Umiejętności
zorientowanie na cel
negocjacje handlowe
Umiejętności sprzedaży
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
Obsługa komputera, środowisko Windows, pakiet MS Office, Open Office, Optima, Subiekt
Łatwość w poznawaniu i wykorzystaniu programów
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. audytu, analiz i kontroli
- przeprowadzanie kontroli warunków zapisanych w zezwoleniach i decyzjach o wsparciu udzielanych inwestorom na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie KSSE;
- prowadzenie dokumentacji kontrolnej oraz dotyczącej sporządzanych analiz;
- sporządzanie analiz i raportów finansowych dotyczących firmy lub działalności przedsiębiorstw posiadających zezwolenia oraz decyzje o wsparciu;
- udział w opracowywaniu rocznego planu kontroli;
- nadzór i prowadzenie bazy danych firmy oraz właściwego Ministerstwa;
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych w poszczególnych obszarach zgodnie z poleceniem Prezesa Zarządu oraz tworzenie stosownych raportów;
- aktywne uczestniczenie w naradach bieżących oraz pokontrolnych;
- nadzorowanie poprawności wprowadzania danych służących do dalszych analiz;
- ciągłe doskonalenie, podnoszenie kwalifikacji i kompetencji, aktywny udział w szkoleniach dotyczących obszarów kontrolowanych oraz wiedzy ogólnej.
- prowadzenie dokumentacji kontrolnej oraz dotyczącej sporządzanych analiz;
- sporządzanie analiz i raportów finansowych dotyczących firmy lub działalności przedsiębiorstw posiadających zezwolenia oraz decyzje o wsparciu;
- udział w opracowywaniu rocznego planu kontroli;
- nadzór i prowadzenie bazy danych firmy oraz właściwego Ministerstwa;
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych w poszczególnych obszarach zgodnie z poleceniem Prezesa Zarządu oraz tworzenie stosownych raportów;
- aktywne uczestniczenie w naradach bieżących oraz pokontrolnych;
- nadzorowanie poprawności wprowadzania danych służących do dalszych analiz;
- ciągłe doskonalenie, podnoszenie kwalifikacji i kompetencji, aktywny udział w szkoleniach dotyczących obszarów kontrolowanych oraz wiedzy ogólnej.
Specjalista ds. inwestycji i obrotu nieruchomościami
- udzielanie informacji zainteresowanym podmiotom gospodarczym w zakresie stanu prawno-geodezyjnego terenów Podstrefy Sosnowiecko-Dąbrowskiej oraz infrastruktury technicznej na terenach PSD;
- prowadzenie dokumentacji technicznej terenów Podstrefy;
- współpraca z Urzędami Miast i Wydziałami merytorycznie związanymi z działalnością Podstrefy;
- opracowywanie planów zagospodarowania terenów Podstrefy;
- współpraca z właścicielami gruntów oraz mediów i infrastruktury technicznej dotyczących Podstrefy;
- kompletowanie dokumentacji do przeprowadzania przetargów oraz przygotowywanie SIWP w części dotyczącej opisu nieruchomości;
- współpraca z inwestorami Podstrefy w zakresie realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej;
- kontrola warunków zapisanych w zezwoleniach udzielanych inwestorom na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie KSSE;
- sporządzanie pism i ich kierowanie do odpowiednich komórek współpracujących;
- udział w międzynarodowych targach i konferencjach.
- prowadzenie dokumentacji technicznej terenów Podstrefy;
- współpraca z Urzędami Miast i Wydziałami merytorycznie związanymi z działalnością Podstrefy;
- opracowywanie planów zagospodarowania terenów Podstrefy;
- współpraca z właścicielami gruntów oraz mediów i infrastruktury technicznej dotyczących Podstrefy;
- kompletowanie dokumentacji do przeprowadzania przetargów oraz przygotowywanie SIWP w części dotyczącej opisu nieruchomości;
- współpraca z inwestorami Podstrefy w zakresie realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej;
- kontrola warunków zapisanych w zezwoleniach udzielanych inwestorom na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie KSSE;
- sporządzanie pism i ich kierowanie do odpowiednich komórek współpracujących;
- udział w międzynarodowych targach i konferencjach.
Przedstawiciel Handlowy
- realizowanie założonych planów i celów sprzedażowych (wartościowych, ilościowych i jakościowych);
- reprezentowanie firmy i rozwój powierzonego rynku (woj. śląskie, opolskie, łódzkie, dolnośląskie i lubuskie);
- aktywna sprzedaż produktów firmy;
- zapewnienie najwyższego standardu obsługi klientów firmy;
- szkolenia i prezentacje produktów dla sprzedawców;
- dokonywanie analiz rynku, przede wszystkim monitorowanie działań konkurencji;
- dbanie o płynność finansową, wpływanie na spłatę należności przez klientów;
- zarządzanie powierzonym budżetem
- budowanie wizerunku marek: Baby Design, Espiro oraz Bomiko
- reprezentowanie firmy na targach branżowych;
- raportowanie wykonanych zadań;
- uczestnictwo w podejmowaniu decyzji produktowych;
- organizacja oraz udział w akcjach promocyjnych u klienta.
- reprezentowanie firmy i rozwój powierzonego rynku (woj. śląskie, opolskie, łódzkie, dolnośląskie i lubuskie);
- aktywna sprzedaż produktów firmy;
- zapewnienie najwyższego standardu obsługi klientów firmy;
- szkolenia i prezentacje produktów dla sprzedawców;
- dokonywanie analiz rynku, przede wszystkim monitorowanie działań konkurencji;
- dbanie o płynność finansową, wpływanie na spłatę należności przez klientów;
- zarządzanie powierzonym budżetem
- budowanie wizerunku marek: Baby Design, Espiro oraz Bomiko
- reprezentowanie firmy na targach branżowych;
- raportowanie wykonanych zadań;
- uczestnictwo w podejmowaniu decyzji produktowych;
- organizacja oraz udział w akcjach promocyjnych u klienta.
Starszy Przedstawiciel Handlowy
Verte Company S.A.
- pozyskiwanie nowych klientów (detal/hurt/sieci);
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami;
- sprzedaż i promocja produktów;
- negocjacje i spotkania handlowe;
- księgowość (fakturowanie, ustalanie sald z klientami, pilnowanie terminów rozliczeń);
- gospodarka magazynowa;
- windykacja należności;
- obsługa klientów kluczowych - sieci handlowe (m. in. Auchan, Tesco, Carrefour, Real, Makro);
- dbałość o ekspozycję produktów (w tym również nadzór firm zajmujących się merchandisingiem);
- reprezentowanie firmy na targach branżowych;
- raportowanie wykonanych zadań
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami;
- sprzedaż i promocja produktów;
- negocjacje i spotkania handlowe;
- księgowość (fakturowanie, ustalanie sald z klientami, pilnowanie terminów rozliczeń);
- gospodarka magazynowa;
- windykacja należności;
- obsługa klientów kluczowych - sieci handlowe (m. in. Auchan, Tesco, Carrefour, Real, Makro);
- dbałość o ekspozycję produktów (w tym również nadzór firm zajmujących się merchandisingiem);
- reprezentowanie firmy na targach branżowych;
- raportowanie wykonanych zadań
wystawiono
W zakresie obowiązków służbowych M. Sobczyk wyróżnia się dużą rzetelnością, a nawet ponadprzeciętnym zaangażowaniem. Bardzo dobrze wywiązuje się z każdego rodzaju powierzonych mu zadań. Jest systematyczny, punktualny i obowiązkowy. Potrafi samodzielnie podejmować trudne decyzje. W kontaktach z kontrahentami zyskuje zaufanie i sympatię. Świetnie sobie radzi zarówno z klientami detalicznymi, jak i dużymi sieciami handlowymi. Jest ambitny. W przeciągu kilku lat wykazał duże zdolności w adaptacji do zmian wynikających z przekształceń profilu działalności firmy (prowadzenie gospodarki magazynowej, księgowości, windykacja należności), nawet przy zmianach obszaru sprzedaży. Jest osobą nieposzlakowanej uczciwości. Jego osobowość i charakter wpływają na łatwość nawiązywania kontaktów, okazywanie wzajemnej pomocy i zrozumienia. Sprzyja temu nieprzeciętna inteligencja, błyskotliwość, elokwencja, wysoka kultura osobista i poczucie humoru, wrażliwość i umiejętność słuchania innych. Jest lubiany w gronie handlowców i pozostałych działów w firmie. Nie zawodzi nawet w sytuacjach generujących stres, działając efektywnie i spokojnie.
Pan Marcin Sobczyk nieprzerwanie plasuje się w czołówce handlowców firmy, wielokrotnie uzyskując najlepsze wyniki sprzedaży.
Jestem przekonany, że sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego pracodawcy.
Polecam
Stefan Gacek
Pan Marcin Sobczyk nieprzerwanie plasuje się w czołówce handlowców firmy, wielokrotnie uzyskując najlepsze wyniki sprzedaży.
Jestem przekonany, że sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego pracodawcy.
Polecam
Stefan Gacek
Pracownik Działu Handlowego/Przedstawiciel Handlowy
- pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywne relacje z nimi, zarówno w kontaktach telefonicznych (telemarketing), jak i negocjacjach podczas spotkań bezpośrednich;
- reprezentowanie firmy na podległym terenie (Małopolska, Lubelszczyzna, Podkarpacie)
- uczestnictwo w tworzeniu produktu od podstaw (projekty graficzne w programie Corel Draw oraz produkcja foliowych toreb reklamowych);
- przygotowanie i prezentacja oferty handlowej i umowy dla klientów;
- przestrzeganie realizacji planu sprzedaży;
- negocjowanie cen i warunków dostaw;
- raportowanie wykonanych zadań;
- rozpatrywanie reklamacji.
- reprezentowanie firmy na podległym terenie (Małopolska, Lubelszczyzna, Podkarpacie)
- uczestnictwo w tworzeniu produktu od podstaw (projekty graficzne w programie Corel Draw oraz produkcja foliowych toreb reklamowych);
- przygotowanie i prezentacja oferty handlowej i umowy dla klientów;
- przestrzeganie realizacji planu sprzedaży;
- negocjowanie cen i warunków dostaw;
- raportowanie wykonanych zadań;
- rozpatrywanie reklamacji.
Pracownik Adiministracyjny - Asystent Kierownika Działu Opakowań
- obcowanie z klientami;
- prowadzenie gospodarki magazynowej;
- pilnowanie terminów rozliczeń;
- odpowiedzialność za pracowników swojej zmiany;
- wykonywanie pracy administracyjnej;
- Znajomość systemów i programów raportowych (G.O.L.D. Central, G.O.L.D. Reports, Lotus Notes)
- współpraca z Działem Transportu w zakresie kontroli kierowców firmy spedycyjnej SM Logistic.
- prowadzenie gospodarki magazynowej;
- pilnowanie terminów rozliczeń;
- odpowiedzialność za pracowników swojej zmiany;
- wykonywanie pracy administracyjnej;
- Znajomość systemów i programów raportowych (G.O.L.D. Central, G.O.L.D. Reports, Lotus Notes)
- współpraca z Działem Transportu w zakresie kontroli kierowców firmy spedycyjnej SM Logistic.
Szkolenia i kursy
- „Efektywność osobista” - szkolenie przeprowadzone przez Firmę Brainstorm w Chorzowie w dniach 09-10.01.2015 (Certyfikat nr 006/01/2015)
- „Trening efektywności mentalnej i przeciwdziałania stresowi permanentnemu w pracy handlowca” – szkolenie przeprowadzone przez Ośrodek Szkoleń i Informacji „Effect” w Chorzowie w dniu 06.06.2016
(Zaświadczenie Nr Eff/153/7/2016)
- "Zamówienia Publiczne od A do Z - praktycznie i z przykładami - warsztat dla osób przygotowujących postępowanie i członków komisji przetargowych. Nowe rozporządzenie dotyczące środków komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych" (Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007) Katowice, 16-17.11.2017
- „Trening efektywności mentalnej i przeciwdziałania stresowi permanentnemu w pracy handlowca” – szkolenie przeprowadzone przez Ośrodek Szkoleń i Informacji „Effect” w Chorzowie w dniu 06.06.2016
(Zaświadczenie Nr Eff/153/7/2016)
- "Zamówienia Publiczne od A do Z - praktycznie i z przykładami - warsztat dla osób przygotowujących postępowanie i członków komisji przetargowych. Nowe rozporządzenie dotyczące środków komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych" (Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007) Katowice, 16-17.11.2017
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
■ Sport; czynnie uczestniczę w nawigacyjnych rajdach samochodowych (Turystyczno Motorowe Mistrzostwa Polski, jestem vicemistrzem Polski); jazda na rowerze, tenis ziemny, piłka nożna, pływanie, hokej na lodzie, karting, jazda na quadzie.
■ Jestem członkiem Polskiego Związku Motorowego
■ Muzyka klasyczna i rozrywkowa
■ Jestem członkiem Polskiego Związku Motorowego
■ Muzyka klasyczna i rozrywkowa
Inne
Umiejętności:
■ Język angielski w stopniu średnio - zaawansowanym.
■ Język włoski w stopniu podstawowym.
■ Obsługa komputera, środowisko Windows, pakiet MS Office, Open Office, Subiekt, Optima, łatwość
w poznawaniu i wykorzystaniu programów.
■ Bardzo dobra organizacja pracy.
■ Kreatywność.
Informacje dodatkowe:
■ Od ponad dwudziestu lat posiadam prawo jazdy kategorii B.
■ Posiadam własny samochód.
■ Współpracowałem na zasadzie wolontariatu z młodzieżą salezjańską prowadząc warsztaty muzyczne w latach 1998-2002 w Oratorium przy parafii Św. Rafała Kalinowskiego w Sosnowcu.
■ Byłem trzykrotnym stypendystą WSZiM w Sosnowcu.
■ Zostałem dwukrotnie wybrany Handlowcem Roku 2013 oraz 2014 (kategoria Artykuły Dziecięce) w Ogólnopolskim Plebiscycie „Branży Dziecięcej”– rozstrzygnięcie konkursów nastąpiło podczas Gali Biznesu towarzyszącej V i VI Międzynarodowym Targom „Czas Dziecka” oraz „Kid’s Time” w Kielcach.
■ Byłem wolontariuszem podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 - organizacja wolnego czasu dla młodych pielgrzymów z Włoch i Litwy w dniach 21-25.07.2016 przy Parafii Św. Szymona i Judy Tadeusza w Sosnowcu.
■ Jestem honorowym dawcą krwi.
■ Język angielski w stopniu średnio - zaawansowanym.
■ Język włoski w stopniu podstawowym.
■ Obsługa komputera, środowisko Windows, pakiet MS Office, Open Office, Subiekt, Optima, łatwość
w poznawaniu i wykorzystaniu programów.
■ Bardzo dobra organizacja pracy.
■ Kreatywność.
Informacje dodatkowe:
■ Od ponad dwudziestu lat posiadam prawo jazdy kategorii B.
■ Posiadam własny samochód.
■ Współpracowałem na zasadzie wolontariatu z młodzieżą salezjańską prowadząc warsztaty muzyczne w latach 1998-2002 w Oratorium przy parafii Św. Rafała Kalinowskiego w Sosnowcu.
■ Byłem trzykrotnym stypendystą WSZiM w Sosnowcu.
■ Zostałem dwukrotnie wybrany Handlowcem Roku 2013 oraz 2014 (kategoria Artykuły Dziecięce) w Ogólnopolskim Plebiscycie „Branży Dziecięcej”– rozstrzygnięcie konkursów nastąpiło podczas Gali Biznesu towarzyszącej V i VI Międzynarodowym Targom „Czas Dziecka” oraz „Kid’s Time” w Kielcach.
■ Byłem wolontariuszem podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 - organizacja wolnego czasu dla młodych pielgrzymów z Włoch i Litwy w dniach 21-25.07.2016 przy Parafii Św. Szymona i Judy Tadeusza w Sosnowcu.
■ Jestem honorowym dawcą krwi.