Marcin Skrajny

Marcin Skrajny

Główny Specjalista ds Zarządzania Projektami
Garwolin, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Zarządzania Projektami
Zarządzanie ryzykiem finansowym w procesach dostarczania i obsługi posprzedażowej masowych usług regulowanych (BSA, WLR, LLU).
Kontrola i audyty procesów dostarczania i obsługi posprzedażowej masowych usług regulowanych.
Zarządzanie projektami.
Orange Polska S.A.
Kierownik Produktu
Zarządzanie produktem (118913, 19491, 19493, 19222).
Tworzenie koncepcji marketingowej dla podległych produktów.
Planowanie i kontrola wskaźników operacyjnych.
Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych.
Zarządzanie projektami rozwojowymi dla podległych mi produktów.
Logo
Specjalistyczne prace analityczne
Work Service/Telekomunikacja Polska SA
Pracownik firmy zewnętrznej świadczący specjalistyczne prace analityczne dla TP SA.
Sporządzanie analiz kosztów jednostkowych dla poszczególnych usług informacyjnych, uzupełnianie baz działu i sporządzanie prezentacji. Analiza przychodów z poszczególnych usług, wyszukiwanie informacji przydatnych dla departamentu. Analiza konkurencji krajowej i zagranicznej, sporządzanie biznes planu, pomoc w opracowywaniu koncepcji marketingowej dla nowych produktów.

Szkolenia i kursy

Akademia Marketingu,Techniki Negocjacji, Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji,Zarządzanie projektami PMI(Associate’s Certificate in Project Management), Wstęp do audytu, Finanse dla niefinasistów.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Podlaska w Siedlcach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

podróże małe i duże, zabawa z dzieckiem, bieganie.

Organizacje

Wolontariusz przy projekcie Centrum Informacji Loklanej w Garwolinie

Inne

prawo jazdy kategorii B, dyspozycyjność, punktualność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, bezkonfliktowość, wysoka kultura osobista.

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blackberry
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
FC Barcelona
FC Barcelona
Grupa kierowana do wszystkich fanów Barcy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
GARWOLIN I OKOLICE
GARWOLIN I OKOLICE
Dla wszystkich mieszkających w okolicach Garwolina i nie tylko.
Grupa TP
Grupa TP
Forum Pracowników i Klientów największej grupy telekomunikacyjnej w Polsce.
Honorowi Dawcy Krwi
Honorowi Dawcy Krwi
Głównie dla dawców, ale i biorców.Witam wszystkich filantropów.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
MITSUBISHI
MITSUBISHI
Dla wszystkich miłośników tej marki !
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
ogłoszenia
ogłoszenia
Zlecę / Kupię / Sprzedam / Poszukuje. Ogłoszenia nieruchomośći, ogłoszenia wynajmu, ogłoszenia kupna - sprzedaży.