Marcin Stupka

Manager ds. Marketingu i Promocji
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Project Management Zarządzanie budżetem Planowanie kampanii reklamowych organizacja eventów tworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych Marketing online budowanie relacji B2B kampanie ATL i BTL planowanie kampanii marketingowych Pozyskiwanie partnerów biznesowych Budowanie świadomości marki analiza efektywności działań marketingowych identyfikacja grup docelowych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Novartis Poland
Jr Brand Manager
- Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowo-promocyjnej
- Planowanie oraz realizacja strategii marketingowej mającej na celu wzrost sprzedaży
- Współplanowanie działań wspierających rozwój produktu
- Wsparcie dla linii brand managementu w kreowaniu portfolio produktowego na rynku krajowym
- Współpraca z działem PR w zakresie przygotowywania materiałów dla dywizji sprzedażowej
- Przygotowywanie materiałów do komunikacji marketingowej
- Udział przy wprowadzaniu nowych produktów i wspieraniu struktur sprzedaży w zakresie wiedzy, szkoleń i prezentacji
- Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej, asortymentu i działań konkurencji
- Nadzór nad produkcją i logistyką materiałów marketingowych i promocyjnych
- Przygotowywanie firmy do udziału w konferencjach i udział w nich
- Nadzór nad realizacją projektów graficznych, współpraca z drukarniami i agencjami reklamowymi
Logo
Manager ds. Marketingu i Promocji
Rebel Promotion
Prowadząc firmę Rebel Promotion współpracowałem z firmami z różnych segmentów rynku od klasycznego fmcg po media i entertainment. Miałem okazję realizować projekty marketingowe dla marek o ugruntowanej pozycji jak i dla wschodzących gwiazd. Pozyskiwałem sponsorów i partnerów do projektów specjalnych. Oto niektóre z nich: A. Blikle, Sleepee, 360Lab, ProArt, MPS Success Factor, RealOne Burger, M2 Films, Young Production.

- Tworzenie krótko i długoterminowych strategii marketingowych wedle oceny potrzeb klienta
- Wdrażanie zaplanowanych strategii i koordynacja wszelkich działań do momentu osiągnięcia celu
- Umiejętne wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Zarządzanie projektami marketingowymi dla dedykowanych marek i produktów
- Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania
- Kompleksowa obsługa w zakresie działań cross-marketingowych
- Zarządzanie budżetami marketingowymi realizowanych projektów klienta
- Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami usług marketingowych od brief’u po analizę skuteczności działań
- Planowanie kampanii marketingowych ATL/BTL/Digital i i raportowanie ich skuteczności
- Opracowywanie i nadzorowanie przygotowania materiałów marketingowo-promocyjnych
- Współpraca ze studiem graficznym w zakresie kreacji i konceptu materiałów dla klienta
- Koordynacja zamówień i produkcji materiałów POS do punktów sprzedaży
Kino Świat
Specjalista ds. marketingu i promocji
Firma Kino Świat jest częścią koncernu Canal+ i jest to niekwestionowany lider w dystrybucji kinowej polskich filmów. Sama firma jak i dystrybuowane produkty były wielokrotnie nagradzane przez: Forbes, Puls Biznesu, Polski Instytut Sztuki Filmowej i wiele innych. W kilka lat zrealizowałem ponad 200 projektów marketingowych (w tym dla 18 superprodukcji, które obejrzało w kinach 19 mln widzów)

- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i promocyjnej
- Przygotowywanie i realizacja kampanii marketingowych 360
- Zarządzanie budżetami projektowymi
- Tworzenie raportów i zestawień z kampanii marketingowych dla Zarządu i Producentów
- Współpraca w tworzeniu materiałów marketingowych i POS
- Pozyskiwanie partnerów b2b dla działań cross-marketingowych
- Przygotowywanie ofert patronackich i sponsorskich oraz ich sprzedaż rynkowa
- Współpraca przy organizacji eventów i wydarzeń specjalnych
Imperial Cinepix Sp. z o.o.
Manager ds. Promocji i Nowych Mediów
Firma Imperial CinePix to polski przedstawiciel największych studiów filmowych takich jak: Walt Disney, 20th Century Fox, Universal Pictures, Sony Pictures, MGM, Paramount, DreamWorks. Przez 10 lat zajmowałem się promocją i digital marketingiem najlepszych produktów w tym segmencie rynku.

- Współtworzenie strategii marketingowej i PR dla wybranych projektów oraz segmentów produktowych
- Planowanie i realizacja kampanii digital oraz działań Social Media
- Nadzór nad projektami marketingowymi (koncept, brief, akcept, media plan, wdrożenie)
- Przygotowywanie materiałów marketingowych, prezentacji dla dziennikarzy i presspacków
- Dobór materiałów graficznych, haseł reklamowych, form i scenariuszy kreacji kampanii ATL, BTL, Digital
- Stała współpraca z agencją kreatywną, domem mediowym i studiem graficznym
- Zarządzanie stroną internetową oraz ecommerce przy współpracy z działem Trade
- Analiza efektywności prowadzonych działań i kampanii marketingowych
Wilshire Holding
Junior Service Manager dla Finlandia & Ballantine’s Polska
Logo
Wydział Dokumentacji Skarbowej
Urząd Kontroli Skarbowej, Warszawa
Logo
Asystent w Dziale Promocji
Agencja reklamowa Format Sp. z o.o., Warszawa

Edukacja

Logo
Marketing i Reklama, magisterskie
Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Kinematografia w tym amerykańskie produkcje serialowe, kultura Stanów Zjednoczonych, fotografia czarno-biała, muzyka filmowa, sport (futbol amerykański), lotnictwo cywilne

Inne

UMIEJĘTNOŚCI

Komputer i nowe technologie:
Szybka i sprawna obsługa komputera PC oraz MAC, użytkowanie internetu na zaawansowanym poziomie, wyśmienita znajomość środowiska MS Windows i Mac OS, bardzo dobra pakietu MS Office w szczególności MS Excell i MS PowerPoint, bardzo dobra programu Adobe Photoshop, przygotowywanie profesjonalnych prezentacji marketingowych i prezentacji PR.

Organizacja i komunikacja:
- Umiejętność współpracy w dużym zespole jak również na samodzielnym stanowisku
- Analiza efektywności działań marketingowych
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie budżetem
- Organizacja eventów
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych
- Budowanie długofalowych relacji z klientami i dostawcami
- Wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów
- Hierarchizowanie celów i dbałość o szczegóły
- Duża swoboda w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i negocjacjach

Grupy

Chiny Biznes 中波商务
Chiny Biznes 中波商务
Chiny.biz Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Fotografia czarno  biała
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
kultura dalekiego wschodu
kultura dalekiego wschodu
Grupa dla wszystkich którzy interesują się kulturą dalekiego wschodu... :)
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)