Umiejętności
Employer Engagement
Kronos
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Logistyka
Zarządzanie łańcuchem dostaw
WMS
Zarządzanie magazynem
Team management & team work skills
logistyka magazynowa
Zarządzanie produkcją i logistyką
Team Leadership & Training
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Area Manager
(Poznań, Sady) PL
Kierowanie motywowanie oraz rozwijanie dużego zespołu pracowników oraz liderów na dziale wysyłek oraz Vendor Returns.
Jako dodatkowa funkcja pełnienie obowiązków Przewodniczącego Forum Pracowniczego Amazon.
Kluczowe obowiązki:
• Odpowiadanie za bezpieczeństwo na dziale oraz promowanie standardów BHP firmy Amazon.
• Zarządzanie administracja, wydajnością oraz zaangażowaniem pracowników podczas zmiany.
• Zapewnianie pracownikom wszystkich narzędzi i zasobów potrzebnych do pracy.
• Opracowywanie celów oraz strategii w celu zaspokojenia potrzeb klientów wysokiej dokładności oraz jakości.
• Współpraca z zespołem zarządzającym w celu ustalenia i utrzymania standardów kontroli jakości.
• Aktywne identyfikowanie i wdrażanie inicjatyw dotyczących doskonalenia procesów i narzędzi Lean.
• Budowanie i realizacja planów produktywności wykorzystując prognozy zapotrzebowania klientów, określanie wymagań dotyczących produktywności oraz współpraca z innymi działami w celu optymalizacji.
Kierowanie motywowanie oraz rozwijanie dużego zespołu pracowników oraz liderów na dziale wysyłek oraz Vendor Returns.
Jako dodatkowa funkcja pełnienie obowiązków Przewodniczącego Forum Pracowniczego Amazon.
Kluczowe obowiązki:
• Odpowiadanie za bezpieczeństwo na dziale oraz promowanie standardów BHP firmy Amazon.
• Zarządzanie administracja, wydajnością oraz zaangażowaniem pracowników podczas zmiany.
• Zapewnianie pracownikom wszystkich narzędzi i zasobów potrzebnych do pracy.
• Opracowywanie celów oraz strategii w celu zaspokojenia potrzeb klientów wysokiej dokładności oraz jakości.
• Współpraca z zespołem zarządzającym w celu ustalenia i utrzymania standardów kontroli jakości.
• Aktywne identyfikowanie i wdrażanie inicjatyw dotyczących doskonalenia procesów i narzędzi Lean.
• Budowanie i realizacja planów produktywności wykorzystując prognozy zapotrzebowania klientów, określanie wymagań dotyczących produktywności oraz współpraca z innymi działami w celu optymalizacji.
Team Manager
(Bristol) UK
Głównym zakresem obowiązków jest prowadzenie sekcji operacyjnej firmy mając na uwadze też rozległą działalność przedsiębiorstwa. Głównym celem jest zaspokojenie oczekiwań naszych klientów oraz osiągniecie i przekraczanie kluczowych wskaźników efektywności.
Kluczowe obowiązki:
• Tworzenie jasnego planu operacyjnego zgodnie z wymaganiami klienta.
• Głębokie rozumienie szerszych celów biznesowych oraz szukanie sposobów na obniżenie kosztów, poprawę jakości usług, itp.
• Analizowanie przyczyn błędów operacyjnych i spadków wydajności oraz zapobieganie ich w przyszłości.
• Kontrola nad bezpieczeństwem pracowników oraz przeprowadzanie dochodzeń różnych wypadków.
• Jasne komunikowanie pracownikom celów firmy, najważniejszych priorytetów oraz promowanie wysokiej kultury pracy poprzez przeprowadzanie regularnych spotkań oraz briefingów.
• W porozumieniu z HR przeprowadzanie postępowań dyscyplinarnych.
• Przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników zgodnie z wymogami oraz wartościami firmy.
Głównym zakresem obowiązków jest prowadzenie sekcji operacyjnej firmy mając na uwadze też rozległą działalność przedsiębiorstwa. Głównym celem jest zaspokojenie oczekiwań naszych klientów oraz osiągniecie i przekraczanie kluczowych wskaźników efektywności.
Kluczowe obowiązki:
• Tworzenie jasnego planu operacyjnego zgodnie z wymaganiami klienta.
• Głębokie rozumienie szerszych celów biznesowych oraz szukanie sposobów na obniżenie kosztów, poprawę jakości usług, itp.
• Analizowanie przyczyn błędów operacyjnych i spadków wydajności oraz zapobieganie ich w przyszłości.
• Kontrola nad bezpieczeństwem pracowników oraz przeprowadzanie dochodzeń różnych wypadków.
• Jasne komunikowanie pracownikom celów firmy, najważniejszych priorytetów oraz promowanie wysokiej kultury pracy poprzez przeprowadzanie regularnych spotkań oraz briefingów.
• W porozumieniu z HR przeprowadzanie postępowań dyscyplinarnych.
• Przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników zgodnie z wymogami oraz wartościami firmy.
Team Manager
(Bridgwater) UK
Główny celem stanowiska było efektywne zarządzanie zespołem operacyjnym oraz administracją w celu osiągnięcia znakomitych standardów w jakości, produktywności oraz wydajności. Na stanowisku wymogiem było posiadanie doskonałych umiejętności zarządzania ludźmi.
Kluczowe obowiązki:
• Zarządzanie zespołami funkcjonalnymi oraz optymalizacją wydajności w celu uzyskania bądź przekroczenia celów biznesowych.
• Zarządzanie pracownikami magazynowymi oraz administracyjnymi.
• Planowanie zasobów ludzkich w celu zaspokojenia potrzeb operacyjnych.
• Kontrolowanie i egzekwowanie od pracowników przestrzegania przepisów bezpieczeństwa.
• Budowanie oraz motywowanie zespołu wliczając rekrutacje oraz wspieranie rozwoju pracowników.
• Prowadzenie coachingu pracowników w celu poprawy ich wydajności i motywacji.
• Szczegółowe nadzorowanie efektywności operacyjnej oraz dostarczanie rozwiązań problemów wszelkich kwestii operacyjnych.
• Zarządzanie grafikami, urlopami oraz nadgodzinami pracowników.
Główny celem stanowiska było efektywne zarządzanie zespołem operacyjnym oraz administracją w celu osiągnięcia znakomitych standardów w jakości, produktywności oraz wydajności. Na stanowisku wymogiem było posiadanie doskonałych umiejętności zarządzania ludźmi.
Kluczowe obowiązki:
• Zarządzanie zespołami funkcjonalnymi oraz optymalizacją wydajności w celu uzyskania bądź przekroczenia celów biznesowych.
• Zarządzanie pracownikami magazynowymi oraz administracyjnymi.
• Planowanie zasobów ludzkich w celu zaspokojenia potrzeb operacyjnych.
• Kontrolowanie i egzekwowanie od pracowników przestrzegania przepisów bezpieczeństwa.
• Budowanie oraz motywowanie zespołu wliczając rekrutacje oraz wspieranie rozwoju pracowników.
• Prowadzenie coachingu pracowników w celu poprawy ich wydajności i motywacji.
• Szczegółowe nadzorowanie efektywności operacyjnej oraz dostarczanie rozwiązań problemów wszelkich kwestii operacyjnych.
• Zarządzanie grafikami, urlopami oraz nadgodzinami pracowników.
Stock Control Team Leader / Stock Control clerk
(Swindon oraz Bridgwater) UK
Główny zakres stanowiska to odpowiedzialność za zespół administratorów na dziennej zmianie w trzech departamentach (kontrola towaru, zamówienia oraz dostawy towaru). Ze względu na silną znajomość systemów magazynowych oraz MS Office byłem też odpowiedzialny za trenowanie i rozwój pracowników. Podczas pracy w firmie wprowadziłem regularne spotkania z zespołem (feedback meetings), system oceny pracowniczej oraz mentoring/coaching pracowników w celu ich rozwoju. Miałem też duży wpływ na wprowadzanie usprawnień w administracji oraz w operacji magazynowej.
Kluczowe obowiązki:
• Kontrola i rozdzielanie zadań i obowiązków.
• Analizowanie i rozwiązywanie wszelkich problemów oraz różnic w stanach magazynowych.
• Zapewnianie dokładnej kontroli zapasów magazynowych.
• Rozwiązywanie problemów systemowych.
• Zrządzanie oczekiwaniami klientów.
• Trenowanie, motywowanie oraz rozwój zespołu.
• Wspieranie zespołu menedżerskiego oraz operacji magazynowych.
• Kontrola przepisów bezpieczeństwa.
Główny zakres stanowiska to odpowiedzialność za zespół administratorów na dziennej zmianie w trzech departamentach (kontrola towaru, zamówienia oraz dostawy towaru). Ze względu na silną znajomość systemów magazynowych oraz MS Office byłem też odpowiedzialny za trenowanie i rozwój pracowników. Podczas pracy w firmie wprowadziłem regularne spotkania z zespołem (feedback meetings), system oceny pracowniczej oraz mentoring/coaching pracowników w celu ich rozwoju. Miałem też duży wpływ na wprowadzanie usprawnień w administracji oraz w operacji magazynowej.
Kluczowe obowiązki:
• Kontrola i rozdzielanie zadań i obowiązków.
• Analizowanie i rozwiązywanie wszelkich problemów oraz różnic w stanach magazynowych.
• Zapewnianie dokładnej kontroli zapasów magazynowych.
• Rozwiązywanie problemów systemowych.
• Zrządzanie oczekiwaniami klientów.
• Trenowanie, motywowanie oraz rozwój zespołu.
• Wspieranie zespołu menedżerskiego oraz operacji magazynowych.
• Kontrola przepisów bezpieczeństwa.
Projekty
Community Liaison Officer - wolontariat
DHL Supply Chain (Swindon) UK
Główny zakres stanowiska to działalność charytatywna na rzecz lokalnej społeczności oraz wspieranie różnych fundacji charytatywnych. W ramach stanowiska organizowałem różne projekty oraz zbiórki funduszy. W ramach moich obowiązków było też organizowanie szkoleń TACS (Trucks and Child Safety). Jest to program mający na celu zwiększanie świadomości u dzieci w wieku od 7 do 11 lat jakie zagrożenie stwarzają ciężarówki oraz jak zachować bezpieczeństwo w ich pobliżu.
Główny zakres stanowiska to działalność charytatywna na rzecz lokalnej społeczności oraz wspieranie różnych fundacji charytatywnych. W ramach stanowiska organizowałem różne projekty oraz zbiórki funduszy. W ramach moich obowiązków było też organizowanie szkoleń TACS (Trucks and Child Safety). Jest to program mający na celu zwiększanie świadomości u dzieci w wieku od 7 do 11 lat jakie zagrożenie stwarzają ciężarówki oraz jak zachować bezpieczeństwo w ich pobliżu.
Szkolenia i kursy
First Choice Leader Programme
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości