Marcin Sosnowski

standards & methodologies
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Współpraca jako audytor, ekspert, konsultant
Firmy szkoleniowo-doradcze (m.in. Communication One Consulting, Call Center Training)
- Prowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania call center.
- Udział w projektach doradczych, consulting w zakresie organizacji i zarządzania call center.
Webtel Sp. z o.o.
Project Manager
Zarzadzanie projektami wewnętrznymi organizacji – dostarczenie specjalistycznych systemów informatycznych dla spółek cc w grupie kapitałowej (hurtownia danych i platforma raportowa, system mini ERP/WFM)
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
Project Manager
Wdrożenie europejskiej normy jakościowej dla cc - EN 15838.
Realizacja różnorodnych projektów Stowarzyszenia.
Webtel Sp. z o.o.
Zastępca dyrektora Business Unit Support
- Identyfikacja i mapowanie realizowanych procesów wsparcia IT dla struktur call/contact center
- Kontrola realizacji procesów (zespół 20 specjalistów IT)
- Optymalizacja procesów
- Koordynacja sprzedaży i obsługi klientów spółki
Logo
Quality and Efficiency Manager
ContactPoint Sp. z o.o. (grupa kapitałowa)
- Koordynacja projektów mających na celu wzrost jakości i efektywności pracy struktur operacyjnych organizacji
- Wspieranie działalność operacyjnej wszystkich spółek call center w ramach grupy kapitałowej (Communication One Inc./Internet Group)
ContactPoint Sp. z o.o.
Dyrektor Operacyjny
- Zarządzanie bieżącą działalnością operacyjną firmy
- Kierowanie 15 osobowym zespołem kadry zarządzającej średniego szczebla
- Wdrożenie standardów i procedur w szybko rosnącej organizacji
- Koordynacja procesu uruchamiania dodatkowej lokalizacji operacyjnej (organizacja pracy, wdrożenie nowych technologii)
Rafał Piórkowski
Rafał Piórkowski · współpracownik
wystawiono
Pełen profesjonalizm.
ContactPoint Sp. z o.o.
Sales Manager
- Kształtowanie polityki sprzedażowej firmy
- Prowadzenie kontaktów handlowych z największymi potencjalnymi klientami
- Zarządzanie zespołem sprzedaży (2-4 osoby)
- Kreacja nowych produktów i usług, poszukiwanie możliwości zwiększenia potencjału sprzedażowego firmy
ContactPoint Sp. z o.o.
Account Executive
- Współpraca z kluczowymi klientami spółki
- Zarządzanie złożonymi projektami z zakresu marketingu bezpośredniego

Szkolenia i kursy

Zarządzanie
Zarządzanie projektami (m.in. certyfikat IPMA poziom D – nr 302/209, CAPM numer: 1353896)
Modelowanie procesów biznesowych – BPMN
ITIL® Foundation (ITIL/NL028133)
Sprzedaż i obsługi klienta, komunikacja, komunikacja interpersonalna
Lead Auditor Austrian Standards plus GmbH – ECCCO CC Certification Scheme

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Gry fabularne - w szczególności te osadzone w realiach fantasy i cyberpunk. Wraz z przyjaciółmi współtworzyłem stronę o tej tematyce - Skarbiec.
Psychologia biznesu (mind mapping, twórcze myślenie, techniki pamięciowe)

Organizacje

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

Grupy

45 wszystkich wypowiedzi
14 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
BPMN - grupa sympatyków
BPMN - grupa sympatyków
Miejsce do wymiany informacji na temat tej notacji i jej zastosowań.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Grupa PM
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Mind Mapping
Mind Mapping
Miejsce na wymianę doświadczeń dotyczących tematyki Mind Mappingu
Mindmapping
Mindmapping
Grupa dla zainteresowanych MindMappingiem (ang. mind map, pol. mapa myśli), techniką interaktywnego notowania, nauki oraz myślenia wielokierunkowego. Dla osób które szukają inspiracji na temat map m
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych, Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for