Umiejętności
IP
ISO 14001
ISO 27001
ITIL
KPI Dashboards
KPI implementation
Analiza problemów
Zarządzanie problemami
Analiza źródłowa
Technical Specialists
Zarządzanie zespołem
ISO 9001
Kontrola jakości
Analiza
zarządzanie jakością
usprawnianie procesów
Zarządzanie incydentami
Zarządzanie operacyjne
Telekomunikacja
Team management & team work skills
PL / SQL
SLA & KPIs
Raportowanie i analizy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista
• Definiowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI)
• Udział w przygotowaniu SLA, negocjacja targetów
• Monitorowanie procesów oraz realizacji KPI wg. założeń SLA
• Udział w optymalizacji procesów
• Zarządzanie procesem kontroli jakości, raportowanie, analizy jakościowe
• Monitoring i kontrola Procesów, Problem Management oraz Incident Management
Wyróżnienia i nagrody:
- NetWorkS! Awards - Edition 2012
- NetWorkS! Awards - Project Edition 2011-2014
• Udział w przygotowaniu SLA, negocjacja targetów
• Monitorowanie procesów oraz realizacji KPI wg. założeń SLA
• Udział w optymalizacji procesów
• Zarządzanie procesem kontroli jakości, raportowanie, analizy jakościowe
• Monitoring i kontrola Procesów, Problem Management oraz Incident Management
Wyróżnienia i nagrody:
- NetWorkS! Awards - Edition 2012
- NetWorkS! Awards - Project Edition 2011-2014
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Marcinem w jednym zespole.
Dał się poznać jako niezmiernie ambitny, pomocny i pracowity kolega.
Jego zorganizowanie i sumienność połączona z indywidualnym podejściem do nowych zadań uczyniły go idealnym kandydatem na zajmowanym stanowisku. Jego doświadczenie na stanowisku managerskim okazało się wielce pomocne, pozwalając mu na perspektywiczne postrzeganie powierzanych mu aspektów.
Jest osobą zaangażowaną zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole, nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.
Ze względu na swoją odpowiedzialność, wiedzę oraz zdolności interpersonalne, z całą odpowiedzialnością poleciłbym go jako współpracownika lub ewentualnego przełożonego.
Dał się poznać jako niezmiernie ambitny, pomocny i pracowity kolega.
Jego zorganizowanie i sumienność połączona z indywidualnym podejściem do nowych zadań uczyniły go idealnym kandydatem na zajmowanym stanowisku. Jego doświadczenie na stanowisku managerskim okazało się wielce pomocne, pozwalając mu na perspektywiczne postrzeganie powierzanych mu aspektów.
Jest osobą zaangażowaną zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole, nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.
Ze względu na swoją odpowiedzialność, wiedzę oraz zdolności interpersonalne, z całą odpowiedzialnością poleciłbym go jako współpracownika lub ewentualnego przełożonego.
