Umiejętności
kreatywność
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
odpowiedzialność za powierzone zadania
Umiejętności sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionu Sprzedażyw ds Detalu Nowoczesnego
• Negocjowane oraz egzekucja kontraktów
• Przygotowanie i uzgadnianie z zespołem planów rocznych/ kwartalnych i miesięcznych
• Kreowanie i wprowadzenie business planu rocznego dla kategorii;
• Budowanie długofalowych relacji z klientem;
• Odpowiedzialność za budowanie udziałów rynkowych
• Zarządzanie podległym zespołem
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Odpowiedzialność za trafność estymacji sprzedażowych, w tym estymacji wolumenów promocyjnych;
• Odpowiedzialność za planowanie i rozliczanie budżetów
• Bieżąca współpraca z działem sprzedaży w terenie oraz wszystkimi działami wspierającymi w biurze głównym
• Przygotowanie i uzgadnianie z zespołem planów rocznych/ kwartalnych i miesięcznych
• Kreowanie i wprowadzenie business planu rocznego dla kategorii;
• Budowanie długofalowych relacji z klientem;
• Odpowiedzialność za budowanie udziałów rynkowych
• Zarządzanie podległym zespołem
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Odpowiedzialność za trafność estymacji sprzedażowych, w tym estymacji wolumenów promocyjnych;
• Odpowiedzialność za planowanie i rozliczanie budżetów
• Bieżąca współpraca z działem sprzedaży w terenie oraz wszystkimi działami wspierającymi w biurze głównym
Kierownik ds Rozwoju Sprzedaży i Dystrybucji
-opracowywanie strategii i planów sprzedaży obejmujących teren woj Ślaskiego
-wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów dla zespołu oraz nadzór nad ich realizacją
-nadzór -kierowanie pracą działu sprzedaży realizowanie założeń budżetu sprzedaży planowanie sprzedaży
-rozwój sieci sprzedaży firmy kontakt i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami analiza rynku
-negocjacje warunków umów dystrybucyjnych oraz współpraca z największymi klientami hurtowymi
w Regionie
-wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów dla zespołu oraz nadzór nad ich realizacją
-nadzór -kierowanie pracą działu sprzedaży realizowanie założeń budżetu sprzedaży planowanie sprzedaży
-rozwój sieci sprzedaży firmy kontakt i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami analiza rynku
-negocjacje warunków umów dystrybucyjnych oraz współpraca z największymi klientami hurtowymi
w Regionie
Reg. Specjalista ds. Promocji w Gastronomii
Strategia Regionu dla kanału Horeca
Przygotowywanie narzędzi Trade Marketingowych, gwarantujących realizację strategii - promocje, programy lojalnościowe, eventy etc.
Nadzór nad skuteczną implementacja strategii, działań
Zapewnienie komunikacji strategii oraz sposobu jej realizacji siłom sprzedaży
Współpraca z zespołem Sponsoringu Regionalnego (Eventy Regionalne) oraz Wizerunku Marek
w punktach sprzedaży
Negocjacje warunków umów Eventowych oraz współpraca z największymi klientami Horeca
w Regionie
Pełna współpraca w zarządzaniu budżetem regionalnym oraz jego planowanie (Aktywności Promocyjne)
Komercyjne Środki Trwałe, Umowy o Współpracy, Eventy Regionalne
Przygotowywanie narzędzi Trade Marketingowych, gwarantujących realizację strategii - promocje, programy lojalnościowe, eventy etc.
Nadzór nad skuteczną implementacja strategii, działań
Zapewnienie komunikacji strategii oraz sposobu jej realizacji siłom sprzedaży
Współpraca z zespołem Sponsoringu Regionalnego (Eventy Regionalne) oraz Wizerunku Marek
w punktach sprzedaży
Negocjacje warunków umów Eventowych oraz współpraca z największymi klientami Horeca
w Regionie
Pełna współpraca w zarządzaniu budżetem regionalnym oraz jego planowanie (Aktywności Promocyjne)
Komercyjne Środki Trwałe, Umowy o Współpracy, Eventy Regionalne
Reg. Specjalista ds. Sponsoringu oraz Eventów
Kreowanie Strategii Regionu ds. Eventów w regionie
Przygotowywanie umów sponsoringu, monitoring i weryfikacja lokalizacji dla Piwiarni Warki
w Regionie, nadzór nad procesem aktywacji uruchomienia nowych Piwiarni
Kontrola jakości/standardów w Piwiarniach
Wdrażanie działań promocyjnych w Piwiarniach (nadzór nad dostawami materiałów, komunikacja mechanizmów, zadań do KOS/PH, monitoring wdrożenia
Stworzenie polityki zarządzania sprzętem Eventowym w Regionie, rozwój i organizacja Eventów
w Regionie
Efektywne zarządzanie sprzętem w ramach obsługi imprez, zapewnienie odpowiedniego wizerunku marek na Eventach, podsumowanie aktywności realizacja celów, kontrola budżetu
Przygotowywanie umów sponsoringu, monitoring i weryfikacja lokalizacji dla Piwiarni Warki
w Regionie, nadzór nad procesem aktywacji uruchomienia nowych Piwiarni
Kontrola jakości/standardów w Piwiarniach
Wdrażanie działań promocyjnych w Piwiarniach (nadzór nad dostawami materiałów, komunikacja mechanizmów, zadań do KOS/PH, monitoring wdrożenia
Stworzenie polityki zarządzania sprzętem Eventowym w Regionie, rozwój i organizacja Eventów
w Regionie
Efektywne zarządzanie sprzętem w ramach obsługi imprez, zapewnienie odpowiedniego wizerunku marek na Eventach, podsumowanie aktywności realizacja celów, kontrola budżetu
Szkolenia i kursy
-Standardy sprzedaży w Kanale Hurtowym
-Warsztat z Ekspertem
- Mowa Ciała
- Skuteczna Sprzedaż
-Warsztat z Ekspertem
- Mowa Ciała
- Skuteczna Sprzedaż
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- motoryzacja
- rower
- rower