Umiejętności
Rozwój Call Center
Call center start-up
Interpersonal Leadership
Zarządzanie
Sales
Wzrost Sprzedaży
Trener
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Call Center Supervisor
Zarządzanie pracą 15- 20 osobowej grupy agentów sprzedających produkty sklepu TOP SHOP ( dawniej TV MARKET)
Obowiązki:
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s.
- Współpraca z działami HR, Szkoleń, Quality Control i Customer Service
- Przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Call Center Menagera
- Motywowanie podległego zespołu
- Szkolenie i wdrażanie agentów
- Wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań związanych z sprzedażą
Obowiązki:
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s.
- Współpraca z działami HR, Szkoleń, Quality Control i Customer Service
- Przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Call Center Menagera
- Motywowanie podległego zespołu
- Szkolenie i wdrażanie agentów
- Wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań związanych z sprzedażą
wystawiono
Z Marcinem współpracuję od września 2011. Bez wątpienia mogę nazwać go najlepszym supervisorem, z jakim dane mi było do tej pory spotkać się na mojej drodze zawodowej (a tych było naprawdę wielu). Za co go cenię? Przede wszystkim Marcin to osoba bardzo wszechstronna. Olbrzymią wiedzę z różnego rodzaju zakresów: od historii po NLP, znakomicie przekłada na swoją praktykę w zarządzaniu zespołem. Jego zarządzanie nie jest tzw. zarządzaniem "pod krawatem" (choć krawat Marcin nosi). Pełno w tym kreatywności, olbrzymiej motywacji i uśmiechu. Marcin w wyjątkowy sposób potrafi wzbudzić autorytet nie tylko formalny. Buduje w zespole najlepszą atmosferę. Sprzedawcy, którzy wychodzą spod jego skrzydeł w bardzo krótkim czasie potrafią uzyskać najwyższe noty sprzedażowe w firmie. To kopalnia pomysłów, zaś w tych nie brak logiki, analitycznych koncepcji. Można rzec, że to magik z kalkulatorem. Każdy jego pomysł wcielony w życie przynosi i zysk i świetną zabawę. Powiem szczerze, że nie wyobrażam sobie, aby Marcina mogło zabraknąć w naszym zespole. Jestem pewna, że każda firma, która zdecyduje się na współpracę z nim, nie zechce wypuścić go ze swych rąk.
współpracownik
wystawiono
Pan Marcin jest człowiekiem o ogromnej wiedzy, pełnym niecodziennych pomysłów, maksymalnie zdeterminowanym i oddanym pracy jak mało kto. Każdego ze swoich pracowników traktuje indywidualnie i na równi. Potrafi w sposób kreatywny zjednać zespół, który będzie nawzajem siebie wspierać oraz efektywnie osiągać założone cele. Nawet kiedy jest chwila, aby dostarczył niezłą dawkę humoru do szarobiurowego życia, on jeden wie jak zmobilizować ludzi do dalszej współpracy.
wystawiono
Marcin Sawicki jest moim SPV z krótkimi przerwami już od roku. Jako Kierownik zespołu jest nie tylko naszym bezpośrednim przełożonym, ale także mentorem, przewodnikiem, trenerem, duchowym wsparciem, dwunożnym sprzedażowym kompendium wiedzy.
Dla agentów swojej grupy jest wzorem do naśladowania. Jego determinacja, zapał, wola walki, niejednokrotnie "z wiatrakami" pokazują, że Marcin stawia na ludzi i ich potencjał. Świetnie umie czerpać z naszych doświadczeń i dopasowuje swoje szkolenia sprzedażowe tak, by każdy z Jego pracowników był jak najbardziej efektywny dla firmy. W każdym ze swoich pracowników potrafi odnaleźć jego dobre strony i je rozwijać. Zna mnóstwo sposobów motywacji i sprawia, że nawet po najgorszym dniu chce się wracać do pracy! Mogłabym długo pisać, ale ograniczę się do trzech słów: kompetencja, zaangażowanie, umiejętności. Marcin to Manager dla którego chce się pracować!
Dla agentów swojej grupy jest wzorem do naśladowania. Jego determinacja, zapał, wola walki, niejednokrotnie "z wiatrakami" pokazują, że Marcin stawia na ludzi i ich potencjał. Świetnie umie czerpać z naszych doświadczeń i dopasowuje swoje szkolenia sprzedażowe tak, by każdy z Jego pracowników był jak najbardziej efektywny dla firmy. W każdym ze swoich pracowników potrafi odnaleźć jego dobre strony i je rozwijać. Zna mnóstwo sposobów motywacji i sprawia, że nawet po najgorszym dniu chce się wracać do pracy! Mogłabym długo pisać, ale ograniczę się do trzech słów: kompetencja, zaangażowanie, umiejętności. Marcin to Manager dla którego chce się pracować!
wystawiono
Marcin to doskonały lider. Potrafi zmotywować do pracy nawet najbardziej opornych, jego charyzma sprawia iż wyniki sprzedażowe rosną. Jest ambitny, ciągle szuka nowych pomysłów, nigdy sie nie poddaje- każdemu pracodawcy życzę takiego kierownika grupy. Jego wiedza i entuzjazm nie znają granic:)
wystawiono
Marcin Sawicki jest najbardziej oddanym sprawie przełożonym, jakiego spotkałam. Jego zaangażowanie w pracę jest ogromne. Dla niego grupa, którą zarządza, nie jest jedynie do robienia wyniku. Potrafi stworzyć prawdziwy zespół, który wspiera się i dąży do najwyższych celów. W tym tkwi jego siła: razem z grupą daje z siebie 140 % :)
Kierownik Zespołu Sprzedażowego Banku Citi Handlowy
Cursor S.A. / Citi Handlowy
Zarządzanie pracą 15-20 osobowej grupy Handlowców w dziale Direct Sales.
Projekt obejmował sprzedaż kont osobistych i kart kredytowych banku Citi Handlowy / ZTM na stendach.
Obowiązki :
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s.
- Przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Dyrektora Sprzedaży
- Rekrutacja
- Szkolenia sprzedażowe i team buildingowe
- Posługiwanie się systemami bankowymi oraz praca wg
procedur Banku
- Motywowanie podległego zespołu
- Proponowanie oraz wdrażanie innowacji
Otrzymany Dyplom Uznania "Za zaangażowanie we wdrożenie nowych pomysłów na sprzedaż i promocję Konta Osobistego Citibank" podpisane Andrzej Wilk Szef Pionu Dystrybucji Detalicznej Magdalena Brzozowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej
Projekt obejmował sprzedaż kont osobistych i kart kredytowych banku Citi Handlowy / ZTM na stendach.
Obowiązki :
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz jak najwyższych KPI’s.
- Przygotowanie i analizowanie raportów oraz prezentowanie dla Dyrektora Sprzedaży
- Rekrutacja
- Szkolenia sprzedażowe i team buildingowe
- Posługiwanie się systemami bankowymi oraz praca wg
procedur Banku
- Motywowanie podległego zespołu
- Proponowanie oraz wdrażanie innowacji
Otrzymany Dyplom Uznania "Za zaangażowanie we wdrożenie nowych pomysłów na sprzedaż i promocję Konta Osobistego Citibank" podpisane Andrzej Wilk Szef Pionu Dystrybucji Detalicznej Magdalena Brzozowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej
Manager CC kierownik biur D2D
FHU Atom
FHU Atom Manager i współtwórca : Call Center w
Białymstoku biur D2D Biała Podlaska , Słupsk, Białystok, (głównie sprzedaż usług Netia S.A + pilotaże innych produktów) Tworzenie (rekrutacja szkolenie) struktur sprzedażowych oraz prowadzenie zespołów 15-20 osobowych(motywacja rozliczanie raportowanie przełożonym określanie targetów) sprzedaż.
Białymstoku biur D2D Biała Podlaska , Słupsk, Białystok, (głównie sprzedaż usług Netia S.A + pilotaże innych produktów) Tworzenie (rekrutacja szkolenie) struktur sprzedażowych oraz prowadzenie zespołów 15-20 osobowych(motywacja rozliczanie raportowanie przełożonym określanie targetów) sprzedaż.
Dziennikarz Studencki Prakykant
Przygotowywanie, nagrywanie i montowanie materiałów radiowych.
