Umiejętności
Zorientowanie na klienta
Hyper-V
Linux
Lotus Domino Administration
Lotus Notes
Microsoft SQL Server
VMware
Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Hyper –V, OracleVirtualbox, VMWare
Microsoft Certified Systems Administrator
70-410
MCSA Windows Server 2012 R2
70-411
70-412
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy konsultant Help Desk
• Wsparcie użytkownika wewnętrznego z zakresu sprzętu i oprogramowania
• Uczestnictwo we wdrożeniu i podstawowa administracja Microsoft Office 365
• instalacje i konfiguracje stacji roboczych - systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7
oraz oprogramowania
• Podstawowa administracja Active Directory oraz Lotus Notes Domino Administrator
• Instalacje i administracja kopiarkami oraz drukarkami firmowymi, w tym kontakt
z firmami zewnętrznymi m. in. Konica Minolta, Xerox
• Ścisła współpraca z II linią - pomoc przy diagnozowaniu problemów i usuwaniu
incydentów
• Wdrożenie i administracja aplikacji wykorzystywanej przy kompleksowym zarządzaniu i obsłudze zgłoszeń w Biurze Informatyki (OTRS)
• Posługiwanie się narzędziami zdalnego dostępu typu VNC, TeamViewer
• Modyfikacja procesów informatycznych oraz biznesowych pod kątem usprawnienia
• Podstawowa znajomość ITIL
• Uczestnictwo we wdrożeniu i podstawowa administracja Microsoft Office 365
• instalacje i konfiguracje stacji roboczych - systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7
oraz oprogramowania
• Podstawowa administracja Active Directory oraz Lotus Notes Domino Administrator
• Instalacje i administracja kopiarkami oraz drukarkami firmowymi, w tym kontakt
z firmami zewnętrznymi m. in. Konica Minolta, Xerox
• Ścisła współpraca z II linią - pomoc przy diagnozowaniu problemów i usuwaniu
incydentów
• Wdrożenie i administracja aplikacji wykorzystywanej przy kompleksowym zarządzaniu i obsłudze zgłoszeń w Biurze Informatyki (OTRS)
• Posługiwanie się narzędziami zdalnego dostępu typu VNC, TeamViewer
• Modyfikacja procesów informatycznych oraz biznesowych pod kątem usprawnienia
• Podstawowa znajomość ITIL
Doradca handlowy do spraw technicznych/Grafik
PHU Format
• Obsługa Klientów
• Wspomaganie przy doborze urządzeń
• instalacje i konfiguracje stacji roboczych - systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7
oraz oprogramowania
• wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu
• wykonywanie bieżących zadań związanych z poprawnym działaniem infrastruktury IT
• Organizowanie szkoleń
• Opieka nad strona internetowa
• Wykonanie broszur, ulotek, zaproszeń
• Wspomaganie przy doborze urządzeń
• instalacje i konfiguracje stacji roboczych - systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7
oraz oprogramowania
• wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu
• wykonywanie bieżących zadań związanych z poprawnym działaniem infrastruktury IT
• Organizowanie szkoleń
• Opieka nad strona internetowa
• Wykonanie broszur, ulotek, zaproszeń
Szkolenia i kursy
ZDZ Kurs Grafiki Komputerowej, Pakiet Corel (photo paint, Draw), Certyfikowany instalator FIBRAIN Data, Instalacja, uruchomiwnie, projektowanie sygnalizacji pożaru oparty na FAP5000 BOSCH, Instalacja, Konfiguracja i obsługa kamer szybkoobrotowych AUTODOME firmy Bosch,
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Adobe Photoshop cały pakiet od 7.0 świetna znajomość i Pasja(znajomość programów z palety Adobe Ponad 4 lata). Samochody, Komputery, Nowinki, Fitness, Rower, Squash, Snowboard
Organizacje
BOSCH SECURITY SYSTEMS, SATEL, SBT-SIEMENS, POLON-ALFA, MERCOR, D+H, APER SANYO, VIZ-ART, ALNET, ROPAM ELEKTRONIK, ELMES,
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó