Umiejętności
gra na instrumentach klawiszowych
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Reprezentant Handlowy
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Badanie potrzeb klientów biznesowych
• Spotkania biznesowe
• Przygotowywanie ofert handlowych i umów
• Dopasowanie oferty do aktualnych potrzeb Klienta
• Negocjacje warunków współpracy
• Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez Firmę
• Współpraca z Sales Director
• Badanie potrzeb klientów biznesowych
• Spotkania biznesowe
• Przygotowywanie ofert handlowych i umów
• Dopasowanie oferty do aktualnych potrzeb Klienta
• Negocjacje warunków współpracy
• Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez Firmę
• Współpraca z Sales Director
Regional Sales Representative – FMCG, Pharma
• cykliczne wizyty w halach hipermarketów na terenie woj. Mazowieckiego i Warmińsko Mazurskiego
• egzekwowanie ustalonych centralnie miejsc sprzedażowych w HM
• dbanie o ekspozycję produktów w sieciach na wyznaczonym terenie
• sprawdzanie ustawień produktów według planogramu centralnego
• współpraca z kierownikami działów oraz zewnętrzną firmą merchandisingową
• kontrola pracy firm outsourcingowych
• informowanie osób decyzyjnych na halach o bieżących stokach oraz sugerowanie wielkości zamówień na poszczególne produkty
• negocjowanie dodatkowych miejsc sprzedażowych w halach
• analiza rynku oraz informowanie o działaniach konkurencji
• współpraca z Brand Managerem
• raportowanie do NKAM o bieżącej sytuacji w sieciach w regionie
• egzekwowanie ustalonych centralnie miejsc sprzedażowych w HM
• dbanie o ekspozycję produktów w sieciach na wyznaczonym terenie
• sprawdzanie ustawień produktów według planogramu centralnego
• współpraca z kierownikami działów oraz zewnętrzną firmą merchandisingową
• kontrola pracy firm outsourcingowych
• informowanie osób decyzyjnych na halach o bieżących stokach oraz sugerowanie wielkości zamówień na poszczególne produkty
• negocjowanie dodatkowych miejsc sprzedażowych w halach
• analiza rynku oraz informowanie o działaniach konkurencji
• współpraca z Brand Managerem
• raportowanie do NKAM o bieżącej sytuacji w sieciach w regionie
Petrus – Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu w branży FMCG
• Pozyskiwanie nowych klientów – telemarketing, spotkania biznesowe
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
• Realizacja planów sprzedaży
• Przygotowywanie opisów rozwiązań, ofert handlowych i umów
• Negocjacje warunków transakcji
• Ustalenie szczegółowych warunków współpracy i ich realizacja
• Realizacja zamówień klienta
• Monitoring rynku i działań konkurencji w celu zmian strategii działań handlowych
• Windykacja należności w punktach detalicznych
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
• Realizacja planów sprzedaży
• Przygotowywanie opisów rozwiązań, ofert handlowych i umów
• Negocjacje warunków transakcji
• Ustalenie szczegółowych warunków współpracy i ich realizacja
• Realizacja zamówień klienta
• Monitoring rynku i działań konkurencji w celu zmian strategii działań handlowych
• Windykacja należności w punktach detalicznych
Szkolenia i kursy
2013 Orange Szkolenie z technik sprzedaży
2011 Komilition Metody otwierania rozmów, budowa zaufania
2010 Orange Budowanie relacji międzyludzkich, kurs asertywności. Warsztaty psychologiczne.
2009 Hill Tworzenie współpracy i zarządzanie zespołem.
2008 Orange Efektywna sprzedaż, pokonywanie obiekcji, utrzymanie klienta, szkolenia produktowe.
2007 Ewolucja Budowanie współpracy w zespole
2005 TP S.A. Praca w zespole i radzenie sobie ze stresem.
2003-2004 TP S.A. Warsztaty z emisji głosu.
2002 Ewolucja Planowanie i organizacja zadań.
2002 TP S.A. Telefoniczna obsługa klienta.
1998 Info Class Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
2011 Komilition Metody otwierania rozmów, budowa zaufania
2010 Orange Budowanie relacji międzyludzkich, kurs asertywności. Warsztaty psychologiczne.
2009 Hill Tworzenie współpracy i zarządzanie zespołem.
2008 Orange Efektywna sprzedaż, pokonywanie obiekcji, utrzymanie klienta, szkolenia produktowe.
2007 Ewolucja Budowanie współpracy w zespole
2005 TP S.A. Praca w zespole i radzenie sobie ze stresem.
2003-2004 TP S.A. Warsztaty z emisji głosu.
2002 Ewolucja Planowanie i organizacja zadań.
2002 TP S.A. Telefoniczna obsługa klienta.
1998 Info Class Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Gra na instrumentach klawiszowych
Inne
1997.06- Doświadczenie w grze na instrumentach klawiszowych
Zakres obowiązków:
• Gra na instrumentach klawiszowych podczas okolicznościowych imprez, ewentów, spotkań integracyjnych
• Gra na instrumentach klawiszowych w zespole muzycznym.
Zakres obowiązków:
• Gra na instrumentach klawiszowych podczas okolicznościowych imprez, ewentów, spotkań integracyjnych
• Gra na instrumentach klawiszowych w zespole muzycznym.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.