optymalizacja projektu konstrukcji drogowych z współtworzeniem recept z udziałem materiałów pozyskanych z budowy. Udział w tworzeniu oferty, tworzenie budżetów, pełna odpowiedzialność za prowadzenie kontroli kosztów budowy w tym rozliczenie materiałów budowlanych dla zakresu branży drogowej, tworzenie ZPRS, koordynowanie harmonogramów rzeczowo - finansowych, praca przy tworzeniu ofert przetargowych dla nowo pozyskiwanych kontaktów. Nadzór w przestrzeganiu zasad BHP. Kontrakt realizowany w terminie oraz rentownie (marża).
Kierownik Kontraktu
"Rozbudowa ulicy Grunwaldzkiej na odcinku od Węzła Zachodniego do granicy miasta Bydgoszcz wraz z ulicami: Czapla, Wróblowa, Łowiskowa, Zimorodkowa, Wronia, Perlicza, Skośna, Papuzia, Kolbego, Przejścia, Filtrowa, Wyrzyska, Okopowa, Zielona i Flisacka.”
Wartość inwestycji to 82 mln zł.
Projekt obejmował trzy etapy m in budowę dwóch jezdni jednokierunkowych po dwa pasy ruchu w obu kierunkach na odcinku 4,6 km.
Koordynowanie robót drogowych, mostowych i branżowych. Organizowanie pracy zespołu. Negocjacje z Inwestorem (m in robót dodatkowych, uzyskanie dodatku za koszty ogólne oraz dodatku do płacy minimalnej). Negocjacje z Podwykonawcami w tym oferowanie i pełna kontraktacja. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy nad terminowym ich wykonaniem, koordynowanie harmonogramów budowlanych. Analiza i optymalizacja projektu wykonawczego, projektowanie rozwiązań zamiennych poprawiających wynik kontraktu. Tworzenie budżetów, pełna odpowiedzialność za prowadzenie kontroli kosztów budowy oraz rozliczenie materiałów budowlanych. Praca przy tworzeniu ofert przetargowych dla nowo pozyskiwanych kontraktów, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP. Kontrakt zrealizowano w założonym budżecie oraz przed terminem pomimo nieustannych utrudnień wywołanych pracą pod czynnym ruchem jak i wpływem pandemi Covid.
Wartość inwestycji to 82 mln zł.
Projekt obejmował trzy etapy m in budowę dwóch jezdni jednokierunkowych po dwa pasy ruchu w obu kierunkach na odcinku 4,6 km.
Koordynowanie robót drogowych, mostowych i branżowych. Organizowanie pracy zespołu. Negocjacje z Inwestorem (m in robót dodatkowych, uzyskanie dodatku za koszty ogólne oraz dodatku do płacy minimalnej). Negocjacje z Podwykonawcami w tym oferowanie i pełna kontraktacja. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy nad terminowym ich wykonaniem, koordynowanie harmonogramów budowlanych. Analiza i optymalizacja projektu wykonawczego, projektowanie rozwiązań zamiennych poprawiających wynik kontraktu. Tworzenie budżetów, pełna odpowiedzialność za prowadzenie kontroli kosztów budowy oraz rozliczenie materiałów budowlanych. Praca przy tworzeniu ofert przetargowych dla nowo pozyskiwanych kontraktów, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP. Kontrakt zrealizowano w założonym budżecie oraz przed terminem pomimo nieustannych utrudnień wywołanych pracą pod czynnym ruchem jak i wpływem pandemi Covid.
kierownik robót sekcyjnych
"Zaprojektowanie i Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk-Gdańsk na odcinku od węzła Luzino (bez węzła) do węzła Szemud (z węzłem)”
Wartość inwestycji to 335,9 mln zł.
Kontraktacja, pozyskiwanie i organizowanie placów składowych, placów pod wytwórnię mieszanek bitumicznych i pozostałych mieszalników mieszanek związanych i niezwiązanych. Planowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy. Negocjacja z Podwykonawcami, oferowanie i kontraktacja w zakresie robót nawierzchniowych, mieszalników do produkcji mieszanek związanych i niezwiązanych, pozyskiwanie kruszyw z pełną analizą kopalń i dostępnych materiałów pod kątem wariantowania recept. Analiza/ optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań, projektowanie konstrukcji nawierzchni, konstrukcji tymczasowych na potrzeby komunikacji. Tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo – finansowych. Tworzenie budżetów budowy dla zakresów robót nawierzchniowych i placów składowych, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
Wartość inwestycji to 335,9 mln zł.
