Marcin Skrajny
Główny Specjalista ds Zarządzania Projektami
Garwolin,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Produktu
Zarządzanie produktem (118913, 19491, 19493, 19222).
Tworzenie koncepcji marketingowej dla podległych produktów.
Planowanie i kontrola wskaźników operacyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych.
Zarządzanie projektami rozwojowymi dla podległych mi produktów.
Tworzenie koncepcji marketingowej dla podległych produktów.
Planowanie i kontrola wskaźników operacyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych.
Zarządzanie projektami rozwojowymi dla podległych mi produktów.
Specjalistyczne prace analityczne
Work Service/Telekomunikacja Polska SA
Pracownik firmy zewnętrznej świadczący specjalistyczne prace analityczne dla TP SA.
Sporządzanie analiz kosztów jednostkowych dla poszczególnych usług informacyjnych, uzupełnianie baz działu i sporządzanie prezentacji. Analiza przychodów z poszczególnych usług, wyszukiwanie informacji przydatnych dla departamentu. Analiza konkurencji krajowej i zagranicznej, sporządzanie biznes planu, pomoc w opracowywaniu koncepcji marketingowej dla nowych produktów.
Sporządzanie analiz kosztów jednostkowych dla poszczególnych usług informacyjnych, uzupełnianie baz działu i sporządzanie prezentacji. Analiza przychodów z poszczególnych usług, wyszukiwanie informacji przydatnych dla departamentu. Analiza konkurencji krajowej i zagranicznej, sporządzanie biznes planu, pomoc w opracowywaniu koncepcji marketingowej dla nowych produktów.
Szkolenia i kursy
Akademia Marketingu,Techniki Negocjacji, Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji,Zarządzanie projektami PMI(Associate’s Certificate in Project Management), Wstęp do audytu, Finanse dla niefinasistów.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
podróże małe i duże, zabawa z dzieckiem, bieganie.
Organizacje
Wolontariusz przy projekcie Centrum Informacji Loklanej w Garwolinie
Inne
prawo jazdy kategorii B, dyspozycyjność, punktualność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, bezkonfliktowość, wysoka kultura osobista.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
ogłoszenia
Zlecę / Kupię / Sprzedam / Poszukuje. Ogłoszenia nieruchomośći, ogłoszenia wynajmu, ogłoszenia kupna - sprzedaży.