Marcin Szydłowski

Doradca klienta indywidualnego, Credit Agricole Bank Polska SA
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Obsługa klienta bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Szkolenia produktowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca klienta indywidualnego
- Zarządzanie przypisanym portfelem klientów Premium i VIP oraz jego systematyczny rozwój
- Profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej
- Inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z klientami Premium i VIP
- Budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Indywidualnego
- Kompleksowa obsługa klientów
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami banku
- Aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
- Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
- Świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku.
- Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości
- Identyfikacja potrzeb klientów w celu sprzedaży nowych produktów
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów
- Obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych
- Prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- Rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji
- Obsługa gotówkowa
- Obsługa Western Union
Bank BNP Paribas
Doradca klienta
- Sprzedaż produktów bankowych.
- Realizacja określonych planów sprzedażowych.
- Doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych.
- Bieżąca obsługa klientów w oddziale zgodnie ze standardami banku.
- Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Sports Direct International plc
Supervisor
- Planowanie, zarządzanie oraz monitorowanie wszystkich procesów zgodnie z oczekiwaniami i standarami obowiązującymi w firmie.
- Zarządzanie dużym zespołem pracowników (powyżej 50 osób)
- Monitorowanie jakości i systematyczności pracy pracowników.
- Zapewnienie właściewj komunikacji wewnątrz zespołu.
- Organizacja i zarządzanie dostawami oraz wysyłkami.
- Raportowanie wyników
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności funkcjonowania magazynu oraz optymalizację procesów.
Logo
Warehouse Operative
Advance Employment
SKOK im. Mikołaja Kopernika
Kasjer / Doradca Klienta
- Przyjmowanie wniosków pożyczkowych i kredytowych.
- Przygotowanie umów pożyczek i lokat.
- Przyjmowanie i wypłacanie gotówki.
- Realizacja planów sprzedażowych.
SKOK im. Mikołaja Kopernika
Młodszy specjalista ds. kredytów / obsługi BIK
- Obsługa systemu informatycznego Biura Informacji Kredytowej S.A.
- Opiniowanie i weryfikowanie wniosków kredytowych.
- Analiza sytuacji finansowej kredytobiorcy.

Edukacja

Logo
Trener Biznesu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia