Marcin Tryczyński

Obecnie Sales Manager w Performance Media, wcześniej Marketing Manager w centrali PGNiG
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Above the Line Reklama Reklama BTL Negocjacje kontraktu Copywriting Corel Draw Identyfikacja wizualna Digital Marketing Strategia cyfrowa Event Management Google Adwords Google Analytics Wyszukiwarka Google Inter-departmental Cooperation Media interaktywne Zdolności interpersonalne Przywództwo Zarządzanie Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Marketing Plan Creation Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy POS PPC Promocje Zarządzanie Sprzedażą SEM SEO Social Media Marketing Przygotowanie przetargu YouTube Zarządzanie zespołem Reklama ATL

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Performance Media
Sales Manager, Corporate Sales
- pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych
- tworzenie ofert na działania SEM/SEO, PPC, Display, Social Media, RTB, afiliacyjne i.in.
- tworzenie kompleksowych strategii marketingowych on-line
- analizy rynku (potencjał, konkurencja)
- analizy wyników kampanii on-line
- doradztwo
- współpraca z partnerami (wydawcy, sieci reklamowe)
PGNiG S.A.
Kierownik Działu Marketingu
• opracowanie i wdrożenie jednolitej Strategii Komunikacji dla marki PGNiG „Energia dzięki wiedzy” we współpracy z agencją Paralotna
• koordynacja prac nad stworzeniem Strategii Marketingu i Sprzedaży
we współpracy z firmą McKinsey&Co
• opracowanie oraz wdrożenie Księgi Architektury Biur Obsługi Klienta
• planowanie, tworzenie, realizacja i kontrola budżetów działań marketingowych
• odpowiedzialność za komunikację marketingową skierowaną do klientów indywidualnych i biznesowych – reklama ATL i BTL, organizacja dużych eventów, organizacja stoisk targowych, planowanie gadżetów firmowych, opracowywanie koncepcji kalendarzy, standaryzacja druków obsługi klienta (faktury, e-faktury, pisma)
• nadzór nad serwisami pgnig.pl oraz e-pasaz.pgnig.pl (struktura informacji, kontent, aplikacje, negocjacje z partnerami, przetarg na usługi SEM – SEO i PPC)
• przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych
• kierowanie 6-8 osobowym zespołem specjalistów oraz koordynacja działań marketingowych w 12 Oddziałach Spółki
PGNiG S.A.
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
planowanie, budżetowanie i prowadzenie działań marketingowych (badania i analizy, reklama, promocja, eventy, targi), nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej
Logo
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
Mazowiecka Spółka Obrotu Gazem Sp. z o.o.
planowanie, budżetowanie i prowadzenie działań marketingowych (badania i analizy, reklama, promocja, eventy, targi), nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej, koordynacja działań w 3 Oddziałach Spółki, współpraca z centralą GK PGNiG S.A.
Mazowiecka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o.
Koordynator ds. marketingu
planowanie, budżetowanie oraz koordynacja działań marketingowych Spółki i jej Oddziałów, wprowadzanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Spółki, współpraca z agencjami reklamowymi i firmami badawczymi
Mazowiecka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
tworzenie planów, budżetów i analiz marketingowych, współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami i firmami badawczymi
PGNiG S.A.
Pracownik ds. Badań marketingowych
projektowanie i tworzenie baz danych, współpraca z firmami badawczymi i agencjami reklamowymi, analiza danych badawczych, tworzenie prezentacji, współtworzenie planów marketingowych
EURO-PHONE Sp. z o.o.
telemarketer
telemarketing i obsługa baz danych

Szkolenia i kursy

-Zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa
-Cykl szkoleniowy „Reklama, sprzedaż i obsługa klienta”
-Liczne konferencje i szkolenia z obszarów: marketing w energetyce, Public Relations, niestandardowe formy komunikacji, controlling w marketingu, marketing on-line, współpraca z drukarniami, programy lojalnościowe, call center/contact center, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektem
-Szkolenia informatyczne – Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, SPSS, CorelDraw
-Prawo jazdy kategorii B

Edukacja

Logo
Postgraduate Certificate in Sustainable Business, studia podyplomowe
University of Cambridge
Logo
Zarządzanie Spółkami Kapitałowymi, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Marketing w Internecie, Muzyka (rock, jazz, elektroniczna), literatura (głównie amerykańska), kinematografia, podróże (Ameryka Płd. i Płn., Australia, Europa), sporty drużynowe (koszykówka, siatkówka i żeglarstwo) oraz indywidualne (narciarstwo, windsurfing, kulturystyka)

Grupy

14 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Odzież i Tekstylia
Odzież i Tekstylia
Odzież i tekstylia. Import z Chin, Indii, Bangladeszu, Kambodży, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości, usługi inspekcyjne, obsługa importu z Azji
PERU
PERU
Dla tych, którzy nie zamierzają poprzestać na marzeniach i wybierają się do Peru, dla tych co już tam byli, dla tych co jeszcze by tam powrócili i dla tych co nie mogą o Peru zapomnieć :)
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)