Marcin Skwierawski

Regionalny Kierownik Sprzedaży w Atlanta A.M.
Chojnice, pomorskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Coaching Zarządzanie Negocjacje pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point) – w stopniu bardzo dobrym

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Atlanta A.M.
Regionalny kierownik sprzedaży
• Budowanie, rozwój i zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych na terenie 1/3 Polski,
• Zarządzanie sprzedażą w podległym regionie
• Realizowanie założonych celów ilościowych i jakościowych
• Współpraca z dystrybutorami firmy oraz z sieciami detalicznymi
• Prowadzenie negocjacji warunków współpracy z kluczowymi klientami
• Analiza i optymalizacja parametrów kosztowych
Getin Noble Bank S.A.
Doradca Klienta
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych
- pozyskiwanie oraz utrzymywanie i pogłębianie współpracy z Partnerami sprzedaży
- aktywna sprzedaż kredytów oraz innych produktów znajdujących się w ofercie banku
- analiza potrzeb Klienta oraz prezentacja oferty Banku
- zapewnianie Klientom zindywidualizowanej i profesjonalnej obsługi
Nationale-Nederlanden
Przedstawiciel Ubezpieczeniowo-Finansowy
- przeprowadzanie analizy potrzeb klienta,
- opracowywanie indywidualnych pakietów rozwiązań finansowych w zakresie inwestycji i oszczędzania,
- sprzedaż produktów finansowych firmy,
- prowadzenie doradztwa w kwestiach funduszy inwestycyjnych, emerytalnych, polis na życie
- prowadzenie analiz rynku finansowego
Perfetti Van Melle Polska Sp. z o.o.
Kierownik Sprzedaży Hurtowej
- realizacja strategii handlowej w kanale hurtowym
- prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami hurtowymi
- sporządzanie planu finansowego klienta na dany rok obrotowy
- tworzenie planu sprzedaży dla poszczególnych klientów we współpracy z działem marketingu
SEKO
Manager Sprzedaży
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- ustalanie warunków handlowych
- prowadzenie rozliczeń z partnerami biznesowymi
- monitoring i analiza rynku
Storck sp z.o.o
Regionalny Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu
- ustalanie warunków współpracy z klientami w oparciu o cele firmy oraz bieżąca współpraca
- budowanie programów promocyjnych w oparciu o cele firmy i posiadane środki
- stałe podnoszenie wyników sprzedaży i dystrybucji produktów
- budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- doradztwo i wsparcie działań klientów
Storck sp z.o.o
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
- realizacja planów sprzedaży
- wdrażanie i coaching nowych pracowników

Szkolenia i kursy

● Handlowanie to gra – Kontrakt-OSH – 20014r
● Analiza klienta i negocjacje – GBR – 2012r
● Profesjonalna prezentacja handlowa – Certes – 2008r
● Asertywność i komunikacja – European Training Center – 2008r
● Perswazja w rozmowie handlowej – McHayes&Stewrd Group – 2008r
● Negocjacje handlowe – Norman Benett – 2007r
● Coaching, czyli jak pomóc innym w osiągnięciu sukcesu – Dicoria Grupa doradcza – 2004r
● Kurs pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli – Szkoła Biznesu w Chojnicach – 2004r
● Technika sprzedaży i standardy współpracy z klientami – Dicoria Grupa Doradcza – 2003r

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Menedżerów, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
administracja, magisterskie
Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

● akwarystyka
● sport
● modelarstwo
● literatura
● podróże

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.