Marcin Taraszczuk

Menedżer ds. Marketingu, GREEN SA
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menedżer ds. Marketingu
GREEN SA
• Implementacja strategii marketingowych wspierająca sprzedaż dla klientów indywidualnych i biznesowych,
• Opracowanie strategii i procesów dla obsługi klienta,
• Koordynacja i produkcja materiałów BTL wspomagających sprzedaż,
• Kompleksowe prowadzenie kampanii internetowych m. in. Allegro i Ebay,
• Przygotowywanie materiałów prasowych oraz współpraca z mediami,
• Budowa port folio produktów GREEN SA,
• Tworzenie i wprowadzanie kampanii marketingowej dla emerytów i rencistów.
Logo
Menedżer ds. marketingu w Bucklers S.A.
Bucklers SA
• Utrzymywanie relacji z klientami,
• Koordynowanie materiałów ATL i BTL,
• Przygotowanie i realizacja umów marketingowych,
• Współpraca z funduszami inwestycyjnymi,
• Implementacja strategii inwestycyjnych spółki,
• Przygotowanie spółki do wejścia na giełdę.
Telefonia Dialog S.A.
Konsultant w Dziale Komunikacji Marketingowej w Telefonii DIALOG S.A.
• Całościowa organizacja flagowego projektu DIALOGu – DialNet Masters,
• Przygotowywanie umów marketingowych,
• Zarządzanie kontentem na lokalnych serwisach PON,
• Koordynowanie materiałów ATl i BTL,
• Prowadzenie projektów marketingowych z firmami takimi jak (Intel, Google, Cisco, Apple, Broadsoft)
Telefonia Dialog S.A.
Konsultant w Dziale Rozwoju Biznesu
• Koordynacja projektów biznesowych i marketingowych (konkursy, www, eventy),
• Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych,
• Autorska koncepcja i całościowa realizacja największego projektu CSR Dialogu w grupie 12+"DialNet Masters",
• Koordynacja relacji firmy z instytucjami naukowymi, samorządami, developerami i organizacjami przedsiębiorców,
• Obsługa merytoryczna zarządu spółki (przygotowywanie przemówień oraz konferencji),
• Wygłaszanie prezentacji w imieniu firmy podczas konferencji „Regional Forbes Executive Meeting“ polskiej edycji magazynu Forbes.
TVP  3
Dziennikarz/Reporter Faktów w Telewizji Polskiej (TVP 3)
• Przygotowywanie materiałów reporterskich do faktów oraz praca przy realizacji reportaży.
Logo
Kierownik Projektów Marketingowo – Technicznych w Telewizji Kablowej Telka
TVK Telewizja Kablowa
• Zarządzanie projektami z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, obsługi klienta oraz współpraca ze stacjami telewizyjnymi.
Logo
Prowadzenie programu „Pytania do prezydenta” w Telewizji Kablowej Telka
TVK Telewizja Kablowa
• Cotygodniowe prowadzenie programów na żywo z prezydentami Wrocławia.
Logo
Współorganizowanie festiwalu muzyki tanecznej „Creamfields” w Koszalinie
Creamfields
• Organizacja największego festiwalu muzyki tanecznej nad morzem dla ponad 20 tysięcy osób.
• Zorganizowanie całego „miasteczka” od podstaw, współpraca z artystami, logistyka, zarządzanie zespołem ok. 200 ludzi.

Edukacja

Logo
Executive MBA – specjalność zarządzanie marketingowe., MBA
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem