Marcin Śniegula
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Sieciowych, Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Głogów,
dolnośląskie
Umiejętności
Zorientowanie na klienta
FMCG
zorientowanie na cel
Microsoft Office
Rozwiązywanie problemów
umiejętność szybkiego uczenia się
umiejętność planowania
znajomość technik sprzedaży i negocjacji
Zdolności interpersonalne i komunikatywność
wysoko rozwinięte zdolności analityczne
DYI
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Sieciowych
- Zarządzanie kluczowymi klientami sieciowymi i odpowiedzialność za sprzedaż
- Podejmowanie wszelkich działań zmierzających do
zwiększenia sprzedaży
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Zarządzanie grupą merchandiserów i promotorów
- Szkolenia produktowe dla klientów
- Przeprowadzanie lokalnych akcji marketingowo-
promocyjnych
- Polepszanie wizerunku oferowanych marek
- Rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie współpracy
z odbiorcami
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe
- Podejmowanie wszelkich działań zmierzających do
zwiększenia sprzedaży
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Zarządzanie grupą merchandiserów i promotorów
- Szkolenia produktowe dla klientów
- Przeprowadzanie lokalnych akcji marketingowo-
promocyjnych
- Polepszanie wizerunku oferowanych marek
- Rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie współpracy
z odbiorcami
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
- Zarządzanie kluczowymi klientami sieciowymi i odpowiedzialność za udział rynkowy
- Wpływ na rozwój kluczowych klientów
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Monitorowanie rynku tytoniowego
- Doradztwo w zakresie zarządzania markami i PSD
- Egzekwowanie postanowień zawartych w kontraktach KA
- Zarządzanie pracą merchandiserów/serwisantów
- Szkolenie nowych pracowników
- Aktywny udział w tworzeniu struktur działu Kluczowych Klientów (tworzenie bazy klientów, efektywna częstotliwość wizyt, zasady komunikowania się z klientem - schemat wizyty, znajomość systemów sprzedażowych poszczególnych sieci, usprawnianie zarządzania kategorią w sklepie).
- Wpływ na rozwój kluczowych klientów
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Monitorowanie rynku tytoniowego
- Doradztwo w zakresie zarządzania markami i PSD
- Egzekwowanie postanowień zawartych w kontraktach KA
- Zarządzanie pracą merchandiserów/serwisantów
- Szkolenie nowych pracowników
- Aktywny udział w tworzeniu struktur działu Kluczowych Klientów (tworzenie bazy klientów, efektywna częstotliwość wizyt, zasady komunikowania się z klientem - schemat wizyty, znajomość systemów sprzedażowych poszczególnych sieci, usprawnianie zarządzania kategorią w sklepie).
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
- Obsługa klientów na przydzielony terenie działania
- Odpowiedzialność za udział wyrobów PMPL na terytorium
- Wpływ na rozwój kluczowych klientów
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Współpraca z hurtowniami w celu poprawy dystrybucji
marek PMPL
- Monitorowanie rynku tytoniowego
- Doradztwo w zakresie zarządzania markami i PSD
- Odpowiedzialność za udział wyrobów PMPL na terytorium
- Wpływ na rozwój kluczowych klientów
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Współpraca z hurtowniami w celu poprawy dystrybucji
marek PMPL
- Monitorowanie rynku tytoniowego
- Doradztwo w zakresie zarządzania markami i PSD
Przedstawiciel Handlowy
Balcerzak i Spółka Sp.z o.o.
- Obsługa klientów na przydzielonym rejonie działania
- Poszerzanie rynków zbytu oraz poszukiwanie nowych
kanałów dystrybucji wyrobów BiS
- Badanie i monitorowanie rynku związanego z mięsem i
jego przetworami
- Przeprowadzanie akcji promocyjnych i wdrażanie nowości
- Zwiększanie udziału wyrobów BiS na przydzielonym
rejonie działania
- Rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie współpracy
z odbiorcami
- Dbałość o odpowiednią prezentację i utrzymanie
prestiżu marki BiS
- Dbałość o dostępność i odpowiednią ekspozycję wyrobów
BiS
- Poszerzanie rynków zbytu oraz poszukiwanie nowych
kanałów dystrybucji wyrobów BiS
- Badanie i monitorowanie rynku związanego z mięsem i
jego przetworami
- Przeprowadzanie akcji promocyjnych i wdrażanie nowości
- Zwiększanie udziału wyrobów BiS na przydzielonym
rejonie działania
- Rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie współpracy
z odbiorcami
- Dbałość o odpowiednią prezentację i utrzymanie
prestiżu marki BiS
- Dbałość o dostępność i odpowiednią ekspozycję wyrobów
BiS
Specjalista ds. Marketingu/Przedstawiciel Handlowy
CERTUS Agencja Ochrony Sp. z o.o.
- Sprzedaż systemów alarmowych oraz usług związanych
ochroną fizyczną i monitoringiem,
- Zdobywanie nowych klientów firmy, oraz utrzymywanie
kontaktów z już istniejącymi,
- Opracowywanie programów promocyjnych i ich wdrażanie,
- Rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie
świadczenia usług
- Poprawa i utrzymanie wizerunku firmy,
ochroną fizyczną i monitoringiem,
- Zdobywanie nowych klientów firmy, oraz utrzymywanie
kontaktów z już istniejącymi,
- Opracowywanie programów promocyjnych i ich wdrażanie,
- Rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie
świadczenia usług
- Poprawa i utrzymanie wizerunku firmy,
Szkolenia i kursy
- Merchandising
- Sales & Merchandising Skills I - techniki sprzedaży, typy klientów
- Sales & Merchandising Skills II - analiza potencjału terytorium
- Sales & Merchandising Skills III - techniki negocjacyjne, wywieranie wpływu, asertywność
- STEPS to Business Plan - analiza danych rynkowych, diagnozowanie problemów, analiza SWOT, strategia działania M&S Marketing i Sprzedaż - reklama, cykl życia produktu, kreatywne myślenie
- Talking Heads - komunikacja z konsumentem przy specyficznym uwarunkowaniu prawnym (wew. PMPL)
- Specjalistyczny samochodowy kurs jazdy defensywnej
- Techniki i ekonomika sprzedaży (GBR)
- Zaawansowane techniki sprzedaży, negocjacji i merchanidisingu (GBR)
- Promar – gra biznesowa. Celem gry „Promar" jest dostarczenie kompleksowej wiedzy menedżerskiej oraz kształtowanie i weryfikacja umiejętności potrzebnych w biznesie. Gra posiada wiele cech charakterystycznych dla uwarunkowań gospodarki rynkowej (ryzyko decyzyjne, względna niepewność działania, konkurencyjność otoczenia, elastyczność zachowań). Wraz z zespołem zajęliśmy I miejsce potwierdzone certyfikatem (uczestnictwo w ramach studiów podyplomowych)
- Klient – relacje, a współpraca (Graś Communication)
- Advance Sales Academy "Way to Sell"
- Advance Sales Academy "Best Practice Negociations"
- Sales & Merchandising Skills I - techniki sprzedaży, typy klientów
- Sales & Merchandising Skills II - analiza potencjału terytorium
- Sales & Merchandising Skills III - techniki negocjacyjne, wywieranie wpływu, asertywność
- STEPS to Business Plan - analiza danych rynkowych, diagnozowanie problemów, analiza SWOT, strategia działania M&S Marketing i Sprzedaż - reklama, cykl życia produktu, kreatywne myślenie
- Talking Heads - komunikacja z konsumentem przy specyficznym uwarunkowaniu prawnym (wew. PMPL)
- Specjalistyczny samochodowy kurs jazdy defensywnej
- Techniki i ekonomika sprzedaży (GBR)
- Zaawansowane techniki sprzedaży, negocjacji i merchanidisingu (GBR)
- Promar – gra biznesowa. Celem gry „Promar" jest dostarczenie kompleksowej wiedzy menedżerskiej oraz kształtowanie i weryfikacja umiejętności potrzebnych w biznesie. Gra posiada wiele cech charakterystycznych dla uwarunkowań gospodarki rynkowej (ryzyko decyzyjne, względna niepewność działania, konkurencyjność otoczenia, elastyczność zachowań). Wraz z zespołem zajęliśmy I miejsce potwierdzone certyfikatem (uczestnictwo w ramach studiów podyplomowych)
- Klient – relacje, a współpraca (Graś Communication)
- Advance Sales Academy "Way to Sell"
- Advance Sales Academy "Best Practice Negociations"
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
- ustrukturyzowałem metodę liczenia i raportowania dodatkowych ekspozycji,
- współtworzyłem raport efektywności PHKK,
- uczestniczyłem w projekcie dotyczącym rocznego programu wsparcia sprzedaży,
- uczestniczyłem w projekcie dotyczącym wprowadzenia nowych produktów na rynek (POS, sposób ekspozycji i prezentacji),
- uczestniczyłem w opracowaniu promocji skierowanych do rynku nowoczesnego dedykowanym sieciom w całej Polsce,
- opracowałem i wdrożyłem niestandardowe POS,
- uczestniczę w projekcie dotyczącym opracowania strategii mającej na celu zwiększenie obrotów AN u jednego z kluczowych dla organizacji klientów,
- współtworzyłem raport efektywności PHKK,
- uczestniczyłem w projekcie dotyczącym rocznego programu wsparcia sprzedaży,
- uczestniczyłem w projekcie dotyczącym wprowadzenia nowych produktów na rynek (POS, sposób ekspozycji i prezentacji),
- uczestniczyłem w opracowaniu promocji skierowanych do rynku nowoczesnego dedykowanym sieciom w całej Polsce,
- opracowałem i wdrożyłem niestandardowe POS,
- uczestniczę w projekcie dotyczącym opracowania strategii mającej na celu zwiększenie obrotów AN u jednego z kluczowych dla organizacji klientów,
Grupy
Human Solutions for Business HSB
O NAS
Jesteśmy firmą consultingowo-szkoleniową, której działania podyktowane są potrzebami Klientów. Współpracujemy, by wspomagać Klientów w wyzwaniach zawodowych, łącząc rozwój Pracowników wraz z