Umiejętności
Internet
Prawo jazdy kat B
Pakiet Officee (EXCEL, PowerPoit, Word)
NLP w sprzedazy
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału Banku
-Sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym,
-Bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów,
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
-Realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
-Doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
-Kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów ,
-Planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
-Wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
-Rekrutację pracowników do oddziału.
-Bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów,
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
-Realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
-Doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
-Kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów ,
-Planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
-Wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
-Rekrutację pracowników do oddziału.
Kierownik oddziału
-Sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym,
-Bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów,
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
-Realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
-Doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
-Kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów ,
-Planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
-Wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
-Rekrutację pracowników do oddziału.
-Bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów,
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
-Realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
-Doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
-Kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów ,
-Planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
-Wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
-Rekrutację pracowników do oddziału.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Podróże, muzyka, nowości technologiczne