Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Konsultant ds obsługi Klienta
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów;
- sprzedaż i dosprzedaż usług Aster;
- prezentowanie klientom oferowanych usług;
- sporządzanie umów abonenckich;
- aktywowanie i dezaktywowanie usług na życzenie klienta;
- pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących korzystania z usług Aster;
- wyjaśnianie zasad naliczania opłat i fakturowania oferowanych usług;
- zbieranie i raportowanie informacji o sygnalizowanych przez klientów problemach;
- wstępna weryfikacja problemów technicznych zgłaszanych przez abonentów;
-zaawansowana pomoc techniczna z zakresu działania i konfiguracji usług;
-zastępowanie Kierownika Zmiany podczas jego nieobecności (nadzór, organizacja i kontrola pracy zmiany CC, pomoc konsultantomw rozwiązywaniu trudnych przypadków związanych z obsługą klientów)
- sprzedaż i dosprzedaż usług Aster;
- prezentowanie klientom oferowanych usług;
- sporządzanie umów abonenckich;
- aktywowanie i dezaktywowanie usług na życzenie klienta;
- pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących korzystania z usług Aster;
- wyjaśnianie zasad naliczania opłat i fakturowania oferowanych usług;
- zbieranie i raportowanie informacji o sygnalizowanych przez klientów problemach;
- wstępna weryfikacja problemów technicznych zgłaszanych przez abonentów;
-zaawansowana pomoc techniczna z zakresu działania i konfiguracji usług;
-zastępowanie Kierownika Zmiany podczas jego nieobecności (nadzór, organizacja i kontrola pracy zmiany CC, pomoc konsultantomw rozwiązywaniu trudnych przypadków związanych z obsługą klientów)
Szkolenia i kursy
-Warsztaty przeprowadzone przez firmę Yes – Consensus pt.: „Komunikacja w Firmie” 2004 ;
-„Techniki sprzedażowe i produkt Canal+ Multiplex” Aster City" 2004;
-„Techniki sprzedażowe i produkt internet” Aster City 2004;
-"Telesprzedaż aktywna” Aster City 2004;
-„Telewizja cyfrowa” Aster City 2005;
-„Telefonia cyfrowa” Aster City 2005;
-„Techniki sprzedażowe i produkt Canal+ Multiplex” Aster City" 2004;
-„Techniki sprzedażowe i produkt internet” Aster City 2004;
-"Telesprzedaż aktywna” Aster City 2004;
-„Telewizja cyfrowa” Aster City 2005;
-„Telefonia cyfrowa” Aster City 2005;
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
sieci informatyczne
Inne
Obsługa komputera:
Programy : PhotoShop (dobra), Corel Draw (dobra), (Excel (bardzo dobra),FrontPage (dobra), Word (bardzo dobra), Microsoft Access (dobra),Power Point (bardzo dobra), programy pocztowe, wewnętrzne aplikacje - Andromeda, Deimos, Wilga (bardzo dobra);
Systemy operacyjne: MS-DOS (bardzo dobra), Unix/Linux (dobra), Windows 95/98 (bardzo dobra), Windows NT (dobra), Windows 2000 (bardzo dobra),Windows XP (bardzo dobra), Windows Vista (bardzo dobra);Windows 7 (bardzo dobra);
Języki programowania: HTML (bardzo dobra), Turbo Pascal (dobra), Asembler (podstawowa);
Prawo jazdy : kat. B
Inne: obsługa urządzeń biurowych, korzystanie i znajomość zasobów sieci Internet, rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych;
Programy : PhotoShop (dobra), Corel Draw (dobra), (Excel (bardzo dobra),FrontPage (dobra), Word (bardzo dobra), Microsoft Access (dobra),Power Point (bardzo dobra), programy pocztowe, wewnętrzne aplikacje - Andromeda, Deimos, Wilga (bardzo dobra);
Systemy operacyjne: MS-DOS (bardzo dobra), Unix/Linux (dobra), Windows 95/98 (bardzo dobra), Windows NT (dobra), Windows 2000 (bardzo dobra),Windows XP (bardzo dobra), Windows Vista (bardzo dobra);Windows 7 (bardzo dobra);
Języki programowania: HTML (bardzo dobra), Turbo Pascal (dobra), Asembler (podstawowa);
Prawo jazdy : kat. B
Inne: obsługa urządzeń biurowych, korzystanie i znajomość zasobów sieci Internet, rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych;
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej