Marcin Sobisiak

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Płyty Warstwowe, Adamietz Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

B2B Rozwój działalności planowanie biznesu Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Management Consulting Marketing Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Sales Zarządzanie Sprzedażą Start-upy Planowanie strategiczne Strategia Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem Strategy Development

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Adamietz Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Wprowadzenie nowej marki na rynek polski - systemu lekkiej obudowy opartego na izolacyjnych płytach warstwowych ARPANEL.
Przygotowanie i wdrożenie strategii wejścia na rynek, strategii marketingowej i strategii sprzedaży.
Zbudowanie zespołu sprzedażowego od podstaw.
Adamietz Sp. z o.o.
Director of Sales and Marketing
Responsible for creating and implementation of new brand on the market in area of light claddings for industrial buildings;
Developing Sales and Marketing Strategy;
Managing Sales and Marketing;
PPUH PROMUS Ruda Śląska Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Realizacji kontraktów
Zarządzanie sprzedażą oraz realizacją projektów w zakresie dostawy i montażu konstrukcji stalowych i systemów obudowy.
STALBERG Sp. z o.o.
Prezes Zarządu
Zarządzanie Spółką wykonawczą w branży budownictwa przemysłowego. Spółka zatrudniała około 30 osób i specjalizowała się w dostawach i montażach konstrukcji stalowych i systemów lekkiej obudowy.
Trimo Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Generalny
Trimo to jeden z liderów w branży budowlanej specjalizujący się w produkcji i sprzedaży ognioodpornych płyt warstwowych i kompleksowych rozwiązań dotyczących systemów obudowy obiektów przemysłowych. Odpowiedzialny byłem za zarządzanie spółką w Polsce, tworzeniem i wdrażaniem strategii firmy i strategii sprzedaży na rynku lokalnym, wprowadzaniem nowych produktów na rynek, odpowiedzialność za wyniki finansowe spółki.
Trimo Polska Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Odpowiedzialnośd za całość działań sprzedażowo-marketingowych oraz prowadzenie projektów w zakresie lekkiej obudowy na terenie zachodniej Polski. Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy oraz zaprojektowanie i wdrożenie bazy danych klientów w firmie.
Trimo Polska Sp. z o.o.
Managing Director
Management of the company and business development;
Creation and implementation of Sales and Marketing Strategy;
Management of Sales and Marketing;
Financial management;

Edukacja

Logo
Nottingham Trent University, MBA
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Ochrona Roślin, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą