Umiejętności
Above the Line
Reklama
Reklama BTL
Negocjacje kontraktu
Copywriting
Corel Draw
Identyfikacja wizualna
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Event Management
Google Adwords
Google Analytics
Wyszukiwarka Google
Inter-departmental Cooperation
Media interaktywne
Zdolności interpersonalne
Przywództwo
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Marketing Plan Creation
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
POS
PPC
Promocje
Zarządzanie Sprzedażą
SEM
SEO
Social Media Marketing
Przygotowanie przetargu
YouTube
Zarządzanie zespołem
Reklama ATL
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager, Corporate Sales
- pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych
- tworzenie ofert na działania SEM/SEO, PPC, Display, Social Media, RTB, afiliacyjne i.in.
- tworzenie kompleksowych strategii marketingowych on-line
- analizy rynku (potencjał, konkurencja)
- analizy wyników kampanii on-line
- doradztwo
- współpraca z partnerami (wydawcy, sieci reklamowe)
- tworzenie ofert na działania SEM/SEO, PPC, Display, Social Media, RTB, afiliacyjne i.in.
- tworzenie kompleksowych strategii marketingowych on-line
- analizy rynku (potencjał, konkurencja)
- analizy wyników kampanii on-line
- doradztwo
- współpraca z partnerami (wydawcy, sieci reklamowe)
Kierownik Działu Marketingu
• opracowanie i wdrożenie jednolitej Strategii Komunikacji dla marki PGNiG „Energia dzięki wiedzy” we współpracy z agencją Paralotna
• koordynacja prac nad stworzeniem Strategii Marketingu i Sprzedaży
we współpracy z firmą McKinsey&Co
• opracowanie oraz wdrożenie Księgi Architektury Biur Obsługi Klienta
• planowanie, tworzenie, realizacja i kontrola budżetów działań marketingowych
• odpowiedzialność za komunikację marketingową skierowaną do klientów indywidualnych i biznesowych – reklama ATL i BTL, organizacja dużych eventów, organizacja stoisk targowych, planowanie gadżetów firmowych, opracowywanie koncepcji kalendarzy, standaryzacja druków obsługi klienta (faktury, e-faktury, pisma)
• nadzór nad serwisami pgnig.pl oraz e-pasaz.pgnig.pl (struktura informacji, kontent, aplikacje, negocjacje z partnerami, przetarg na usługi SEM – SEO i PPC)
• przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych
• kierowanie 6-8 osobowym zespołem specjalistów oraz koordynacja działań marketingowych w 12 Oddziałach Spółki
• koordynacja prac nad stworzeniem Strategii Marketingu i Sprzedaży
we współpracy z firmą McKinsey&Co
• opracowanie oraz wdrożenie Księgi Architektury Biur Obsługi Klienta
• planowanie, tworzenie, realizacja i kontrola budżetów działań marketingowych
• odpowiedzialność za komunikację marketingową skierowaną do klientów indywidualnych i biznesowych – reklama ATL i BTL, organizacja dużych eventów, organizacja stoisk targowych, planowanie gadżetów firmowych, opracowywanie koncepcji kalendarzy, standaryzacja druków obsługi klienta (faktury, e-faktury, pisma)
• nadzór nad serwisami pgnig.pl oraz e-pasaz.pgnig.pl (struktura informacji, kontent, aplikacje, negocjacje z partnerami, przetarg na usługi SEM – SEO i PPC)
• przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych
• kierowanie 6-8 osobowym zespołem specjalistów oraz koordynacja działań marketingowych w 12 Oddziałach Spółki
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
Mazowiecka Spółka Obrotu Gazem Sp. z o.o.
planowanie, budżetowanie i prowadzenie działań marketingowych (badania i analizy, reklama, promocja, eventy, targi), nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej, koordynacja działań w 3 Oddziałach Spółki, współpraca z centralą GK PGNiG S.A.
Szkolenia i kursy
-Zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa
-Cykl szkoleniowy „Reklama, sprzedaż i obsługa klienta”
-Liczne konferencje i szkolenia z obszarów: marketing w energetyce, Public Relations, niestandardowe formy komunikacji, controlling w marketingu, marketing on-line, współpraca z drukarniami, programy lojalnościowe, call center/contact center, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektem
-Szkolenia informatyczne – Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, SPSS, CorelDraw
-Prawo jazdy kategorii B
-Cykl szkoleniowy „Reklama, sprzedaż i obsługa klienta”
-Liczne konferencje i szkolenia z obszarów: marketing w energetyce, Public Relations, niestandardowe formy komunikacji, controlling w marketingu, marketing on-line, współpraca z drukarniami, programy lojalnościowe, call center/contact center, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektem
-Szkolenia informatyczne – Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, SPSS, CorelDraw
-Prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Marketing w Internecie, Muzyka (rock, jazz, elektroniczna), literatura (głównie amerykańska), kinematografia, podróże (Ameryka Płd. i Płn., Australia, Europa), sporty drużynowe (koszykówka, siatkówka i żeglarstwo) oraz indywidualne (narciarstwo, windsurfing, kulturystyka)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Odzież i Tekstylia
Odzież i tekstylia. Import z Chin, Indii, Bangladeszu, Kambodży, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości, usługi inspekcyjne, obsługa importu z Azji
PERU
Dla tych, którzy nie zamierzają poprzestać na marzeniach i wybierają się do Peru, dla tych co już tam byli, dla tych co jeszcze by tam powrócili i dla tych co nie mogą o Peru zapomnieć :)
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych