Umiejętności
Handel
Microsoft Office
New Business Development
Retail Branding
Retail Sales Experience
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Negocjacje kontraktu
Umiejętność pracy w grupie
negocjacje handlowe
Zarządzanie
Umiejętność pracy pod presją czasu
System Windows
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje z dostawcami
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
Zarządzanie klientami
usprawnianie procesów
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
Umiejętności komunikacyjne
Zarządzanie produktem
Integracja
Business Developement ,
dział zakupów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
sprzęt komputerowy
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
CEO
Martro Bussines Consulting
http://martro.pl/
- opracowywanie strategii biznesowych zgodnych z polityką oraz planami partnerów
- wsparcie sprzedaży i zarządzania produktami będącymi w portfolio partnerów
- poszerzanie portfolio grup produktowych o nowe produkty
- realizacja planów biznesowych, strategicznych
- poszerzanie kanałów sprzedaży
- kompleksowe zarządzanie projektami biznesowymi
- reprezentowanie partnerów
- organizacja szkoleń, konferencji
- analiza rynku grup produktowych a w szczególności identyfikację szans oraz zagrożeń dla biznesu
- opracowywanie strategii biznesowych zgodnych z polityką oraz planami partnerów
- wsparcie sprzedaży i zarządzania produktami będącymi w portfolio partnerów
- poszerzanie portfolio grup produktowych o nowe produkty
- realizacja planów biznesowych, strategicznych
- poszerzanie kanałów sprzedaży
- kompleksowe zarządzanie projektami biznesowymi
- reprezentowanie partnerów
- organizacja szkoleń, konferencji
- analiza rynku grup produktowych a w szczególności identyfikację szans oraz zagrożeń dla biznesu
Senior Product Manager
- Opieka nad wyznaczoną dywizją IT & Multimedia oraz podległą grupą pracowników
- Budowanie, wdrażanie i monitorowanie długofalowej strategii oraz planów sprzedaży
- Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z dostawcami
- Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami
- Rozwijanie i wdrażanie strategii sprzedaży wyznaczonej grupy produktowej
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktu
- Kontrola stanu i rotacji produktów podległej dywizji
- Realizacja wyznaczonych celów marżowych oraz jakościowych
- Ilościowe oraz jakościowe definiowanie i kontrola celów pracowników podległej dywizji
- planowanie, realizacja i kontrola celów budżetowych Spółki
- Budowanie, wdrażanie i monitorowanie długofalowej strategii oraz planów sprzedaży
- Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z dostawcami
- Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami
- Rozwijanie i wdrażanie strategii sprzedaży wyznaczonej grupy produktowej
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktu
- Kontrola stanu i rotacji produktów podległej dywizji
- Realizacja wyznaczonych celów marżowych oraz jakościowych
- Ilościowe oraz jakościowe definiowanie i kontrola celów pracowników podległej dywizji
- planowanie, realizacja i kontrola celów budżetowych Spółki
Product Manager
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktu
- Przewidywanie problemów i wypracowywanie rozwiązań
- Przygotowanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku
- Przygotowywanie planów sprzedaży na podstawie danych sprzedaży i badań rynku
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów, marek do sprzedaży
- Organizowanie akcji promocyjnych
- Prowadzenie wewnętrznych projektów z obszaru zakupów na poziomie kraju i regionu
- Realizacja założeń budżetowych w zakresie stanu zapasów, osiąganej marży, rotacji produktów,
realizacji umów z dostawcami
- Planowanie, realizacja i kontrola celów budżetowych Spółki
- Przewidywanie problemów i wypracowywanie rozwiązań
- Przygotowanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku
- Przygotowywanie planów sprzedaży na podstawie danych sprzedaży i badań rynku
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów, marek do sprzedaży
- Organizowanie akcji promocyjnych
- Prowadzenie wewnętrznych projektów z obszaru zakupów na poziomie kraju i regionu
- Realizacja założeń budżetowych w zakresie stanu zapasów, osiąganej marży, rotacji produktów,
realizacji umów z dostawcami
- Planowanie, realizacja i kontrola celów budżetowych Spółki
Kierownik Marki IT / Kierownik produktu IT
-kształtowanie oferty handlowej dla danej marki (lub Dostawcy) w branży IT,
-udział w negocjacjach warunków współpracy z Dostawcami i Producentami,
-odpowiedzialność za realizację kontraktów z Dostawcami i Producentami,
-zapewnienie dostępności produktów z branży IT,
-utrzymywanie optymalnych parametrów: rotacji, marży, wartości sprzedaży,
-planowanie i realizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż produktów branży IT,
-budowanie relacji i stała współpraca z Dostawcami oraz Klientami wewnętrznymi.
-udział w negocjacjach warunków współpracy z Dostawcami i Producentami,
-odpowiedzialność za realizację kontraktów z Dostawcami i Producentami,
-zapewnienie dostępności produktów z branży IT,
-utrzymywanie optymalnych parametrów: rotacji, marży, wartości sprzedaży,
-planowanie i realizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż produktów branży IT,
-budowanie relacji i stała współpraca z Dostawcami oraz Klientami wewnętrznymi.
Szkolenia i kursy
Ukończenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - stanowiska administracyjno-biurowe - [ Szkolenia Kłos Arkadiusz ] - 25.01.2010
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Produkcja
Projektowanie
Zainteresowania
technologia, astronomia, zwierzęta, film
Inne
w przygotowaniu [ http://www.martro.pl/ ]