Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Działu Obsługi Klienta
selgros cash&carry sp. z o.o.
- Nadzór nad Działem Obsługi Klienta (Dział Informacji i Reklamacji, Dział Handlowy, Dział Zamówień i Dostaw)
- Utrzymanie wysokiej jakości Obsługi Klientów,
- Ustalanie planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi
- Dbałość o prawidłowy stan i rozwój bazy klientów
- Utrzymanie wysokiej jakości Obsługi Klientów,
- Ustalanie planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi
- Dbałość o prawidłowy stan i rozwój bazy klientów
![Netia S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_920_df2457_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik ds. Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
• Zarządzanie procesami i kontraktami outsourcingowymi Obsługi Klienta
• Monitorowanie KPI , ustalanie celów, weryfikacja wykonania
• Realizacja planów sprzedażowych/efektywnościowych i jakościowych
• Comiesięczne rozliczanie partnerów zew.
• Optymalizacja procesów i zasobów pod kątem kosztu Obsługi Klienta oraz Sprzedaży
• Analiza potrzeb biznesowych i systemów wparcia Klienta
• Monitorowanie KPI , ustalanie celów, weryfikacja wykonania
• Realizacja planów sprzedażowych/efektywnościowych i jakościowych
• Comiesięczne rozliczanie partnerów zew.
• Optymalizacja procesów i zasobów pod kątem kosztu Obsługi Klienta oraz Sprzedaży
• Analiza potrzeb biznesowych i systemów wparcia Klienta
![Netia S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_920_df2457_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Kierownik Centrum Obsługi Biznesu
• Zarządzanie Centrum Obsługi Biznesu, 150 osób (front/back office) – obsługa Klienta Biznesowego
• Wyznaczanie celów sprzedażowych, jakościowych oraz ich weryfikacja
• Motywowanie, szkolenie pracowników
• Negocjacje umów z Klientami
• Kontrola/realizacja budżetu całego działu (wszystkie oddziały)
• Optymalizacja procesów i zasobów pod kątem kosztu oraz efektywności
• Ustalanie i wdrażanie standardów oraz strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Wyznaczanie celów sprzedażowych, jakościowych oraz ich weryfikacja
• Motywowanie, szkolenie pracowników
• Negocjacje umów z Klientami
• Kontrola/realizacja budżetu całego działu (wszystkie oddziały)
• Optymalizacja procesów i zasobów pod kątem kosztu oraz efektywności
• Ustalanie i wdrażanie standardów oraz strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
![Netia S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_920_df2457_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Kierownik Contact Center
• Nadzorowanie i zarządzanie Contact Center – (350 osób -obsługa/sprzedaż)- obsługa Klienta Indywidualnego
• Realizacja polityki sprzedażowej i obsługowej
• Współtworzenie wizji i strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Zarządzanie procesami i kontraktami outsourcingowymi Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Budowa, zarządzanie oraz rozwój podległych zespołów
• Tworzenie planów sprzedażowych, nadzór nad ich realizacją oraz weryfikacja
• Planowanie i zarządzanie budżetem
• Ustalanie i wdrażanie standardów oraz strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Współtworzenie systemów prowizyjnych/motywacyjnych
• Analizy operacyjne - jakościowe i ilościowe
• Realizacja polityki sprzedażowej i obsługowej
• Współtworzenie wizji i strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Zarządzanie procesami i kontraktami outsourcingowymi Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Budowa, zarządzanie oraz rozwój podległych zespołów
• Tworzenie planów sprzedażowych, nadzór nad ich realizacją oraz weryfikacja
• Planowanie i zarządzanie budżetem
• Ustalanie i wdrażanie standardów oraz strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Współtworzenie systemów prowizyjnych/motywacyjnych
• Analizy operacyjne - jakościowe i ilościowe
![Netia S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_920_df2457_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Koordynator ds. Obsługi Klientów Kluczowych
- współorganizacja i zarządzanie pracą Centrum Obsługi Biznesu
- zarządzanie zespołem obsługującym Klientów Kluczowych
- bieżąca pomoc przy zgłoszeniach związanych z obsługą Klientów Kluczowych
- monitorowanie pracy podległych Specjalistów: rozmów/maili oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
- ustalanie indywidualnych celów, weryfikacja wykonania oraz ocena okresowa pracowników
- kompleksowe raportowanie informacji dotyczących poziomu serwisu oraz pracy zespołu
- - opracowywanie procedur i przygotowywanie informacji dla zespołu
- zapewnianie zasobów na poziomie umożliwiającym realizację założeń biznesowych
- reprezentowanie zespołu w pracach projektowych Departamentu i firmy
- udział w spotkaniach z Klientami Kluczowymi
- zarządzanie zespołem obsługującym Klientów Kluczowych
- bieżąca pomoc przy zgłoszeniach związanych z obsługą Klientów Kluczowych
- monitorowanie pracy podległych Specjalistów: rozmów/maili oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
- ustalanie indywidualnych celów, weryfikacja wykonania oraz ocena okresowa pracowników
- kompleksowe raportowanie informacji dotyczących poziomu serwisu oraz pracy zespołu
- - opracowywanie procedur i przygotowywanie informacji dla zespołu
- zapewnianie zasobów na poziomie umożliwiającym realizację założeń biznesowych
- reprezentowanie zespołu w pracach projektowych Departamentu i firmy
- udział w spotkaniach z Klientami Kluczowymi
![Netia S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_920_df2457_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator ds.Obsługi Klientów Kluczowych
- organizacja i zarządzanie pracą infolinii dedykowanej do obsługi Klientów Korporacyjnych
- bieżąca pomoc przy zgłoszeniach związanych z obsługą Klientów Kluczowych
- monitorowanie pracy podległych Specjalistów - rozmów/maili oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
- wyznaczanie celów i standardów pracy
- opracowywanie procedur i przygotowywanie informacji dla zespołu
- zapewnianie zasobów na poziomie umożliwiającym realizację założeń biznesowych
- reprezentowanie zespołu w pracach projektowych Departamentu i firmy
- udział w spotkaniach z Klientami Kluczowymi
- bieżąca pomoc przy zgłoszeniach związanych z obsługą Klientów Kluczowych
- monitorowanie pracy podległych Specjalistów - rozmów/maili oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
- wyznaczanie celów i standardów pracy
- opracowywanie procedur i przygotowywanie informacji dla zespołu
- zapewnianie zasobów na poziomie umożliwiającym realizację założeń biznesowych
- reprezentowanie zespołu w pracach projektowych Departamentu i firmy
- udział w spotkaniach z Klientami Kluczowymi
![Netia S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_920_df2457_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
- zarządzanie zespołem konsultantów/specjalistów infolinii w call center (15 osób)
- zarządzanie Biurem Obsługi Klienta
- dbałość o zachowanie najwyższego standardu obsługi Klienta
- monitorowanie rozmów/maili podległych pracowników oraz udzielanie informacji zwrotnej
- bieżąca pomoc w obsłudze zgłoszeń Klientów
- prowadzenie szkoleń dla konsultantów
- zarządzanie Biurem Obsługi Klienta
- dbałość o zachowanie najwyższego standardu obsługi Klienta
- monitorowanie rozmów/maili podległych pracowników oraz udzielanie informacji zwrotnej
- bieżąca pomoc w obsłudze zgłoszeń Klientów
- prowadzenie szkoleń dla konsultantów
Szkolenia i kursy
"7 Nawyków Skutecznego Działania" - Stephen R. Covey
"Przywództwo Zespołowe" - JET
"Efektywna Komunikacja w pracy menedżera" - Integra
"Podstawowe umiejętności menedżerskie- czyli zmierz swój potencjał" - Inregra
"Najważniejsze postawy i narzędzia menadżerskie" - Krauthammer International
"Od Trudnych Sytuacji do Zaangażowanego Podwładnego" - JET
"Trzy role menedżera- jak zarządzać wskaźnikami Zespołu?" - JET
"Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń" - Netia S.A.
"Umiejętności Sprzedażowe w Obsłudze Klienta" - Netia S.A.
"Doskonalenie Kompetencji Sprzedażowych w Obsłudze Klienta" - Netia S.A.
„Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 Foundation”-Certyfikat PRINCE2 Foundation
„Podstawy zarządzania projektami,Netia S.A.”
"Przywództwo Zespołowe" - JET
"Efektywna Komunikacja w pracy menedżera" - Integra
"Podstawowe umiejętności menedżerskie- czyli zmierz swój potencjał" - Inregra
"Najważniejsze postawy i narzędzia menadżerskie" - Krauthammer International
"Od Trudnych Sytuacji do Zaangażowanego Podwładnego" - JET
"Trzy role menedżera- jak zarządzać wskaźnikami Zespołu?" - JET
"Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń" - Netia S.A.
"Umiejętności Sprzedażowe w Obsłudze Klienta" - Netia S.A.
"Doskonalenie Kompetencji Sprzedażowych w Obsłudze Klienta" - Netia S.A.
„Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 Foundation”-Certyfikat PRINCE2 Foundation
„Podstawy zarządzania projektami,Netia S.A.”
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Piłka nożna, fotografia amatorska, gotowanie.
Grupy
![Akademia Leona Koźmińskiego](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_80914_7373fb_tiny.jpg)
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
![Anioły Pracy](http://static.goldenline.pl/group_logo/004/group_42692_44c4bd_tiny.jpg)
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Giełda](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_29_100715_tiny.jpg)
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
![SPORT](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_46874_d376d1_tiny.jpg)
SPORT
Grupa dla wszystkich, którzy uprawiają i interesują się sportem.
W grupie jest możliwość do:
dyskusji, wymiany opinii oraz np: na wspólne umówienie się na piłkę nożną, tenis, koszykówkę, siatkówkę