Marcin Ściślewski

Koordynator Instalacji i Serwisu Abonenckiego
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Przedstawiciel ds sprzedaży i obsługi klientów
- aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
- bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji i utrzymania Klientów
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
- czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Monika G.
Monika G. · współpracownik
wystawiono
Marcin dał się poznać jako kreatywny , kompetentny profesjonalista który swą wiedzą i indywidualnym podejściem potrafi zjednać sobie ludzi i rozwiązać każdy problem. Bardzo rzetelny zawsze przed czasem wywiązywał się z zadań które mu powierzono. Dla mnie praca z Marcinem była wielką przyjemnością. Polecam jako pracownika lub przełożonego.
UPC Polska
Koordynator Instalacji i Serwisu Abonenckiego
- planowanie zadań współpracującym firmom podwykonawczym
- bieżące wsparcie merytoryczne
- kontrola jakości pracy monterów
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- raportowanie i analiza zwróconych dokumentów
- weryfikacja poprawności wypełniania dokumentów
- rozwiązywanie reklamacji klientów
- negocjacje z klientami
Monika G.
Monika G. · współpracownik
wystawiono
Jest charyzmatycznym człowiekiem, który potrafi motywować współpracowników do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji. Dzięki swoim zdolnościom komunikacyjnym doskonale rozpoznaje potrzeby otoczenia. Skoncentrowany na osiąganie wyników i konsekwentnie je realizujący, nie zapomina o tym jak ważni są ludzie wokół. Swoją kreatywnością, życzliwością i podejściem pozytywnie zaraża innych.Polecam jako pracownika.
Tele2 Sp. z o.o
Koordynator ds weryfikacji jakości obsługi klienta
- kontrola jakości obsługi klienta
- stała współpraca z partnerami firmy
Empik sp. z o. o.
Sprzedawca
Obsługa klienta.
Coffea
pracownik biurowy
prace asystenckie, telefoniczna i internetowa obsługa klientów, tworzenie i obsługa bazy danych klientów.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. B. Prusa

Specjalizacje

Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Literatura, teatr, muzyka, media.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
NICK VUJICIC W POLSCE
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.