Marcin Szczepański
Doradca SME
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca Firmy
(zmiana Pracodawcy związana z połączaniem Kredyt Banku i BZ WBK)
obowiązki: bieżąca obsługa przedsiębiorstw z sektora MSP (10-40mln
przychodu rocznego), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie
relacji z klientami, wstępna analiza kredytowa, rekomendacja aplikacji
kredytowych, monitoring klientów, zarządzanie portfelem klientów
obowiązki: bieżąca obsługa przedsiębiorstw z sektora MSP (10-40mln
przychodu rocznego), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie
relacji z klientami, wstępna analiza kredytowa, rekomendacja aplikacji
kredytowych, monitoring klientów, zarządzanie portfelem klientów
Doradca SME
Kredyt Bank S.A.
stanowisko: Specjalista z funkcją: Doradca MSP
obowiązki: bieżąca obsługa przedsiębiorstw z sektora MSP ( 1-25mln
przychodu rocznego), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie
relacji z klientami, wstępna analiza kredytowa, windykacja zaległości,
monitoring klientów, zarządzanie portfelem klientów
obowiązki: bieżąca obsługa przedsiębiorstw z sektora MSP ( 1-25mln
przychodu rocznego), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie
relacji z klientami, wstępna analiza kredytowa, windykacja zaległości,
monitoring klientów, zarządzanie portfelem klientów
Asystent Kierownika Zespołu
Doradztwo finansowe, sprzedaż bezpośrednia produktów inwestycyjno-ubezpieczeniowych, kierowanie zespołem
Szkolenia i kursy
Efektywna rozmowa sprzedażowa
organizator: Kontrakt OSH – grupa szkoleniowa
Analiza Finansowa
Orgnizator: Instytut Rozwoju Biznesu
Projekt szkoleniowy „Zawody na trudne czasy”, zakres szkoleń:
Przedstawiciel handlowy, Specjalista ds. obsługi klienta, doradca
klienta, Sprzedawca, Telemarketer, Pracownik call- center, Pracownik
windykacji telefonicznej, Inne stanowiska związane z pracą z klientem.
organizator: Grupa STS
Seminarium Briana Tracy
Organizator: Brian Tracy International
Szkolenie z zakresu przygotowania zawodowego do pracy na
stanowisku telemarketera – konsultanta obsługi linii telefonicznych
organizator: PCM Sp. z o.o.
„Efektywne planowanie firmy – NLP w biznesie”
organizator: Studenckie Forum BCC i SKN „Tygryski”
w ALK
Cykl wykładów „Geneza sukcesu tworzenia marki”
organizator: ALK w Warszawie
Cykl szkoleń dotyczących funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń, sprzedaży, zarządzania zespołem
organizator: Novision
„Profesjonalne prezentacje menadżerskie”
organizator: ALK w Warszawie
organizator: Kontrakt OSH – grupa szkoleniowa
Analiza Finansowa
Orgnizator: Instytut Rozwoju Biznesu
Projekt szkoleniowy „Zawody na trudne czasy”, zakres szkoleń:
Przedstawiciel handlowy, Specjalista ds. obsługi klienta, doradca
klienta, Sprzedawca, Telemarketer, Pracownik call- center, Pracownik
windykacji telefonicznej, Inne stanowiska związane z pracą z klientem.
organizator: Grupa STS
Seminarium Briana Tracy
Organizator: Brian Tracy International
Szkolenie z zakresu przygotowania zawodowego do pracy na
stanowisku telemarketera – konsultanta obsługi linii telefonicznych
organizator: PCM Sp. z o.o.
„Efektywne planowanie firmy – NLP w biznesie”
organizator: Studenckie Forum BCC i SKN „Tygryski”
w ALK
Cykl wykładów „Geneza sukcesu tworzenia marki”
organizator: ALK w Warszawie
Cykl szkoleń dotyczących funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń, sprzedaży, zarządzania zespołem
organizator: Novision
„Profesjonalne prezentacje menadżerskie”
organizator: ALK w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...