Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Quality and Efficiency Manager
ContactPoint Sp. z o.o. (grupa kapitałowa)
- Koordynacja projektów mających na celu wzrost jakości i efektywności pracy struktur operacyjnych organizacji
- Wspieranie działalność operacyjnej wszystkich spółek call center w ramach grupy kapitałowej (Communication One Inc./Internet Group)
- Wspieranie działalność operacyjnej wszystkich spółek call center w ramach grupy kapitałowej (Communication One Inc./Internet Group)
Dyrektor Operacyjny
- Zarządzanie bieżącą działalnością operacyjną firmy
- Kierowanie 15 osobowym zespołem kadry zarządzającej średniego szczebla
- Wdrożenie standardów i procedur w szybko rosnącej organizacji
- Koordynacja procesu uruchamiania dodatkowej lokalizacji operacyjnej (organizacja pracy, wdrożenie nowych technologii)
- Kierowanie 15 osobowym zespołem kadry zarządzającej średniego szczebla
- Wdrożenie standardów i procedur w szybko rosnącej organizacji
- Koordynacja procesu uruchamiania dodatkowej lokalizacji operacyjnej (organizacja pracy, wdrożenie nowych technologii)
Szkolenia i kursy
Zarządzanie
Zarządzanie projektami (m.in. certyfikat IPMA poziom D – nr 302/209, CAPM numer: 1353896)
Modelowanie procesów biznesowych – BPMN
ITIL® Foundation (ITIL/NL028133)
Sprzedaż i obsługi klienta, komunikacja, komunikacja interpersonalna
Lead Auditor Austrian Standards plus GmbH – ECCCO CC Certification Scheme
Zarządzanie projektami (m.in. certyfikat IPMA poziom D – nr 302/209, CAPM numer: 1353896)
Modelowanie procesów biznesowych – BPMN
ITIL® Foundation (ITIL/NL028133)
Sprzedaż i obsługi klienta, komunikacja, komunikacja interpersonalna
Lead Auditor Austrian Standards plus GmbH – ECCCO CC Certification Scheme
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Gry fabularne - w szczególności te osadzone w realiach fantasy i cyberpunk. Wraz z przyjaciółmi współtworzyłem stronę o tej tematyce - Skarbiec.
Psychologia biznesu (mind mapping, twórcze myślenie, techniki pamięciowe)
Psychologia biznesu (mind mapping, twórcze myślenie, techniki pamięciowe)
Organizacje
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Mindmapping
Grupa dla zainteresowanych MindMappingiem (ang. mind map, pol. mapa myśli), techniką interaktywnego notowania, nauki oraz myślenia wielokierunkowego.
Dla osób które szukają inspiracji na temat map m
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych,
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for