Marcin Tomasz Bochenko

Marcin Tomasz Bochenko

Marketing Manager Eastern Europe
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

COTY Polska
Head of Category EE & Head of Activation Marketing CZ/SK
COTY Polska
Head of Category Eastern Europe
COTY Polska
Senior Trade Marketing Manager
COTY Polska
Trade Marketing Manager
COTY Polska
Senior Brand Manager
COTY Polska
Brand manager
Zarządzanie grupą globalnych marek zapachowych

- Samodzielne tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla istniejących oraz nowych marek i kategorii, w celu budowania silnej pozycji rynkowej
- Odpowiedzialność za rentowność podległego portfela marek poprzez kształtowanie asortymentu oraz polityki cenowej i promocyjnej
- Kierowanie cross-kategorialnym zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i profitowość kluczowej aktywacji dla Europy Środkowej i Wschodniej
- Nadzór nad egzekucją aktywacji nowych produktów oraz kontrola ich efektywności
- Odpowiedzialność za projekty badawcze w ramach kategorii i zarządzanych marek
- Zarządzanie 3-osobowym zespołem
COTY Polska
Junior Brand Manager
Zarządzanie kategorią produktów pod globalną marką parasolową:

- Tworzenie długo i krótkoterminowych planów marketingowych, oraz nadzór nad ich realizacją
- Odpowiedzialność za rentowność podległej kategorii poprzez kształtowanie asortymentu oraz polityki cenowej i promocyjnej
- Egzekucja globalnych kampanii ATL i ich przełożenie na lokalne działania BTL
- Planowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego
- Przygotowanie strategicznych i bieżących analiz rynku, konsumenta i konkurencji
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz agencjami i dostawcami zewnętrznymi
Nestle Polska S.A.
Junior Product Manager
- Aktywny udział w planowaniu strategii marki NESCAFÉ Dolce Gusto
- Operacyjne kierowanie projektami marketingowymi od fazy pomysłu do momentu wprowadzenia produktów/aktywności na rynek
- Planowanie i koordynacja ogólnopolskich akcji BTL
- Współpraca przy rozwoju nowego kanału sprzedaży – e-commerce
- Koordynacja działań dwóch niezależnych działów sprzedaży (Nestlé i Groupe SEB) przy realizacji aktywności dla marki NESCAFÉ Dolce Gusto
- Zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
Nestle Polska S.A.
Marketing Assistant
- Wsparcie Marketing Manager’a przy tworzeniu rocznych planów marketingowych
- Planowanie i nadzorowanie procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
- Analiza danych rynkowych, finansowych oraz konsumenckich, monitoring działań konkurencji
- Planowanie badań rynkowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy kreacji materiałów promocyjnych
- Prognozowanie sprzedaży
Nestle Polska S.A.
Market Research Assistant
Aktywne wsparcie działów marketingu Słodyczy i Odżywek Dziecięcych w zakresie:
• metodologii i organizacji projektów badawczych ad hoc (jakościowych i ilościowych)
• identyfikacji potrzeb konsumentów poprzez efektywne szukanie tzw. „consumer insights”Analiza trendów konsumenckich w ramach projektu „Polski konsument 2008”

Edukacja

Logo
Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Narciarstwo, gry fabularne i planszowe

Organizacje

Inne

znajomość programów: SPSS, MS Office, Nielsen Nitro & Answers, SAP
prawo jazdy kat. B

Grupy

Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie