Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert w Pionie Inwestycji i Ubezpieczeń
VIRTUS Marcin Sienkiewicz; współpraca z Alex T. Great Doradcy Finansowi
Organizacja spotkań biznesowych związanych z prowadzeniem zagadnień dotyczących finansów osobistych i firmowych
Profesjonalne doradztwo finansowe szerokiego rynku w zakresie emerytur, ubezpieczeń, kredytów
Sprzedaż funduszy inwestycyjnych, programów oszczędnościowych i ubezpieczeniowych, otwartych i zamkniętych funduszy inwestycyjnych, funduszy opartych o rynek nieruchomości i wierzytelności, Wealth Solution
Profesjonalne doradztwo finansowe szerokiego rynku w zakresie emerytur, ubezpieczeń, kredytów
Sprzedaż funduszy inwestycyjnych, programów oszczędnościowych i ubezpieczeniowych, otwartych i zamkniętych funduszy inwestycyjnych, funduszy opartych o rynek nieruchomości i wierzytelności, Wealth Solution
Kierownik Zespołu
VIRTUS Marcin Sienkiewicz; współpraca z AEGON TUnŻ
Poza zarządzaniem Zespołem Specjalistów:
Indywidualne i Profesjonalne doradztwo w zakresie finansów osobistych i dla firm, poprzedzone wieloletnim i praktycznym doświadczeniem (inwestycje indywidualne, zabezpieczenie finansowe na przyszłość, emerytury, ubezpieczenia, bankowość, ale też wsparcie w zakresie doradztwa dla osób indywidualnych i przedsiębiorców).
W zakresie działań: doradztwo i tworzenie właściwych rozwiązań dotyczących przyszłej emerytury, ubezpieczeń na życie, na wypadek zdarzeń losowych jak choroba, wypadek, śmierć, ale również ubezpieczeń majątkowych; również pomoc w finansowaniu działalności gospodarczej.
Najważniejsze atuty: profesjonalizm, wiedza, doświadczenie, zaufanie i wartości.
Indywidualne i Profesjonalne doradztwo w zakresie finansów osobistych i dla firm, poprzedzone wieloletnim i praktycznym doświadczeniem (inwestycje indywidualne, zabezpieczenie finansowe na przyszłość, emerytury, ubezpieczenia, bankowość, ale też wsparcie w zakresie doradztwa dla osób indywidualnych i przedsiębiorców).
W zakresie działań: doradztwo i tworzenie właściwych rozwiązań dotyczących przyszłej emerytury, ubezpieczeń na życie, na wypadek zdarzeń losowych jak choroba, wypadek, śmierć, ale również ubezpieczeń majątkowych; również pomoc w finansowaniu działalności gospodarczej.
Najważniejsze atuty: profesjonalizm, wiedza, doświadczenie, zaufanie i wartości.
wystawiono
W dotychczasowej współpracy dał się poznać jako osoba bardzo odpowiedzialna i zdyscyplinowana. Odznacza się wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością oraz kreatywnością.
Jest zawsze miły i uśmiechnięty, co ma ogromne znaczenie w codziennej pracy.
Jest zawsze miły i uśmiechnięty, co ma ogromne znaczenie w codziennej pracy.
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
Zarządzanie Oddziałem Operacyjnym Banku.
Kierownik Oddziału Polbank EFG
Zarządzanie oddziałem Banku.
Dbałość o zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży we wszystkich liniach biznesowych: obsługa Klienta detalicznego, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Klienta hipotecznego
Dbałość o zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży we wszystkich liniach biznesowych: obsługa Klienta detalicznego, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Klienta hipotecznego
Doradca Klienta
-aktywna współpraca oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników urzędów pocztowych,
- realizacja planów sprzedażowych produktów i usług bankowych
- przygotowywanie i realizacja działań oraz rozwiązań w zakresie efektywności sprzedaży, a także podnoszenia jakości obsługi klienta
- analiza i ocena kredytów gotówkowych, hipotecznych, samochodowych
- obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego tj. lokaty, rachunki osób fizycznych i firm
- realizacja planów sprzedażowych produktów i usług bankowych
- przygotowywanie i realizacja działań oraz rozwiązań w zakresie efektywności sprzedaży, a także podnoszenia jakości obsługi klienta
- analiza i ocena kredytów gotówkowych, hipotecznych, samochodowych
- obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego tj. lokaty, rachunki osób fizycznych i firm
Szkolenia i kursy
- szkolenie wewnętrzne Aegon Polska - AKADEMIA ZARZADZANIA cz. 3
temat: Rekrutacja i Selekcja
- szkolenie wewnętrzne Aegon Polska - AKADEMIA ZARZĄDZANIA cz. 2
temat: Przywództwo sytuacyjne, Planowanie, Wyznaczanie celów, Motywowanie
- szkolenie wewnętrzne Aegon Polska - AKADEMIA ZARZĄDZANIA cz. 1
temat: Rekrutacja i prowadzenie Zespołu
- szkolenie zewnętrzne na zlecenie Aegon Polska (Laboratorium Arkanów Biznesu) jako Szkolenie Nagrodowe dla handlowców TOP 10
- szkolenie i uzyskanie licencji KNF dot. sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
- szkolenie wewnętrzne Polbank EFG
temat: Zastosowanie analizy transakcyjnej w kierowaniu zespołem
- szkolenie wewnętrzne Polbank EFG
temat: Jak wspierać Doradców w zdobywaniu nowych Klientów?
- szkolenie wewnętrzne Polbank EFG
temat: Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – świadectwo ukończenia
- szkolenie wewnętrzne Banku Pocztowego S.A.
temat: Zaawansowane negocjacje handlowe
- szkolenie wewnętrzne Banku Pocztowego S.A.
temat: Posprzedażna obsługa klienta
- szkolenie wewnętrzne Banku Pocztowego S.A.
temat: Techniki sprzedaży usług bankowych
- kurs centralny Nationale-Nederlanden Polska S.A.
temat: Psychologia kontaktu z klientem i techniki sprzedaży
INNE:
- prawo jazdy kat. B
- obsługa systemu operacyjnego Windows, Vista (programy Word, Excel, Power Point)
- obsługa urządzeń biurowych
temat: Rekrutacja i Selekcja
- szkolenie wewnętrzne Aegon Polska - AKADEMIA ZARZĄDZANIA cz. 2
temat: Przywództwo sytuacyjne, Planowanie, Wyznaczanie celów, Motywowanie
- szkolenie wewnętrzne Aegon Polska - AKADEMIA ZARZĄDZANIA cz. 1
temat: Rekrutacja i prowadzenie Zespołu
- szkolenie zewnętrzne na zlecenie Aegon Polska (Laboratorium Arkanów Biznesu) jako Szkolenie Nagrodowe dla handlowców TOP 10
- szkolenie i uzyskanie licencji KNF dot. sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
- szkolenie wewnętrzne Polbank EFG
temat: Zastosowanie analizy transakcyjnej w kierowaniu zespołem
- szkolenie wewnętrzne Polbank EFG
temat: Jak wspierać Doradców w zdobywaniu nowych Klientów?
- szkolenie wewnętrzne Polbank EFG
temat: Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – świadectwo ukończenia
- szkolenie wewnętrzne Banku Pocztowego S.A.
temat: Zaawansowane negocjacje handlowe
- szkolenie wewnętrzne Banku Pocztowego S.A.
temat: Posprzedażna obsługa klienta
- szkolenie wewnętrzne Banku Pocztowego S.A.
temat: Techniki sprzedaży usług bankowych
- kurs centralny Nationale-Nederlanden Polska S.A.
temat: Psychologia kontaktu z klientem i techniki sprzedaży
INNE:
- prawo jazdy kat. B
- obsługa systemu operacyjnego Windows, Vista (programy Word, Excel, Power Point)
- obsługa urządzeń biurowych
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
literatura ekonomiczna, zarządzanie jakością, finanse, giełda, rynki kapitałowe, marketing, prawo, psychologia sprzedaży, wędrówki górskie, turystyka zagraniczna (zwłaszcza kultura arabska), turystyka rowerowa, wędkarstwo lądowe i morskie, akwarystyka
Inne
• rekrutacja, selekcja, wdrożenie, mentoring, następnie kierowanie zespołem specjalistów ds. planowania finansów osobistych w Aegon Polska
• organizacja pracy pracowników, kierowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem oddziału Polbanku,
• rekrutacja nowych pracowników,
• coaching pracowników Polbank EFG
• organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Poczty Polskiej,
• utrzymywanie stałego i wysokiego poziomu realizowanych zadań sprzedażowych nałożonych przez organizacje (wysokie pozycje w rankingu pracowników na tle całego Banku),
• doskonała organizacja pracy: punktualność, obowiązkowość, komunikatywność, terminowość realizowanych zadań, systematyczność, dokładność, ukierunkowanie na cel
• referencje Banku Pocztowego S.A.
• organizacja pracy pracowników, kierowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem oddziału Polbanku,
• rekrutacja nowych pracowników,
• coaching pracowników Polbank EFG
• organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Poczty Polskiej,
• utrzymywanie stałego i wysokiego poziomu realizowanych zadań sprzedażowych nałożonych przez organizacje (wysokie pozycje w rankingu pracowników na tle całego Banku),
• doskonała organizacja pracy: punktualność, obowiązkowość, komunikatywność, terminowość realizowanych zadań, systematyczność, dokładność, ukierunkowanie na cel
• referencje Banku Pocztowego S.A.
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Controllers
Grupa,której uczestnicy na codzień w firmach zajmują się controllingiem,rachunkowością zarządczą,analizami,planowaniem,audytem, zarządzaniem itp.Mile widziani również właścici