Kontraktacja, pozyskiwanie i organizowanie placów składowych, placów pod wytwórnię mieszanek bitumicznych i pozostałych mieszalników mieszanek związanych i niezwiązanych. Planowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy. Negocjacja z Podwykonawcami, oferowanie i kontraktacja w zakresie robót nawierzchniowych, mieszalników do produkcji mieszanek związanych i niezwiązanych, pozyskiwanie kruszyw z pełną analizą kopalń i dostępnych materiałów pod kątem wariantowania recept. Analiza/ optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań, projektowanie konstrukcji nawierzchni, konstrukcji tymczasowych na potrzeby komunikacji. Tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo – finansowych. Tworzenie budżetów budowy dla zakresów robót nawierzchniowych i placów składowych, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
kierownik robót sekcyjnych
"Budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Koszwały - Kazimierzowo: Zadanie 2: Nowy Dwór Gdański-Kazimierzowo". „Przebudowa drogi ekspresowej S7 w zakresie likwidacji skrzyżowania z ul. Żuławską oraz budowa wiaduktu drogowego nad drogą ekspresową S7 w ciągu ul. Żuławskiej w Elblągu”.
Wartość inwestycji to 1 576,4 mln zł.
Koordynowanie robót drogowych w zakresie w-w konstrukcyjnych oraz robót mostowych dla wiaduktu drogowego WD24 (monolityczny, trzy-przęsłowy) oraz 17szt przepustów zespolonych pod trasą główną. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych oraz podwykonawcy. Negocjacje z Podwykonawcami, oferowanie, kontraktacja całego zakresu koordynowanych robót. Analiz i optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań (wprowadzenie zamiany konstrukcji przepustów z monolitycznych na prefabrykowane jako poprawa technologii robót a nie na zasadzie PZ). Projektowanie konstrukcji tymczasowych przepustu na gruntach organicznych na potrzeby komunikacji i transportu ~2,5mln Mg materiałów sypkich. Tworzenie projektów technologicznych (montażowych/ konstrukcyjnych/ odwodnieniowych), tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo – finansowych. Tworzenie budżetu, pełna odpowiedzialność za prowadzenie i bieżącą kontrolę kosztów budowy oraz rozliczenie materiałów budowlanych dla koordynowanych zakresów robót. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
Wartość inwestycji to 1 576,4 mln zł.
Koordynowanie robót drogowych w zakresie w-w konstrukcyjnych oraz robót mostowych dla wiaduktu drogowego WD24 (monolityczny, trzy-przęsłowy) oraz 17szt przepustów zespolonych pod trasą główną. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych oraz podwykonawcy. Negocjacje z Podwykonawcami, oferowanie, kontraktacja całego zakresu koordynowanych robót. Analiz i optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań (wprowadzenie zamiany konstrukcji przepustów z monolitycznych na prefabrykowane jako poprawa technologii robót a nie na zasadzie PZ). Projektowanie konstrukcji tymczasowych przepustu na gruntach organicznych na potrzeby komunikacji i transportu ~2,5mln Mg materiałów sypkich. Tworzenie projektów technologicznych (montażowych/ konstrukcyjnych/ odwodnieniowych), tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo – finansowych. Tworzenie budżetu, pełna odpowiedzialność za prowadzenie i bieżącą kontrolę kosztów budowy oraz rozliczenie materiałów budowlanych dla koordynowanych zakresów robót. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
kierownik budowy
„Wymiana urządzeń dylatacyjnych dla obiektów mostowych w ciągu drogi ekspresowej nr S6 na odc. Obwodowej Trójmiasta”
Koordynowanie całego postępowania Gwarancyjnego od negocjacji z Zamawiającym, kontraktacji, kierowania i nadzoru Podwykonawców i Dostawców. Opracowanie programu naprawczego dla wymiany urządzeń dylatacyjnych oraz prowadzenie procesu przyczynowo skutkowego z uzyskanie odszkodowania od Ubezpieczyciela na pokrycie powstałych kosztów związanych z wymianą urządzeń. Nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