Koordynator Zespołu First Level Operations
• Monitorowanie dostarczania usług w sposób zgodny z zapisami kontraktów
• Odpowiedzialność za całość procesu wsparcia i utrzymania sieci w Centrum Zarządzania Siecią w zakresie pierwszej linii (14-osobowy zespół Front Office)
• Dbanie o indywidualny rozwój pracowników (przygotowanie i realizacja wewnętrznych szkoleń dla podwładnych, organizacja szkoleń zewnętrznych, realizacja grafiku pracy operatorów zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników)
• Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, dostawcami oraz firmami współpracującymi w ramach kontraktu oraz zapewnienie wsparcia technicznego zespołów przygotowujących oferty handlowe i negocjujących kontrakty z klientami kluczowymi
• Raportowanie i analizowanie wskaźników jakościowych
• Odpowiedzialność za obsługę (monitoring) systemów komutacyjnych, transmisyjnych, informatycznych i dostępowych
• Przegląd i optymalizacja istniejących oraz wprowadzanie nowych procesów i procedur w oparciu o ITIL v 3, SOX, skutkująca znaczną poprawą percepcji Klienta dotyczącej jego obsługi wyrażona w poprawie oceny w korporacyjnych pomiarach satysfakcji Klienta
• Odpowiedzialność za realizację zleceń na potrzeby Kancelarii Tajnej oraz realizację kont użytkowników w kilkunastu systemach (dostępach)
• Odpowiedzialność za całość procesu wsparcia i utrzymania sieci w Centrum Zarządzania Siecią w zakresie pierwszej linii (14-osobowy zespół Front Office)
• Dbanie o indywidualny rozwój pracowników (przygotowanie i realizacja wewnętrznych szkoleń dla podwładnych, organizacja szkoleń zewnętrznych, realizacja grafiku pracy operatorów zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników)
• Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, dostawcami oraz firmami współpracującymi w ramach kontraktu oraz zapewnienie wsparcia technicznego zespołów przygotowujących oferty handlowe i negocjujących kontrakty z klientami kluczowymi
• Raportowanie i analizowanie wskaźników jakościowych
• Odpowiedzialność za obsługę (monitoring) systemów komutacyjnych, transmisyjnych, informatycznych i dostępowych
• Przegląd i optymalizacja istniejących oraz wprowadzanie nowych procesów i procedur w oparciu o ITIL v 3, SOX, skutkująca znaczną poprawą percepcji Klienta dotyczącej jego obsługi wyrażona w poprawie oceny w korporacyjnych pomiarach satysfakcji Klienta
• Odpowiedzialność za realizację zleceń na potrzeby Kancelarii Tajnej oraz realizację kont użytkowników w kilkunastu systemach (dostępach)
Kierownik Zespołu Front Office
• Monitorowanie dostarczania usług w sposób zgodny z zapisami kontraktów
• Odpowiedzialność za całość procesu wsparcia i utrzymania sieci w Centrum Zarządzania Siecią w zakresie pierwszej linii (14-osobowy zespół Front Office)
• Dbanie o indywidualny rozwój pracowników (przygotowanie i realizacja wewnętrznych szkoleń dla podwładnych, organizacja szkoleń zewnętrznych, realizacja grafiku pracy operatorów zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników)
• Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, dostawcami oraz firmami współpracującymi w ramach kontraktu oraz zapewnienie wsparcia technicznego zespołów przygotowujących oferty handlowe i negocjujących kontrakty z klientami kluczowymi
• Raportowanie i analizowanie wskaźników jakościowych
• Odpowiedzialność za obsługę (monitoring) systemów komutacyjnych, transmisyjnych, informatycznych i dostępowych
• Przegląd i optymalizacja istniejących oraz wprowadzanie nowych procesów i procedur w oparciu o ITIL v 3, SOX, skutkująca znaczną poprawą percepcji Klienta dotyczącej jego obsługi wyrażona w poprawie oceny w korporacyjnych pomiarach satysfakcji Klienta
• Odpowiedzialność za realizację zleceń na potrzeby Kancelarii Tajnej oraz realizację kont użytkowników w kilkunastu systemach (dostępach)
• Odpowiedzialność za całość procesu wsparcia i utrzymania sieci w Centrum Zarządzania Siecią w zakresie pierwszej linii (14-osobowy zespół Front Office)
• Dbanie o indywidualny rozwój pracowników (przygotowanie i realizacja wewnętrznych szkoleń dla podwładnych, organizacja szkoleń zewnętrznych, realizacja grafiku pracy operatorów zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników)
• Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, dostawcami oraz firmami współpracującymi w ramach kontraktu oraz zapewnienie wsparcia technicznego zespołów przygotowujących oferty handlowe i negocjujących kontrakty z klientami kluczowymi
• Raportowanie i analizowanie wskaźników jakościowych
• Odpowiedzialność za obsługę (monitoring) systemów komutacyjnych, transmisyjnych, informatycznych i dostępowych
• Przegląd i optymalizacja istniejących oraz wprowadzanie nowych procesów i procedur w oparciu o ITIL v 3, SOX, skutkująca znaczną poprawą percepcji Klienta dotyczącej jego obsługi wyrażona w poprawie oceny w korporacyjnych pomiarach satysfakcji Klienta
• Odpowiedzialność za realizację zleceń na potrzeby Kancelarii Tajnej oraz realizację kont użytkowników w kilkunastu systemach (dostępach)
wystawiono
Miałam szczęście spotkać Marcina na początku swojej drogi zawodowej. Niezwykle ambitny, zaangażowany, pracowity i pomocny, pełen optymizmu, co korzystnie wpływa na atmosferę pracy. Chętnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie. Umiejętnie kieruje zespołem, zapewniając pomoc każdemu indywidualnie, a przy tym osiągając rewelacyjne wyniki.
wystawiono
Z Marcinem miałem przyjemność pracować przez kilka lat na równoległym stanowisku oraz jako jego podwładny. Uważam, że był to najlepszy i najowocniejszy okres współpracy w zespole, zarówno jako współpracownik oraz jako przełożony Marcin dał się poznać jedynie z najlepszej strony jako rzeczowy, kompetentny, rzetelny i pracowity specjalista a także doskonały bezpośredni przełożony zespołu. Marcin jest kierownikiem jakiego polecałbym każdemu w historii kariery zawodowej.
wystawiono
I had a pleasure to cooperate with Marcin. He is goal oriented person. Word „impossible” doesn't exist in his vocabulary. Marcin is full of new ideas and he is able to implement them into real work. He is good coordinator of his team work in supportive and encouraging way. He was promoted by me for team leader position with full confidence
Specjalista w Zespole Operatorów
• Monitorowanie usług i systemów w tym obsługa alarmów oraz obsługa zgłoszeń abonenckich
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie złożonych problemów oraz udział w czynnościach poprawczych oraz tworzenie raportów z rozwiązywanych problemów
• Współpraca ze wszystkimi działami odpowiedzialnymi za dostarczenie i realizację usług w celu poprawy jakości obsługi sieci
• Nadzór i zdalna obsługa obiektów należących do operatora Netia
• Zarządzanie uprawnieniami pracowników Netii poprzez obsługę kont użytkowników
• Współpraca z Kancelarią Tajną na potrzeby weryfikacji zgłoszeń z prokuratury
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie złożonych problemów oraz udział w czynnościach poprawczych oraz tworzenie raportów z rozwiązywanych problemów
• Współpraca ze wszystkimi działami odpowiedzialnymi za dostarczenie i realizację usług w celu poprawy jakości obsługi sieci
• Nadzór i zdalna obsługa obiektów należących do operatora Netia
• Zarządzanie uprawnieniami pracowników Netii poprzez obsługę kont użytkowników
• Współpraca z Kancelarią Tajną na potrzeby weryfikacji zgłoszeń z prokuratury
wystawiono
Marcin is one of the best profesionalist I have ever met. He has excellent technical knowledge and management skills. He is really concentrated on the customer needs. It was a pleasure to work with Marcin, to see his involvement and determination to deliver commitments he gave. I fully recommend Marcin as a reliable partner in each team and successful manager.
Operator Systemów Komutacyjnych i Dostępowych
• Monitorowanie usług i systemów w tym obsługa alarmów oraz obsługa zgłoszeń abonenckich w zakresie technologii Switching and Access, naprawa na pierwszym poziomie oraz przekazywanie zgłoszeń do Back Office
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych
• Współpraca z Kancelarią Tajną na potrzeby weryfikacji zgłoszeń z Prokuratury
• Upewnianie się, że systemy i usługi działają zgodnie z oczekiwaniami (rutynowe testy, kontrola bilingu, diagnostyka pakietów centralowych, monitorowanie stanu łącz międzycentralowych)
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych
• Współpraca z Kancelarią Tajną na potrzeby weryfikacji zgłoszeń z Prokuratury
• Upewnianie się, że systemy i usługi działają zgodnie z oczekiwaniami (rutynowe testy, kontrola bilingu, diagnostyka pakietów centralowych, monitorowanie stanu łącz międzycentralowych)
Operator Systemów Komutacyjnych i Dostępowych
• Monitorowanie usług i systemów w tym obsługa alarmów oraz obsługa zgłoszeń abonenckich w zakresie technologii Switching and Access, naprawa na pierwszym poziomie, przekazywanie zgłoszeń do Back Office
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych
• Rutynowe testy systemów i usług, kontrola bilingu, diagnostyka pakietów centralowych, monitorowanie stanu łącz międzycentralowych
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych
• Rutynowe testy systemów i usług, kontrola bilingu, diagnostyka pakietów centralowych, monitorowanie stanu łącz międzycentralowych
wystawiono
Z Marcinem miałem przyjemność pracować przez kilka lat, najpierw w Netii, później w Ericssonie. Jest świetnym specjalistą w swojej dziedzinie, szybko i chętnie się uczy. Jest wymagający od siebie i od współpracowników, co znakomicie przekłada się na na wyniki współpracy. Bardzo sobie chwalę współpracę z Marcinem, współpracę z nim można polecić każdemu.
Inżynier utrzymania centrali
RST El-Net S.A. w Warszawie
• Monitorowanie usług i systemów w tym obsługa alarmów oraz obsługa zgłoszeń abonenckich, naprawa na pierwszym poziomie
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych
• Provisioning usług abonenckich (modyfikacja, nadawanie uprawnień, kontrola jakości)
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych
• Provisioning usług abonenckich (modyfikacja, nadawanie uprawnień, kontrola jakości)
wystawiono
Z Marcinem miałem przyjemność pracować w latach 2001-2008. Przez ten długi okres migrowaliśmy wspólnie przez trzy korporacje (ElNet/Netia/Ericsson). Pracę z Marcinem w tym okresie wspominam bardzo pozytywnie. Marcin jest bardzo dobrym specjalistą, a także okazał się bardzo skutecznym menadżerem. W tym ostatnim przypadku, bardzo dużo pozytywnych opinni o Marcinie słyszałem od wspólnych znajomych - a byłych podwładnych Marcina. Z pełną świadomością polecam Marcina jako kolegę i specjalistę - Marcin, życzę powodzenia!
Szkolenia i kursy
• ISO 14001 - podstawowe wymagania i zasady Systemu Zarządzania Środowiskowego, iQuelle Sp. z o.o.
• ISO/IEC 27001 - podstawowe wymagania i zasady Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem
Informacji, iQuelle Sp. z o.o.
• ISO 9001 - podstawowe wymagania i zasady Systemu Zarządzania Jakością, iQuelle Sp. z o.o.
• Pięć obszarów efektywnego zarządzania, Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
• AXE System Survey , Ericsson
• Advanced English , ACT
• Komunikacja we współpracy zaspołowej, Poestero
• SIP Trunk, Netia
• Zarządzanie podwładnymi, AUM
• AXD, Ericsson
• Advanced English , ACT
• ITIL v.3 Foundation Examination, EXIN
• Zarządzanie IT ITIL V3, CT Partners
• HDI Specjalista centrum wsparcia, CT Partners
• IPM, Nowe motywacje
• Al. 1222 - Excel dla zaawansowanych, Almado
• Service of A7302 ISAM, Alcatel Lucent
• Alcatel S12/ POL2.2 System, Alcatel
• ISO/IEC 27001 - podstawowe wymagania i zasady Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem
Informacji, iQuelle Sp. z o.o.
• ISO 9001 - podstawowe wymagania i zasady Systemu Zarządzania Jakością, iQuelle Sp. z o.o.
• Pięć obszarów efektywnego zarządzania, Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
• AXE System Survey , Ericsson
• Advanced English , ACT
• Komunikacja we współpracy zaspołowej, Poestero
• SIP Trunk, Netia
• Zarządzanie podwładnymi, AUM
• AXD, Ericsson
• Advanced English , ACT
• ITIL v.3 Foundation Examination, EXIN
• Zarządzanie IT ITIL V3, CT Partners
• HDI Specjalista centrum wsparcia, CT Partners
• IPM, Nowe motywacje
• Al. 1222 - Excel dla zaawansowanych, Almado
• Service of A7302 ISAM, Alcatel Lucent
• Alcatel S12/ POL2.2 System, Alcatel
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
sport (piłka nożna, narty, rower, bilard), film
Inne
Prawo jazdy: kat. A, B
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.