Marcin Stolarek

kierownik sklepu ARTE, Makro Abra Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Komunikatywność Praca w zespole prawo jazdy kat. A i B Zarządzanie zespołem Obsługa klienta MS Office: Word, Excel, Outlook organizacja pracy własnej oraz personelu zangażowanie w wykonywaną pracę

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

art-e
Kierownik sklepu
- organizowanie procesu sprzedaży, w szczególności poprzez zapewnienie odpowiedniej oferty i ekspozycji towarów handlowych,
- dokumentowanie obrotu towarowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przyjmowanie reklamacji klientowskich, zlecanie oględzin przyjmowanych towarów oraz przekazywanie dokumentacji dotyczącej reklamacji wraz z własnymi wnioskami do centrali firmy,
- bezpośrednie docieranie z ofertą handlową do potencjalnych klientów oraz utrzymywanie z nimi kontaktów handlowych,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi około sprzedażowe (obszywanie, transport, układanie wykładzin)
- ocena pracy podległych pracowników,
- tworzenie harmonogramów pracy podległych pracowników i rozliczanie ich czasu pracy,
- naliczanie premii podległym pracownikom,
- rekrutacja oraz szkolenie zawodowe nowoprzyjętych pracowników sklepu,
- składanie do Zarządu propozycji dotyczących działań reklamowych i marketingowych,
H&M Hennes&Mauritz logistics sp. z o.o.
Lider Grupy
- kierowanie zespołem pracowników
- planowanie potrzeb personalnych wg. budżetu
- ocena i rozwój pracowników
- dbanie o optymalny przepływ towaru
Empik sp. z o. o.
Store Manager
- kontrola bieżących kosztów operacyjnych P&L
- kontrola sprzedaży, marży oraz promocji
- opracowanie i nadzór nad realizacją budżetu sprzedaży
- analiza sprzedaży działów
- wprowadzanie programu naprawczego w przypadku złych wyników
- kontrola realizacji planu i przygotowywanie okresowych raportów sprawozdawczych
- przeprowadzanie okresowej oceny i weryfikacji pracowników
- wdrażanie wytycznych kierownictwa centralnego i regionalnego
- kontrola nad przestrzeganiem standardów sieci
- merchandising
Empik sp. z o. o.
Kierownik działu ( multimedia, muzyka, film)
- organizowanie pracy działu, układanie grafików pracy
- motywowanie personelu, kontrola dyscypliny i jakości pracy
- działania marketingowe wspomagające sprzedaż
- wdrażanie wytycznych kierownictwa
- kontrola nad przestrzeganiem standardów sieci
- kontakt z przedstawicielami handlowymi
- przeprowadzanie okresowej oceny i weryfikacji pracowników
- przeprowadzanie rekrutacji
Empik sp. z o. o.
szef sekcji (z-ca kierownika działu)
- organizowanie pracy działu
- wdrażanie wytycznych kierownictwa
- kontrola nad przestrzeganiem standardów sieci
- merchandising
Empik sp. z o. o.
doradca klienta
obsługa klientów w salonie Empik zgodnie ze standardami firmy

Szkolenia i kursy

SZKOLENIE organizowane przez MAPEI POLSKA Sp. z o.o. dotyczące systemu przygotowania podłoża, doboru klejów do instalacji wykładzin, potwierdzone certyfikatem

SZKOLENIA W RAMACH EFS pod nadzorem PARP, potwierdzone certyfikatami:
- Planowanie i organizacja pracy własnej
- Myślenie systemowe kluczem do wzrostu efektywności firmy
- Zarządzanie zespołem pracowniczym

SZKOLENIE organizowane przez JDS Consulting, potwierdzone certyfikatem:
- Ochrona danych osobowych

SZKOLENIA WEWNĘTRZNE EMPIK:
- Aktywna Sprzedaż
- Zarządzanie Zespołem
- Skuteczny dobór pracowników
- Motywowanie Zespołu

Edukacja

Logo
prawo ( studia przerwane po III roku ), magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
profil ogólny, średnie
Liceum Ogólmokształcące im. T. Kościuszki w Turku

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

historia, film, sport

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.