Koordynowanie całego postępowania Gwarancyjnego od negocjacji z Zamawiającym, kontraktacji, kierowania i nadzoru Podwykonawców i Dostawców. Opracowanie programu naprawczego dla wymiany urządzeń dylatacyjnych oraz prowadzenie procesu przyczynowo skutkowego z uzyskanie odszkodowania od Ubezpieczyciela na pokrycie powstałych kosztów związanych z wymianą urządzeń. Nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
kierownik robót mostowych
Projekt i Budowa Pomorskiej Kolei Metropolitarnej Etap I Rewitalizacja "Kolei Kokoszkowskiej"
Wartość inwestycji to 672,5 mln zł
obiekty:
WD22, WD28 przyczółki zintegrowane przy użyciu systemu murów z gruntu zbrojonego, ustroje dwudźwigarowe z betonu sprężonego o rozpięteści ~22m, nad przeszkodą kolejową, wzmocnienia podłoża poprzez technologie wgłębne/ wymianę gruntów słabonośnych, duży bilans ms ziemnych i urobków
WK20, PZ24, WK25, PS27, prefabrykowane konstrukcje tunelowe ramowe/ sklepienie otwarte, wzmocnienia podłoża poprzez technologie wgłębne/ wymianę gruntów słabonośnych, duży bilans ms ziemnych i urobków
PZ23a, PZ23, PZ24a, konstrukcje podatne z blach falistych, wzmocnienie podłoża przez wymianę gruntów słabonośnych w wykopie szerokoprzestrzennym z odwodnieniem wgłębnym,
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy dla zakresu ww. obiektów prefabrykowanych i monolitycznych sprężonych oraz peronów kolejowych przystanków Kiełpinek, Jasień, Rębiechowo. Analiza i optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań m in zrezygnowanie z wzmocnienia DSM pod jednym z fundamentów obiektu WK25, zamiana konstrukcji monolitycznej na prefabrykowaną dla obiektu PS27 oraz wykonanie podpór obiektu WD28 w trudnych warunkach gruntowo wodnych rezygnując ze ścianek szczelnych na poczet odciążenia przeciwskarp nasypu, wszystkie z rozwiązań wpłynęły na poprawę marży. Negocjacje z Podwykonawcami, oferowanie, kontraktacja całego zakresu koordynowanych robót. Tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo – finansowych. bieżąca kontrola kosztów budowy, tworzenie dokumentacji sprzedażowej oraz powykonawczej, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
Wartość inwestycji to 672,5 mln zł
obiekty:
WD22, WD28 przyczółki zintegrowane przy użyciu systemu murów z gruntu zbrojonego, ustroje dwudźwigarowe z betonu sprężonego o rozpięteści ~22m, nad przeszkodą kolejową, wzmocnienia podłoża poprzez technologie wgłębne/ wymianę gruntów słabonośnych, duży bilans ms ziemnych i urobków
WK20, PZ24, WK25, PS27, prefabrykowane konstrukcje tunelowe ramowe/ sklepienie otwarte, wzmocnienia podłoża poprzez technologie wgłębne/ wymianę gruntów słabonośnych, duży bilans ms ziemnych i urobków
PZ23a, PZ23, PZ24a, konstrukcje podatne z blach falistych, wzmocnienie podłoża przez wymianę gruntów słabonośnych w wykopie szerokoprzestrzennym z odwodnieniem wgłębnym,
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych i podwykonawcy dla zakresu ww. obiektów prefabrykowanych i monolitycznych sprężonych oraz peronów kolejowych przystanków Kiełpinek, Jasień, Rębiechowo. Analiza i optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań m in zrezygnowanie z wzmocnienia DSM pod jednym z fundamentów obiektu WK25, zamiana konstrukcji monolitycznej na prefabrykowaną dla obiektu PS27 oraz wykonanie podpór obiektu WD28 w trudnych warunkach gruntowo wodnych rezygnując ze ścianek szczelnych na poczet odciążenia przeciwskarp nasypu, wszystkie z rozwiązań wpłynęły na poprawę marży. Negocjacje z Podwykonawcami, oferowanie, kontraktacja całego zakresu koordynowanych robót. Tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo – finansowych. bieżąca kontrola kosztów budowy, tworzenie dokumentacji sprzedażowej oraz powykonawczej, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
majster robót mostowych
"Połączenie Dróg Krajowych - Trasa Sucharskiego zadanie II. Odcinek Węzeł Wosia Budzysza - Węzeł Ku Ujściu",
Wartość inwestycji to 184 mln zł.
