Marcin Tomasz Bochenko
Marketing Manager Eastern Europe
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand manager
Zarządzanie grupą globalnych marek zapachowych
- Samodzielne tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla istniejących oraz nowych marek i kategorii, w celu budowania silnej pozycji rynkowej
- Odpowiedzialność za rentowność podległego portfela marek poprzez kształtowanie asortymentu oraz polityki cenowej i promocyjnej
- Kierowanie cross-kategorialnym zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i profitowość kluczowej aktywacji dla Europy Środkowej i Wschodniej
- Nadzór nad egzekucją aktywacji nowych produktów oraz kontrola ich efektywności
- Odpowiedzialność za projekty badawcze w ramach kategorii i zarządzanych marek
- Zarządzanie 3-osobowym zespołem
- Samodzielne tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla istniejących oraz nowych marek i kategorii, w celu budowania silnej pozycji rynkowej
- Odpowiedzialność za rentowność podległego portfela marek poprzez kształtowanie asortymentu oraz polityki cenowej i promocyjnej
- Kierowanie cross-kategorialnym zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i profitowość kluczowej aktywacji dla Europy Środkowej i Wschodniej
- Nadzór nad egzekucją aktywacji nowych produktów oraz kontrola ich efektywności
- Odpowiedzialność za projekty badawcze w ramach kategorii i zarządzanych marek
- Zarządzanie 3-osobowym zespołem
Junior Brand Manager
Zarządzanie kategorią produktów pod globalną marką parasolową:
- Tworzenie długo i krótkoterminowych planów marketingowych, oraz nadzór nad ich realizacją
- Odpowiedzialność za rentowność podległej kategorii poprzez kształtowanie asortymentu oraz polityki cenowej i promocyjnej
- Egzekucja globalnych kampanii ATL i ich przełożenie na lokalne działania BTL
- Planowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego
- Przygotowanie strategicznych i bieżących analiz rynku, konsumenta i konkurencji
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz agencjami i dostawcami zewnętrznymi
- Tworzenie długo i krótkoterminowych planów marketingowych, oraz nadzór nad ich realizacją
- Odpowiedzialność za rentowność podległej kategorii poprzez kształtowanie asortymentu oraz polityki cenowej i promocyjnej
- Egzekucja globalnych kampanii ATL i ich przełożenie na lokalne działania BTL
- Planowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego
- Przygotowanie strategicznych i bieżących analiz rynku, konsumenta i konkurencji
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz agencjami i dostawcami zewnętrznymi
Junior Product Manager
- Aktywny udział w planowaniu strategii marki NESCAFÉ Dolce Gusto
- Operacyjne kierowanie projektami marketingowymi od fazy pomysłu do momentu wprowadzenia produktów/aktywności na rynek
- Planowanie i koordynacja ogólnopolskich akcji BTL
- Współpraca przy rozwoju nowego kanału sprzedaży – e-commerce
- Koordynacja działań dwóch niezależnych działów sprzedaży (Nestlé i Groupe SEB) przy realizacji aktywności dla marki NESCAFÉ Dolce Gusto
- Zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
- Operacyjne kierowanie projektami marketingowymi od fazy pomysłu do momentu wprowadzenia produktów/aktywności na rynek
- Planowanie i koordynacja ogólnopolskich akcji BTL
- Współpraca przy rozwoju nowego kanału sprzedaży – e-commerce
- Koordynacja działań dwóch niezależnych działów sprzedaży (Nestlé i Groupe SEB) przy realizacji aktywności dla marki NESCAFÉ Dolce Gusto
- Zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
Marketing Assistant
- Wsparcie Marketing Manager’a przy tworzeniu rocznych planów marketingowych
- Planowanie i nadzorowanie procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
- Analiza danych rynkowych, finansowych oraz konsumenckich, monitoring działań konkurencji
- Planowanie badań rynkowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy kreacji materiałów promocyjnych
- Prognozowanie sprzedaży
- Planowanie i nadzorowanie procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
- Analiza danych rynkowych, finansowych oraz konsumenckich, monitoring działań konkurencji
- Planowanie badań rynkowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy kreacji materiałów promocyjnych
- Prognozowanie sprzedaży
Market Research Assistant
Aktywne wsparcie działów marketingu Słodyczy i Odżywek Dziecięcych w zakresie:
• metodologii i organizacji projektów badawczych ad hoc (jakościowych i ilościowych)
• identyfikacji potrzeb konsumentów poprzez efektywne szukanie tzw. „consumer insights”Analiza trendów konsumenckich w ramach projektu „Polski konsument 2008”
• metodologii i organizacji projektów badawczych ad hoc (jakościowych i ilościowych)
• identyfikacji potrzeb konsumentów poprzez efektywne szukanie tzw. „consumer insights”Analiza trendów konsumenckich w ramach projektu „Polski konsument 2008”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Narciarstwo, gry fabularne i planszowe
Organizacje
Inne
znajomość programów: SPSS, MS Office, Nielsen Nitro & Answers, SAP
prawo jazdy kat. B
prawo jazdy kat. B
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)