Marcin Stolarek
zorientowany na potrzeby klienta leader z doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowym zespołem.
Łódź,
łódzkie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Agent pomocy technicznej (Helpdesk)
Tate & Lyle Global Shared Services sp. z o.o.
Świadczenie pomocy użytkownikom systemów IT w firmie (SAP, Citrix, Blackberry, AD, MS Exchange)
Nadzór nad działaniem infrastruktury IT (serwery, sieci, telekomunikacja)
Aktualizacia i rozwój bazy wiedzy dla zespołu IT
Szkolenie nowych pracowników działu
Nadzór nad działaniem infrastruktury IT (serwery, sieci, telekomunikacja)
Aktualizacia i rozwój bazy wiedzy dla zespołu IT
Szkolenie nowych pracowników działu
Inżynier wsparcia procesu
Wsparcie użytkowników systemów mobilnych,
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pierwszą linię wsparcia,
Opracowywanie dokumentacji i procedur dla pierwszej linii wsparcia,
Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań z zakresu technologii mobilnych,
Szkolenia zespołu agentów do obsługi nowych kontraktów
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pierwszą linię wsparcia,
Opracowywanie dokumentacji i procedur dla pierwszej linii wsparcia,
Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań z zakresu technologii mobilnych,
Szkolenia zespołu agentów do obsługi nowych kontraktów
Informatyk (umowa zlecenie)
Mera-Poltik sp. z o.o.
Zaprojektowanie, wykonanie i utrzymanie infrastruktury IT: domena oparta o Windows Server 2008, serwer poczty MS Exchange, komputery klienckie (Windows 2000, XP i 7), system Rejestracji Czasu Pracy
Montaż i konfiguracja centrali telefonicznej wraz z domofonem i bramofonem
Rozwiązywanie bieżących problemów napotykanych przez użytkowników w ich codziennej pracy,
Wdrożenie i nadzór nad działaniem systemu magazynowego CDN Optima
Negocjacje z dostawcami usług telekomunikacyjnych
Montaż i konfiguracja centrali telefonicznej wraz z domofonem i bramofonem
Rozwiązywanie bieżących problemów napotykanych przez użytkowników w ich codziennej pracy,
Wdrożenie i nadzór nad działaniem systemu magazynowego CDN Optima
Negocjacje z dostawcami usług telekomunikacyjnych
Konsultant ds. Obsługi Klienta (j. angielski)
Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów,
Zdalna pomoc IT (1 i 2 linia),
Instalacja oprogramowania na komputerach klienckich, Nadzorowanie pracy sieci Klienta,
Rozwiązywanie problemów z telefonami Blackberry,
Nadzór nad pracą firm zewnętrznych przy usuwaniu uszkodzeń w infrastrukturze Klienta.
Opracowywanie dokumentacji technicznej dla użytkowników i wdrażanie procedur w zgodzie z ITIL.
Zdalna pomoc IT (1 i 2 linia),
Instalacja oprogramowania na komputerach klienckich, Nadzorowanie pracy sieci Klienta,
Rozwiązywanie problemów z telefonami Blackberry,
Nadzór nad pracą firm zewnętrznych przy usuwaniu uszkodzeń w infrastrukturze Klienta.
Opracowywanie dokumentacji technicznej dla użytkowników i wdrażanie procedur w zgodzie z ITIL.
Specjalista ds. IT
Budowa i utrzymanie architektury IT,
Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników,
Opracowanie, nadzór nad stworzeniem i wdrożenie autorskiego systemu obsługi magazynowo - sprzedażowego
Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników,
Opracowanie, nadzór nad stworzeniem i wdrożenie autorskiego systemu obsługi magazynowo - sprzedażowego
Informatyk (umowa zlecenie)
Zaprojektowanie, wykonanie i utrzymanie infrastruktury IT: domena oparta o Windows Server 2003, serwer poczty MS Exchange, komputery klienckie, system Rejestracji Czasu Pracy oraz telewizji przemysłowej,
Montaz i konfiguracja centrali telefonicznej oraz domofonu
Rozwiązywanie bieżących problemów napotykanych przez użytkowników w ich codziennej pracy,
Negocjacje z dostawcami usług telekomunikacyjnych
Montaz i konfiguracja centrali telefonicznej oraz domofonu
Rozwiązywanie bieżących problemów napotykanych przez użytkowników w ich codziennej pracy,
Negocjacje z dostawcami usług telekomunikacyjnych
Informatyk
Konserwacja i przebudowa sieci strukturalnej w firmie,
Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów opartego o autorskie oprogramowanie,
Wdrożenie i konserwacja Active Directory i pocztą Exchange
Konfiguracja tuneli VPN pomiędzy oddziałami firmy,
Konserwacja i rozbudowa systemów RCP-KD oraz telewizji przemysłowej.
Negocjacje umów z dostawcami usług telekomunikacyjnych,
Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów opartego o autorskie oprogramowanie,
Wdrożenie i konserwacja Active Directory i pocztą Exchange
Konfiguracja tuneli VPN pomiędzy oddziałami firmy,
Konserwacja i rozbudowa systemów RCP-KD oraz telewizji przemysłowej.
Negocjacje umów z dostawcami usług telekomunikacyjnych,
Specjalista ds. IT
Budowa i utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej w oddziałach i centrali firmy,
Nadzór nad tworzeniem, testowanie i wdrożenie autorskiej aplikacji sprzedażowo-magazynowej,
Negocjacje z dostawcami sprzetu i usług teleinformatycznych,
Prowadzenie kartoteki zasobów IT.
Nadzór nad tworzeniem, testowanie i wdrożenie autorskiej aplikacji sprzedażowo-magazynowej,
Negocjacje z dostawcami sprzetu i usług teleinformatycznych,
Prowadzenie kartoteki zasobów IT.
Szkolenia i kursy
ITIL Foundation - 2013
Licencjonowanie oprogramowania Microsoft - 2009
Zarządzanie infrstrukturą serwerowa HP - 2009
Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg norm ISRS, OHSAS 18001:1999, PN-N 18001:2004, SCC;
Sustainable Water Management; Sustainable Baltic Region
Licencjonowanie oprogramowania Microsoft - 2009
Zarządzanie infrstrukturą serwerowa HP - 2009
Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg norm ISRS, OHSAS 18001:1999, PN-N 18001:2004, SCC;
Sustainable Water Management; Sustainable Baltic Region
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
czytanie, fantastyka, jazda konna
Organizacje
Board Of European Students of Technology - sekretarz Zarządu oddziału Łódź - 2 kadencje;
Tha Baltic University Programme - przedstawiciel studentów w radzie nadzorczej Programu - 2004-2006
Tha Baltic University Programme - przedstawiciel studentów w radzie nadzorczej Programu - 2004-2006
Inne
prawo jazdy kat B. o