Obiekty WD6 (dwujezdniowy, jednoprzęsłowa rama o rozpiętości 63m), WD7 (jednojezdniowy, pięcioprzęsłowa belka ciągła o długości 172,50m), WD8 (dwujezdniowy, jedenastoprzęsłowa belka ciągła o długości 392m), WD9 (4 jednoprzęsłowe ramy o rozpiętościach od 38,8m do 46,2m), obiekty posadowione pośrednio na palach przemieszczeniowych oraz wielkich średnic, ustroje nośne w technologii zespolenia w technologii belek VFT, m in nad czynnymi liniami kolejowymi,
„Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6, m. Juszkowo w gm. Pruszcz Gdański”, roboty prowadzone pod czynnym ruchem w ciągu drogi ekspresowej S6, dwa odcinki o długości łącznej ~ 1000m.
„Wymiana uszkodzonych dylatacji obiektów mostowych na drodze krajowej nr 6 na odc. obwodowej trójmiasta”, roboty prowadzone pod czynnym ruchem.
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych/ podwykonawcy, analiza/ optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań, projektowanie m in konstrukcji tymczasowych na potrzeby prefabrykacji, montażu konstrukcji, transportu elementów ponadgabarytowych m in o masie włanej > 130t, niwelety/ konstrukcji ekranów akustycznych , tworzenie projektów technologicznych (montażowych wraz z doborem żurawi hydraulicznych samojezdnych/ konstrukcyjnych), tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo - finansowych, pełna odpowiedzialność/ prowadzenie/ bieżąca kontrola kosztów budowy, rozliczanie materiałów budowlanych, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, dokumentacji sprzedażowej i powykonawczej, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
Wartość inwestycji to 184 mln zł.
Obiekty WD6 (dwujezdniowy, jednoprzęsłowa rama o rozpiętości 63m), WD7 (jednojezdniowy, pięcioprzęsłowa belka ciągła o długości 172,50m), WD8 (dwujezdniowy, jedenastoprzęsłowa belka ciągła o długości 392m), WD9 (4 jednoprzęsłowe ramy o rozpiętościach od 38,8m do 46,2m), obiekty posadowione pośrednio na palach przemieszczeniowych oraz wielkich średnic, ustroje nośne w technologii zespolenia w technologii belek VFT, m in nad czynnymi liniami kolejowymi,
„Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6, m. Juszkowo w gm. Pruszcz Gdański”, roboty prowadzone pod czynnym ruchem w ciągu drogi ekspresowej S6, dwa odcinki o długości łącznej ~ 1000m.
„Wymiana uszkodzonych dylatacji obiektów mostowych na drodze krajowej nr 6 na odc. obwodowej trójmiasta”, roboty prowadzone pod czynnym ruchem.
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych/ podwykonawcy, analiza/ optymalizacja projektu wykonawczego oraz zastosowanych rozwiązań, projektowanie m in konstrukcji tymczasowych na potrzeby prefabrykacji, montażu konstrukcji, transportu elementów ponadgabarytowych m in o masie włanej > 130t, niwelety/ konstrukcji ekranów akustycznych , tworzenie projektów technologicznych (montażowych wraz z doborem żurawi hydraulicznych samojezdnych/ konstrukcyjnych), tworzenie harmonogramów budowlanych, tworzenie harmonogramów rzeczowo - finansowych, pełna odpowiedzialność/ prowadzenie/ bieżąca kontrola kosztów budowy, rozliczanie materiałów budowlanych, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, dokumentacji sprzedażowej i powykonawczej, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
majster robót mostowych
Projekt A1 "odcinek w. Nowe Marzy – w. Lubicz "
przydzielone obiekty:
WA-102 dwujezdniowy, 6-cio przęsłowy, o długości 255,10m, obiekt posadowiony na palach wielkich średnic (L=28m) oraz prefabrykowanych (podpory skrajne), ustrój nośny betonowy, sprężony o przekroju skrzynkowym, realizacja w technologii nasuwania podłużnego;
WA-101 dwujezdniowy, podłoże wzmocnione wgłębnie typu DSM, ustrój nośny zespolony przy zastosowaniu belek typu "Kujan" 15m
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych/ podwykonawcy, tworzenie projektów technologicznych, tworzenie harmonogramów budowlanych, koordynacja zasobów materiałowych, analiza dokumentacji technicznej, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
przydzielone obiekty:
WA-102 dwujezdniowy, 6-cio przęsłowy, o długości 255,10m, obiekt posadowiony na palach wielkich średnic (L=28m) oraz prefabrykowanych (podpory skrajne), ustrój nośny betonowy, sprężony o przekroju skrzynkowym, realizacja w technologii nasuwania podłużnego;
WA-101 dwujezdniowy, podłoże wzmocnione wgłębnie typu DSM, ustrój nośny zespolony przy zastosowaniu belek typu "Kujan" 15m
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót budowlanych w siłach własnych/ podwykonawcy, tworzenie projektów technologicznych, tworzenie harmonogramów budowlanych, koordynacja zasobów materiałowych, analiza dokumentacji technicznej, praca przy tworzeniu ofert przetargowych, nadzór w przestrzeganiu zasad BHP.
