Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Szkolenia produktowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta indywidualnego
- Zarządzanie przypisanym portfelem klientów Premium i VIP oraz jego systematyczny rozwój
- Profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej
- Inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z klientami Premium i VIP
- Budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska
- Profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej
- Inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z klientami Premium i VIP
- Budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska
Doradca Klienta
- Świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku.
- Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości
- Identyfikacja potrzeb klientów w celu sprzedaży nowych produktów
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów
- Obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych
- Prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- Rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji
- Obsługa gotówkowa
- Obsługa Western Union
- Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości
- Identyfikacja potrzeb klientów w celu sprzedaży nowych produktów
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów
- Obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych
- Prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- Rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji
- Obsługa gotówkowa
- Obsługa Western Union
Supervisor
- Planowanie, zarządzanie oraz monitorowanie wszystkich procesów zgodnie z oczekiwaniami i standarami obowiązującymi w firmie.
- Zarządzanie dużym zespołem pracowników (powyżej 50 osób)
- Monitorowanie jakości i systematyczności pracy pracowników.
- Zapewnienie właściewj komunikacji wewnątrz zespołu.
- Organizacja i zarządzanie dostawami oraz wysyłkami.
- Raportowanie wyników
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności funkcjonowania magazynu oraz optymalizację procesów.
- Zarządzanie dużym zespołem pracowników (powyżej 50 osób)
- Monitorowanie jakości i systematyczności pracy pracowników.
- Zapewnienie właściewj komunikacji wewnątrz zespołu.
- Organizacja i zarządzanie dostawami oraz wysyłkami.
- Raportowanie wyników
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności funkcjonowania magazynu oraz optymalizację procesów.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia