Marcin Sawicki

Service Delivery Supporter
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

ITIL Certyfikat ITIL v3 Microsoft Office dostarczanie usług Service Desk Sla SQL

Doświadczenie zawodowe

Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
Service Delivery Supporter
- Współpracę i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
- Aktualizacja danych w bazach danych
- Wykonywanie raportów oraz analiz na podstawie dostępnych baz danych
- Generowanie i analizę bilingów IT w celach rozliczeniowych spółek
- Kontrola nad usługami w celu ich prawidłowego rozliczenia
- Weryfikację oraz rozpatrywanie reklamacji składanych przez Klientów
- Pilnowanie terminów rozliczenia poszczególnych kontraktów
- Pomoc w planowaniu budżetu rocznego
- Raportowanie Symantec Capacity na podstawie logów
- Analizowanie i raportowanie „Problem and Incident Monitoring”
- Wykonywanie raportów z dostępnych baz danych na żądanie
- Raportowanie wyksięgowania godzin pracowników Atos na poszczególne projekty
- Wyliczanie i raportowanie SLA dla projektów
- Generowanie raportów oraz ich analiza na spotkania managementu
- Zarządanie Assetami (Telco)
Logo
Service Delivery Supporter
Atos Polska
Praca wykonywana na rzecz Siemens Sp. z o.o. (Siemens IT Solutions and Services)
- Administrowanie serwerem bilingowym
- Przygotowanie założeń oraz wdrożenie i ciągłe udoskonalanie aplikacji bilingowej
- Administrowanie aplikacją bilingową
- Generowanie raportów i ich analiza
- Generowanie raportów bilingowych, na podstawie których rozliczane są dostarczane usługi IT
- Rozpatrywanie reklamacji klientów dot. niezgodności lub błędnych obciążeń wynikłych z nieprawidłowości w dostępnych bazach danych
- Wyjaśnianie kwestii nieprawidłowości oraz koordynowanie wprowadzania zmian w bazach danych
DHL Express Poland
Specjalista ds Reklamacji Krajowych
- Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z Klientami,
- Kompleksowa obsługa klientów zewnętrznych
- Procesowanie reklamacji klienckich,
- Nadzór nad prawidłowym przypisaniem odpowiedzialności do jednostek organizacyjnych,
- Zbieraniem dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (klienta) wymaganej w procesie reklamacyjnym
- Współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym

Szkolenia i kursy

- ITIL v3
- Excel zaawansowany
- Zarządzanie sobą w czasie
- Profesjonalna obsługa klienta
-VBA

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Inne

- Prawojazdy kat. B

Grupy

Akademia Nauk Humanistycznych w Pułtusku
Akademia Nauk Humanistycznych w Pułtusku
Grupa Absolwentów WSH W pułtusku.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.