projektant konstrukcji stalowych
VALDAM
Wykonanie i koordynacja projektu wykonawczego i warsztatowego hali produkcyjnej o konstrukcji stalowej
dla firmy Semmelrock Stein&Design.
Wykonanie i koordynacja projektu wykonawczego i warsztatowego hali produkcyjnej o konstrukcji stalowej
dla firmy FUTURA GM.
Wykonanie i koordynacja projektu wykonawczego i warsztatowego wieży reklamowej wysokości 38m o konstrukcji stalowej
dla firmy IKEA.
dla firmy Semmelrock Stein&Design.
Wykonanie i koordynacja projektu wykonawczego i warsztatowego hali produkcyjnej o konstrukcji stalowej
dla firmy FUTURA GM.
Wykonanie i koordynacja projektu wykonawczego i warsztatowego wieży reklamowej wysokości 38m o konstrukcji stalowej
dla firmy IKEA.
praktykant/ asystent z-cy kierownika budowy
Koordynacja i nadzór robót na budowie stacji metra "A20-Słodowiec (Park Kaskada)".
Stacja Metra wykonywana metodą stropowa w technologii ścianek szczelinowych,
Nadzór robót budowlanych podczas wykonywania ścianek szczelinowych, analiza bilansu mas ziemnych w celu przygotowania projektu technologicznego, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji wykonawczej na ww. obiekcie.
Stacja Metra wykonywana metodą stropowa w technologii ścianek szczelinowych,
Nadzór robót budowlanych podczas wykonywania ścianek szczelinowych, analiza bilansu mas ziemnych w celu przygotowania projektu technologicznego, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji wykonawczej na ww. obiekcie.
Szkolenia i kursy
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
- Uprawnienia budowlanych do projektowania i kierowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń,
- Zarządzanie kadrą,
- Szkolenie w zakresie przywództwo BHP,
- Szkolenie poziom zaawansowany MS Excel,
- Szkolenie poziom zaawansowany MS Project,
- Certyfikat z zakresu "Bezpieczeństwo pożarowe konstrukcji",
- szkolenie firmy Autodesk,
- szkolenie firmy CadSiS pakiet oprogramowania RM-2D, RM-3D,
- szkolenie firmy PRO SOFT (dr inż. K. Grajek) pakiet oprogramowania ABC,
- prawo jazdy kat. B,
- Uprawnienia budowlanych do projektowania i kierowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń,
- Zarządzanie kadrą,
- Szkolenie w zakresie przywództwo BHP,
- Szkolenie poziom zaawansowany MS Excel,
- Szkolenie poziom zaawansowany MS Project,
- Certyfikat z zakresu "Bezpieczeństwo pożarowe konstrukcji",
- szkolenie firmy Autodesk,
- szkolenie firmy CadSiS pakiet oprogramowania RM-2D, RM-3D,
- szkolenie firmy PRO SOFT (dr inż. K. Grajek) pakiet oprogramowania ABC,
- prawo jazdy kat. B,
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Infrastrukturalne
Zainteresowania
- konstrukcje inżynierskie,
- inżynieria ekstremalna,
- komputerowe wspomaganie projektowania,
- muzyka,
- motoryzacja,
- inżynieria ekstremalna,
- komputerowe wspomaganie projektowania,
- muzyka,
- motoryzacja,
Inne
- udział w licznych konferencjach budowlanych,
- absolwent wydziału instrumentalnego Szkoły Muzycznej I i II st.
- absolwent wydziału instrumentalnego Szkoły Muzycznej I i II st.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Projektowanie CAD
Grupa dla wszystkich użytkowników programów CAD, którzy zajmują się projektowaniem lub korzystają z programów wspomagających projektowanie.
Wizualizacja architektury
Miejsce, gdzie można wymieniać się doświadczeniami, rozwiązaniami problemów jak również chwalić swoimi dokonaniami.