Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Kilka wskazówek dot. budowania działu sprzedaży w małej firmie:
http://biznestrend.pl/artykuly/838/Budowanie-dzialu-sp...- 25.10.2012, 12:04
-
Jeśli przydatne i ciekawe, to podrzucam link do bloga LiveSpace, na którym sam też coś od czasu do czasu publikuje - http://www.livespace.pl/blog/
Znajdziecie tam trochę wskazówek przydatnych w dbaniu o jeden z fundamentalnych elementów własnego biznesu, tj. sprzedaży. Natomiast z racji na specyfikę narzędzia, wokół którego tworzona jest treść bloga, dotyczy to przede wszystkim firm działających w segmencie B2B, a więc wszędzie tam, gdzie nie mamy klienta masowego, ale dość wąskie grono odbiorców i dłuższy proces pozyskania klienta. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Sprzedażą
-
Polecam praktyczny poradnik, jak efektywnie zarządzać swoimi zadaniami:
http://www.livespace.pl/blog/porady/jak-pozbyc-sie-zal...- 5.10.2012, 12:33
-
To zależy od produktu i tego, co chcemy budować. Są branże, w których model "nie ważne jak, byle by mówiono" się sprawdza, są takie, gdzie zupełnie nie. W przypadku Bielucha wyszło trochę śmiesznie, trochę głupio, a z pewnością branża miała dużą rozrywkę. :) Wybrnęli i robią dalej swoje - to cenne. Kłopot w tym, że nie zawsze tak się kończy.
Z innych przykładów: http://www.pablik.pl/index.php/21567/pub-dziekuje-uniw...
To chyba mój ulubieniec - z początku lipca. Niestety chłopaki musieli się ugiąć pod presją oburzonych i ostatecznie usunęli post, starając się podkreślić żartobliwy charakter wpisu. Bywa różnie - część ludzi potraktowała to jako świetny żart, część się zbulwersowała i powiedziała, że nigdy więcej tej knajpy nie odwiedzi. I o tym też trzeba też pamiętać - jeśli fan page jest wyrazisty, zwykle nie wszystkim się będzie podobać. Natomiast jeśli będzie nijaki - niewiele zmieni, czy w ogóle jest. -
Michał Ksiądzyna:
Marceli Frączek:
Trzeba, bo trzeba? Bo wszyscy tam są?
To jest pytanie retoryczne, na FB trzeba być, czy się robi lizaki czy produkuje samoloty. Jeśli ktoś ma wątpliwości, to niestety wiele traci. Nawet jeśli się nie lubi FB, to powtarzam - trzeba na nim być :)
Każde działanie to rachunek zysków i strat - na początek warto zadać sobie pytanie po co mi Facebook, a potem co chcę tam zyskać i ile mnie to będzie kosztować :) Facebook nie jest dla każdego, ale w sprawnych rękach się przydaje.
Zgadzam się w zupełności z Michałem - najpierw określmy, co chcemy osiągnąć, potem dopiero szukajmy narzędzi, które nam na to pozwolą. Facebook jest jednym z nich, ma swoje plusy, ale i nie jest pozbawiony wad.
1. Na pewno jako jedno z nielicznych narzędzi pozwala na dwustronną komunikację firmy/marki z użytkownikami.
2. Można sobie na nim pozwolić na mniej formalne podejście, pokazując "ludzką twarz" nawet w przypadku firmy, która na co dzień jest dość sztywno kojarzona.
3. Trzeba pamiętać, że jest to broń działająca w obie strony - trafiamy z naszym komunikatem do szerokiego grona odbiorców, ale musimy być gotowi na wiele publicznie zadawanych pytań, na które musimy odpowiedzieć.
4. Źle prowadząc komunikację możemy bardzo łatwo sobie zaszkodzić (usuwanie wpisów, ignorowanie komentarzy) lub się ośmieszyć (próby sprowokowania odbioru za pomocą działań, które nie do końca powinny być kojarzone z marką mogą osiągnąć spory zasięg, ale niekoniecznie spodziewany efekt...)
Doskonały przykład ostatniego punktu to niedawna sytuacja na fanpagu marki Bieluch i pytanie o ostatnie danie przed śmiercią. Dla zainteresowanych - przytaczałem go dopiero co w artykule na Interaktywnie: http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/marketing-w-n...
Pozdrawiam,
Marcin -
Moich słów kilka na temat ostatnich wydarzeń wartych uwagi w polskim Internecie:
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/marketing-w-n...- 4.10.2012, 12:00
-
Zmienialiśmy program do faktur jakieś 3 lata temu. Kryteria:
- dostępny on-line
- za rozsądne pieniądze
- możliwość korzystania przez kilku użytkowników
- własne szablony faktur (logo, numeracja itp)
- możliwość automatycznego wystawiania faktur cyklicznych
Wygrała wtedy wFirma i korzystamy z niej do tej pory. Mogę spokojnie polecić. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
W najnowszym wydaniu magazyny e-PROTIT - mój artykuł o tym, jak wybrać system CRM dla małej i średniej firmy. Do pobrania i poczytania na http://e-profit.tv/
- 4.09.2012, 09:34
-
- 3.09.2012, 13:13
-
O mierzeniu efektywności w sieci od Mediovskiego słów klika. Zapraszamy na http://epr.pl/narzedzia-do-mierzenia-efektywnosci-w-si...
- 8.07.2012, 22:15
- Skomentuj
-
O mierzeniu efektywności w sieci moich sów kilka - dla ePr.pl:
http://epr.pl/narzedzia-do-mierzenia-efektywnosci-w-si...- 2.07.2012, 11:20
-
Problem z Flashem jest większy:
- nie działa (i działać nigdy nie będzie) na urządzeniach mobilnych Apple (iPad, iPhone)
- duże firmy często go nie posiadają, bo nie jest natywnym elementem windows i administratorzy nie zezwalają na instalowanie flasha na firmowych maszynach (traktują go jako element potencjalnie niebezpieczny dla systemu, bo źle napisany może mocno przeciążać komputer i stanowić furtkę dla złośliwego oprogramowania, a wtedy mają problem i więcej pracy)
- jeśli duże firmy go posiadają, to często w starej wersji, bo aktualizacja również wymaga zgody administratora firmowych komputerów
Do prezentacji on-line polecałbym raczej szukanie rozwiązań wykorzystujących HTML5 i JS. -
http://livespace.pl - korzystam na ipadzie dość regularnie.
-
Może kogoś zainteresuje - artykuł kolegi z firmy: http://blog.mediovski.pl/2012/05/potrzebuje-strony-mob...
Trochę o aplikacjach i wersjach mobilnych www plus wspominane wyżej dane, których nie było, gdy temat był rozpoczynany, ale dziś już jak widzę są. -
Polecam w tym temacie odwiedzenie bloga LiveSpace:
http://blog.livespace.pl/2012/05/25/zarzadzanie-etapam... -
Mediovski reprezentowany przez Michała Skurowskiego dziś w Pulsie Biznesu. Nawet na okładce. :) http://firma.pb.pl/2607740,39933,wprowadz-firme-w-swia...
- 17.05.2012, 17:31
-
O Enterprise 2.0 moich słów kilka: http://www.brief.pl/inbrief/opinie/art456,enterprise-2...
- 3.04.2012, 08:26