Szkolenia i kursy
01-25.05 szkolenie przeprowadzone przez 4lifedirect zakończone zdobyciem licencji KNF
- 21-22.02.2011 Techniki Aktywnej Sprzedaży – szkolenie przeprowadzone
przez Grupę Doradczo Szkoleniową Focus
- 1-2.02.2011 Zarządzanie Zespołem – szkolenie przeprowadzone przez Grupę Doradczo Szkoleniową Focus. Szkolenie obejmowało:
- Rola Szefa – zarządzanie zespołem
- Wyznaczanie celów
- Delegowanie zadań
- Motywowanie pozafinansowe
15-17 VIII 2009 Zarządzanie projektami Europejskimi - IV Letnia Szkoła Demokracji Społecznej
15 XI 2008- Proces skutecznej rekrutacji pracowników – szkolenie przeprowadzone przez doradztwo personalne D2D w ramach firmy Atomic
3-5 IV 2008- „Szkoła Efektywnej Komunikacji Społecznej 5” szkolenie obejmowało:
- Zarządzanie Zespołem
- Negocjacje z Elementami NLP
4 - 6 I 2008 - KoNeg Poznań szkolenie obejmowało:
- Trening negocjacji na poziomie zaawansowanym
- Negocjacje metodą harwardzką
- Negocjacje pozycyjne
- Turniej Negocjacji (6 miejsce)
7-9 XII 2007 - „Local Training Course” szkolenie obejmowało:
- Autoprezentacja
- Dynamika grupy
- Podstawy retoryki
- Podstawy negocjacji
20-22 IV 2007 - „Local Training Course” szkolenie obejmowało:
- Podstawy Fund Raising
- Podstawy Public Relations
- Leadership
- Zarządzanie Projektem
- Praca w grupie
- Wystąpienia publiczne
22-22 III 2007 – „Szkoła Efektywnej Komunikacji Społecznej 4” szkolenie obejmowało:
- NLP - Wstęp do negocjacji
- „Jak odnieść sukces w biznesie” – Trening negocjacji
2006 - 2009 - Liczne kursy i szkolenia organizowane przez firmy, w których pracowałem dotyczące min. komunikacji interpersonalnej, handlu i koordynowania pracy grupy
- 21-22.02.2011 Techniki Aktywnej Sprzedaży – szkolenie przeprowadzone
przez Grupę Doradczo Szkoleniową Focus
- 1-2.02.2011 Zarządzanie Zespołem – szkolenie przeprowadzone przez Grupę Doradczo Szkoleniową Focus. Szkolenie obejmowało:
- Rola Szefa – zarządzanie zespołem
- Wyznaczanie celów
- Delegowanie zadań
- Motywowanie pozafinansowe
15-17 VIII 2009 Zarządzanie projektami Europejskimi - IV Letnia Szkoła Demokracji Społecznej
15 XI 2008- Proces skutecznej rekrutacji pracowników – szkolenie przeprowadzone przez doradztwo personalne D2D w ramach firmy Atomic
3-5 IV 2008- „Szkoła Efektywnej Komunikacji Społecznej 5” szkolenie obejmowało:
- Zarządzanie Zespołem
- Negocjacje z Elementami NLP
4 - 6 I 2008 - KoNeg Poznań szkolenie obejmowało:
- Trening negocjacji na poziomie zaawansowanym
- Negocjacje metodą harwardzką
- Negocjacje pozycyjne
- Turniej Negocjacji (6 miejsce)
7-9 XII 2007 - „Local Training Course” szkolenie obejmowało:
- Autoprezentacja
- Dynamika grupy
- Podstawy retoryki
- Podstawy negocjacji
20-22 IV 2007 - „Local Training Course” szkolenie obejmowało:
- Podstawy Fund Raising
- Podstawy Public Relations
- Leadership
- Zarządzanie Projektem
- Praca w grupie
- Wystąpienia publiczne
22-22 III 2007 – „Szkoła Efektywnej Komunikacji Społecznej 4” szkolenie obejmowało:
- NLP - Wstęp do negocjacji
- „Jak odnieść sukces w biznesie” – Trening negocjacji
2006 - 2009 - Liczne kursy i szkolenia organizowane przez firmy, w których pracowałem dotyczące min. komunikacji interpersonalnej, handlu i koordynowania pracy grupy
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
ZAINTERESOWANIA :
• Zarządzanie projektem
• Negocjacje
• Komunikacja interpersonalna /NLP
• Ekonomia, Finanse
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
• Polityka szczególnie PR i Marketing Polityczny
• Historia szczególnie batalistyka
• Zarządzanie projektem
• Negocjacje
• Komunikacja interpersonalna /NLP
• Ekonomia, Finanse
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
• Polityka szczególnie PR i Marketing Polityczny
• Historia szczególnie batalistyka
Organizacje
-w roku akademickim 2008-2009 :
-XI 2008- II 2010 Członek Senatu Politechniki Białostockiej
-w roku akademickim 2007-2008 :
• II 2008 – IV 2008 Przewodniczący Samorządu Studenckiego Politechniki Białostockiej
• II 2008 - II 2009 Członek Samorządu Studenckiego
• XI 2007 – I 2008 członek Tymczasowej Rady Samorządu Studenckiego
• X 2006 - I 2009 dziennikarz radia „Akadera”
- w roku akademickim 2006-2007:
• Przewodniczący ( i współzałożyciel) Koła Teatralnego PB „inni niż wszyscy”
• Skarbnik (i współzałożyciel) „Koła Nauk Społecznych”
• 2007- I 2009 Członek wiceprezydent ds. PR „AEGEE” Białystok (Europejskie Forum Studentów)
- w szkole średniej 2002- 2006:
• członek reprezentacji szkoły w szachach
• prowadzący oraz uczestnik wielu akademii i prezentacji
• członek orkiestry dętej ZSE.
• Uprawnianie Tae-Kwon-Do w klubie „Sosan” Białystok
-XI 2008- II 2010 Członek Senatu Politechniki Białostockiej
-w roku akademickim 2007-2008 :
• II 2008 – IV 2008 Przewodniczący Samorządu Studenckiego Politechniki Białostockiej
• II 2008 - II 2009 Członek Samorządu Studenckiego
• XI 2007 – I 2008 członek Tymczasowej Rady Samorządu Studenckiego
• X 2006 - I 2009 dziennikarz radia „Akadera”
- w roku akademickim 2006-2007:
• Przewodniczący ( i współzałożyciel) Koła Teatralnego PB „inni niż wszyscy”
• Skarbnik (i współzałożyciel) „Koła Nauk Społecznych”
• 2007- I 2009 Członek wiceprezydent ds. PR „AEGEE” Białystok (Europejskie Forum Studentów)
- w szkole średniej 2002- 2006:
• członek reprezentacji szkoły w szachach
• prowadzący oraz uczestnik wielu akademii i prezentacji
• członek orkiestry dętej ZSE.
• Uprawnianie Tae-Kwon-Do w klubie „Sosan” Białystok
Inne
• 7 lat doświadczenia w Handlu poparte sukcesami
• 6 lat doświadczenia związane z szkoleniami podległych pracowników lub zaawansowanym Couchingiem poparte sukcesami
• 6 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami ( sprzedaży CC, D2D i projektowymi)w sektorze biznesowym i społecznym
• Współtwórca wielu projektów sprzedażowych i szkoleniowych oraz artystycznych z udziałem 20-200 uczestników
• Umiejętność komunikacji i współpracy z różnymi mediami
• 6 lat doświadczenia związane z szkoleniami podległych pracowników lub zaawansowanym Couchingiem poparte sukcesami
• 6 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami ( sprzedaży CC, D2D i projektowymi)w sektorze biznesowym i społecznym
• Współtwórca wielu projektów sprzedażowych i szkoleniowych oraz artystycznych z udziałem 20-200 uczestników
• Umiejętność komunikacji i współpracy z różnymi mediami
Grupy
Astrologia
Astrologia. Rozwój osobisty... kobiety i mężczyźni dla każdego, kto interesuje się królewską wiedzą jaką jest Astrologia, szuka Wewnętrznej Mocy i sposobów jej realizacji... Zapra
Astrologia Ezoteryka Mistyka
Grupa dla osób interesujących się astrologią, ezoteryką, alchemią; dla ezoterycznych pasjonatów i znawców tematu :) Do grupy są przyjmowane osoby z uzupełnionym profilem.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i