Wypowiedzi
-
Magda dzięki za pomoc. Może strzelam z armaty do muchy, ale to tak trochę w obawie że jak wezmę jakąś małą firmę to po prostu nie będę miał o czym pisać ;d w najbliższym czasie zorientuję się kto i czy wgl udostępni mi informację i w zależności od tego wybiorę jeden z tych dwóch tematów.
-
Rozejrzę się na temat marketingu politycznego, czy wgl dostanę jakieś informację, bo bez tego to chyba nie warto tego tematu ruszać. Natomiast przeglądam w necie i ciekawy może być temat sponsoringu. Bo w sumie jest masę firm sponsorujących różne wydarzenia i jakieś info jest do zdobycia. Ale czy np. opieranie się na jednym przykładzie to nie za mało? Najlepiej by było pisać na przykładzie Red Bulla lub Monstera bo tego sporo. Ale na głębsze informacje nie ma chyba raczej co liczyć, a opieranie się tylko na "obserwacji" raczej nie wystarczy
-
:) No właśnie z tym jest problem ;p Chciałem pisać o marketingu sportowym na przykładzie Lecha Poznań. Promotor jednak tej pracy nie zaakceptował, argumentując to tym że rok temu była osoba która pisała na ten temat. Zostałem w związku z tym zobligowany do wyboru nowego tematu pracy, jednak nie mam na to żadnego pomysłu. Piszę tak naprawdę w celu poradzenia się, który temat będzie można w miarę prosto zrealizować nie mając dostępu do dokładnych źródeł przedsiębiorstwa.
-
Witam. Zakładam temat ponieważ mam dość poważny problem. Jestem na 3 roku studiów ekonomicznych i w tym roku piszę pracę licencjacką i jestem w kompletnym dołku i bardzo proszę o pomoc. Trafił mi się promotor z marketingu więc na ten temat muszę pisać. Miałem już koncepcję pracy, jednak że tak powiem promotor jej nie zatwierdził gdyż ten temat jest za bardzo "oklepany".
W związku z tym zwracam się z prośbą o pomoc mi w doborze tematu. Już tłumaczę bardziej szczegółowo. Otóż chciałbym żeby:
- temat nie był zbyt "ambitny", bo trochę boję się że mogę nie podołać w napisaniu
- temat był taki aby nie było problemów z literaturą
- nie mam "kontaktów" w jakimkolwiek przedsiębiorstwie, więc chciałbym aby był to temat który nie wymaga szczegółowych informacji z firmy, bo niestety ale bez "znajomości" trudno będzie takie informacje zdobyć
Kategorie którymi byłbym :
- marketing internetowy (jednak o tym bardzo mało jest w literaturze - gł. social media)
- opakowanie produktu
- reklama
- marketing polityczny
- marketing sportowy
- sponsoring
Od razu mówię że nie oczekuję jakieś rozbudowanej struktury, chciałbym skupić na prostym schemacie, a więc:
Rozdział 1 - teoria
Rozdział 2 - opis firmy
Rozdział 3 - Jakieś badania marketingowe, wnioski itp
Proszę o jakieś propozycje, sugestie, wskazówki. Przy ewentualnej reklamie przykład produktu na który mogę coś więcej napisać Z góry za wszystko dziękuję. Pozdrawiam ;)Marcin Szymański edytował(a) ten post dnia 09.10.12 o godzinie 12:49