Marcin Urbańczyk
Kierownik Elektromarketu
Błonie,
mazowieckie
Umiejętności
Reklamacje
Odpowiedzialność
Zarządzanie
Odporność na stres
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
szybkie podejmowanie decyzji
język angielski (poziom średni)
Doświadczenie w sprzedaży i negocjaji
doświadczenie w pracy zespołowej i indywidualnej
Jęz. angielski - średniozaawansowany / komunikatywny (B1)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,
- realizacja polityki sprzedażowej oraz marketingowej firmy w obrębie marek własnych,
- częściowo mobilny charakter pracy, bezpośrednie wizyty u klientów, duża samodzielność,
- nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,
- badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,
- realizacja założonych planów sprzedażowych firmy.
- realizacja polityki sprzedażowej oraz marketingowej firmy w obrębie marek własnych,
- częściowo mobilny charakter pracy, bezpośrednie wizyty u klientów, duża samodzielność,
- nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,
- badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,
- realizacja założonych planów sprzedażowych firmy.
Handlowiec
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
Opieka nad Klientami.
Realizowanie celów handlowych.
Opieka nad Klientami.
Realizowanie celów handlowych.
Kierownik Punktu Obsługi Klienta (01.08.06 do 30.X.08r z-ca Kierownika P.O.K)
- zarządzanie podległym zespołem pracowników (6os.)
- obsługa klientów
- dbanie o zachowanie standardów firmy w zakresie obsługi klienta
- rozpatrywanie reklamacji z tytułu Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz z tytułu rękojmi.
- kontrola gospodarki towarami uszkodzonymi
- nadzór nad realizacją reklamacji gwarancyjnych
- szkolenie Kierowników nowo otwieranych oddziałów firmy
- wsparcie w otwieraniu nowych oddziałów firmy
- obsługa klientów
- dbanie o zachowanie standardów firmy w zakresie obsługi klienta
- rozpatrywanie reklamacji z tytułu Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz z tytułu rękojmi.
- kontrola gospodarki towarami uszkodzonymi
- nadzór nad realizacją reklamacji gwarancyjnych
- szkolenie Kierowników nowo otwieranych oddziałów firmy
- wsparcie w otwieraniu nowych oddziałów firmy
Specjalista ds.reklamacji - stanowisko samodzielne
- rozpatrywanie reklamacji od dealerów firmy
- kontakt z dealerami firmy
- projektowanie w programie STOLCAD i zlecanie wykonania produkcji
- nadzór nad pracą techników serwisu
- kontrola gospodarki magazynowej
- współpraca z innymi działami firmy
Dodatkowo:
- współopracowanie karty gwarancyjnej
- kontakt z dealerami firmy
- projektowanie w programie STOLCAD i zlecanie wykonania produkcji
- nadzór nad pracą techników serwisu
- kontrola gospodarki magazynowej
- współpraca z innymi działami firmy
Dodatkowo:
- współopracowanie karty gwarancyjnej
Sprzedawca,St. sprzedawca, St. sprzedawca-specjalista, Inspektor ds. reklamacji.
- sprzedaż produktów AGD (duże)
- dbanie o właściwą ekspozycję towarów
- bieżąca obsługa klienta
- zarządzanie małym zespołem
- rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji na podległym terenie
- kontakt z klientami
- kontrola gospodarki towarami uszkodzonymi
- współpraca z serwisami
- obsługa logistyczna reklamacji
- przygotowywanie raportów dla Kierownika D.O.K
- dbanie o właściwą ekspozycję towarów
- bieżąca obsługa klienta
- zarządzanie małym zespołem
- rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji na podległym terenie
- kontakt z klientami
- kontrola gospodarki towarami uszkodzonymi
- współpraca z serwisami
- obsługa logistyczna reklamacji
- przygotowywanie raportów dla Kierownika D.O.K
Szkolenia i kursy
X.2008 „Reklamacja – aspekty prawne i psychologiczne". Szkolenie prowadzone przez firmę PZiD „Synteza”
IX.2001 Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta z elementami konfliktu i sposobami radzenia sobie ze stresem”. Szkolenie prowadzone przez firmę „Limes Poland” sp. z o. o.
IV-VII.1998r Kurs "Handlowiec - menedżer z obsługą komputera" zorganizowany przez studium "Filar"
IX.2001 Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta z elementami konfliktu i sposobami radzenia sobie ze stresem”. Szkolenie prowadzone przez firmę „Limes Poland” sp. z o. o.
IV-VII.1998r Kurs "Handlowiec - menedżer z obsługą komputera" zorganizowany przez studium "Filar"
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Grupy
Konkurencja i Ochrona Konsumenta
Grupa zajmująca się szeroko zagadnieniami konkurencji/antymonopolistycznych działań oraz ochroną konsumenta.
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi
Prawo konsumenckie Obowiązki przedsiębiorców
Prawo konsumenckie - reklamacje, spory. Obowiązki przedsiębiorców (importerów, dystrybutorów) w zakresie prawidłowości wprowadzania na teren UE towarów podlegających oznakowaniu CE