Marcin Wężyk

Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami obsługującymi Klientów/Call Center. Nastawiony na osiągnięcie celu, ukierunkowany na satysfakcję Klienta.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Obsługi Klienta
selgros cash&carry sp. z o.o.
- Nadzór nad Działem Obsługi Klienta (Dział Informacji i Reklamacji, Dział Handlowy, Dział Zamówień i Dostaw)
- Utrzymanie wysokiej jakości Obsługi Klientów,
- Ustalanie planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi
- Dbałość o prawidłowy stan i rozwój bazy klientów
Netia S.A.
Kierownik ds. Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
• Zarządzanie procesami i kontraktami outsourcingowymi Obsługi Klienta
• Monitorowanie KPI , ustalanie celów, weryfikacja wykonania
• Realizacja planów sprzedażowych/efektywnościowych i jakościowych
• Comiesięczne rozliczanie partnerów zew.
• Optymalizacja procesów i zasobów pod kątem kosztu Obsługi Klienta oraz Sprzedaży
• Analiza potrzeb biznesowych i systemów wparcia Klienta
Netia S.A.
Starszy Kierownik Centrum Obsługi Biznesu
• Zarządzanie Centrum Obsługi Biznesu, 150 osób (front/back office) – obsługa Klienta Biznesowego
• Wyznaczanie celów sprzedażowych, jakościowych oraz ich weryfikacja
• Motywowanie, szkolenie pracowników
• Negocjacje umów z Klientami
• Kontrola/realizacja budżetu całego działu (wszystkie oddziały)
• Optymalizacja procesów i zasobów pod kątem kosztu oraz efektywności
• Ustalanie i wdrażanie standardów oraz strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
Netia S.A.
Starszy Kierownik Contact Center
• Nadzorowanie i zarządzanie Contact Center – (350 osób -obsługa/sprzedaż)- obsługa Klienta Indywidualnego
• Realizacja polityki sprzedażowej i obsługowej
• Współtworzenie wizji i strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Zarządzanie procesami i kontraktami outsourcingowymi Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Budowa, zarządzanie oraz rozwój podległych zespołów
• Tworzenie planów sprzedażowych, nadzór nad ich realizacją oraz weryfikacja
• Planowanie i zarządzanie budżetem
• Ustalanie i wdrażanie standardów oraz strategii Obsługi Klienta i Sprzedaży
• Współtworzenie systemów prowizyjnych/motywacyjnych
• Analizy operacyjne - jakościowe i ilościowe
Netia S.A.
Kierownik Centrum Obsługi Biznesu
Netia S.A.
Starszy Koordynator ds. Obsługi Klientów Kluczowych
- współorganizacja i zarządzanie pracą Centrum Obsługi Biznesu
- zarządzanie zespołem obsługującym Klientów Kluczowych
- bieżąca pomoc przy zgłoszeniach związanych z obsługą Klientów Kluczowych
- monitorowanie pracy podległych Specjalistów: rozmów/maili oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
- ustalanie indywidualnych celów, weryfikacja wykonania oraz ocena okresowa pracowników
- kompleksowe raportowanie informacji dotyczących poziomu serwisu oraz pracy zespołu
- - opracowywanie procedur i przygotowywanie informacji dla zespołu
- zapewnianie zasobów na poziomie umożliwiającym realizację założeń biznesowych
- reprezentowanie zespołu w pracach projektowych Departamentu i firmy
- udział w spotkaniach z Klientami Kluczowymi
Netia S.A.
Koordynator ds.Obsługi Klientów Kluczowych
- organizacja i zarządzanie pracą infolinii dedykowanej do obsługi Klientów Korporacyjnych
- bieżąca pomoc przy zgłoszeniach związanych z obsługą Klientów Kluczowych
- monitorowanie pracy podległych Specjalistów - rozmów/maili oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
- wyznaczanie celów i standardów pracy
- opracowywanie procedur i przygotowywanie informacji dla zespołu
- zapewnianie zasobów na poziomie umożliwiającym realizację założeń biznesowych
- reprezentowanie zespołu w pracach projektowych Departamentu i firmy
- udział w spotkaniach z Klientami Kluczowymi
Netia S.A.
Koordynator Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
- zarządzanie zespołem konsultantów/specjalistów infolinii w call center (15 osób)
- zarządzanie Biurem Obsługi Klienta
- dbałość o zachowanie najwyższego standardu obsługi Klienta
- monitorowanie rozmów/maili podległych pracowników oraz udzielanie informacji zwrotnej
- bieżąca pomoc w obsłudze zgłoszeń Klientów
- prowadzenie szkoleń dla konsultantów
Netia S.A.
Konsultant Call Center
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży Usług Finansowych
Bank Gesellschaft Berlin-Cogito - Inteligo
Logo
Specjalista PR
Impress Art- Public Relations

Szkolenia i kursy

"7 Nawyków Skutecznego Działania" - Stephen R. Covey
"Przywództwo Zespołowe" - JET
"Efektywna Komunikacja w pracy menedżera" - Integra
"Podstawowe umiejętności menedżerskie- czyli zmierz swój potencjał" - Inregra
"Najważniejsze postawy i narzędzia menadżerskie" - Krauthammer International
"Od Trudnych Sytuacji do Zaangażowanego Podwładnego" - JET
"Trzy role menedżera- jak zarządzać wskaźnikami Zespołu?" - JET
"Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń" - Netia S.A.
"Umiejętności Sprzedażowe w Obsłudze Klienta" - Netia S.A.
"Doskonalenie Kompetencji Sprzedażowych w Obsłudze Klienta" - Netia S.A.
„Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 Foundation”-Certyfikat PRINCE2 Foundation
„Podstawy zarządzania projektami,Netia S.A.”

Edukacja

Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Piłka nożna, fotografia amatorska, gotowanie.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia amatorska
Fotografia amatorska
Forum dla fotoamatorów.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Legia Warszawa
Legia Warszawa
Zapraszam Sympatyków i Kibiców Legii Warszawa
Netia
Netia
Grupa wszystkich tych w jakikolwiek sposób związanych z firmą Netia S.A.
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
SPORT
SPORT
Grupa dla wszystkich, którzy uprawiają i interesują się sportem. W grupie jest możliwość do: dyskusji, wymiany opinii oraz np: na wspólne umówienie się na piłkę nożną, tenis, koszykówkę, siatkówkę